Hej everyone!!!

KuntaKen

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Hoj
KTM 520/525 -02 KTM SX-F -07
Jah hoppas på det är Jeff Dunham. =) Välkommen hit iallafall, till forumet.

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
Ja. För att vara "amerikan" borde du ju kunna hantera ditt modersmål. Hittade litet väl många fel som ingen engelsktalande skulle göra. Så, nej. Jag tror INTE att du är "a American".

Så många svenskar på detta forum som är helt kassa på att skriva och formulera svenskan är det väl inte omöjligt med en amerikan som är kass på engelska/amerikanska?

Jag har läst värre saker av de som har svenska som modersmål.:D

Välkommen förresten, från en svensk som är överjävlig på engelska.:tungan

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Så många svenskar på detta forum som är helt kassa på att skriva och formulera svenskan är det väl inte omöjligt med en amerikan som är kass på engelska/amerikanska?

Jag har läst värre saker av de som har svenska som modersmål.:D

Välkommen förresten, från en svensk som är överjävlig på engelska.:tungan

Visserligen finns det många här på SH som nyttjar en helt bedrövlig svenska. MEN att denna "a American" gör såna fel i sin stavning som han gör får mig att tvivla.

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
Visserligen finns det många här på SH som nyttjar en helt bedrövlig svenska. MEN att denna "a American" gör såna fel i sin stavning som han gör får mig att tvivla.

Klart du får tvivla, stavfelen är tydliga. :näsblod

Mig spelar det ingen roll, det är ett svenskt forum så svenska får gälla. Vill han envisas att skriva på engelska om han inte är amerikan bryr mig inte, han får gott läsa som svenska stavfelen. :tummenupp

Är han amerikan så stavar han lika illa som majoriteten här på forumet och då passar han in...

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
välkommen! så varför lämnade du usa? var i kalifornien i september och kan inte förstå om du lämnat kalifornien för sverige! där är ju varmt!!! :D :D

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
välkommen! så varför lämnade du usa? var i kalifornien i september och kan inte förstå om du lämnat kalifornien för sverige! där är ju varmt!!! :D :D

Ja... jag spenderade en sommar i LA, (Orange County). Riktigt najs ställe må jag säga. Hade jag möjlighet skulle jag gärna bostätta mej där ett par år. Hela kusten där är toppen!

Ett extra grattis till dej som flyttat till våra breddgrader av egen fri vilja!

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Ja... jag spenderade en sommar i LA, (Orange County). Riktigt najs ställe må jag säga. Hade jag möjlighet skulle jag gärna bostätta mej där ett par år. Hela kusten där är toppen!

Ett extra grattis till dej som flyttat till våra breddgrader av egen fri vilja!

vi bilade på västkusten, san fran, san jose, san diego, los ang och även las vegas!!! det som impade på mig var dock Lake Tahoe...så jäkla vackert. Åk dit om ni inte varit där.

wax49

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2007
Hoj
2005 YZF-R6 1999 WR400F
Ok, first of all I am an american, lets get that strait! I can spell for sh*t anyways and I do speak swinglish eller svengelska;) I left cali for sweden pga kärlek of course. If I was faking this, why in the hell would I pick mockfjärd where I live?:) You all are killing me! Maybe this might prove something......
Any of you all heard of Skyline Drive and the 100mph club (highway 35)? If you know someone who has been to the bayarea they would know what I'm talking about;) /Marc

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
625SC Offroad/Motard
Välkommen ombord ;)

Här talkar we alla svengliska, soo det is ok :) You go man!! :tummenupp

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
... I left cali for sweden pga kärlek of course.... /Marc

Jepp, love makes you do the darndest things, t.om. så illa att man hamnar i mockfjärd ;) Sorry, jag ska inget säga om mockfjärd. Jag kan verkligen inte mitt sverige, vet inte ens vart det ligger på kartan. :huvet

Hur som helst, grattis till att du hittat hit till sköna SH.com. Här kommer du aldrig ha tråkigt! :tuttar :tummenupp

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Sannolikt högre nivå på den slarviga engelskan än på majoriteten av svenskan här iaf!

Swengelska is the shit. First I went to this ställe called "Ett Litet Hak" and had några vinare. Then we gick och met några friends which had nån sort afterwork and began to bli reallu really funanny in their heads.

We hamnade att this ställe where I had a beer, and a drink and a beer and...

Since I hade jobbbat f-up mkt igår it all went to hlevete and I became really full like a kastrull

wax49

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2007
Hoj
2005 YZF-R6 1999 WR400F
Sannolikt högre nivå på den slarviga engelskan än på majoriteten av svenskan här iaf!

Swengelska is the shit. First I went to this ställe called "Ett Litet Hak" and had några vinare. Then we gick och met några friends which had nån sort afterwork and began to bli reallu really funanny in their heads.

We hamnade att this ställe where I had a beer, and a drink and a beer and...

Since I hade jobbbat f-up mkt igår it all went to hlevete and I became really full like a kastrull

Jag totally förstår det! :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...