Gjorde du inget för att banka in lite vett i huvudet på personen som lurat dig? Berätta mer hur det gick till... Så man vet hur idioterna gör när dom blåser folk?
Nope, har inte bankat in vare sig vett eller något annat på vederbörande ännu, även om lusten har funnits ibland
I mitt fall var det dessutom så att jag blev båst av en, som jag trodde iaf, rätt nära vän. Det är ett par år sen nu, och jag kör väl på linjen att försöka glömma bort det hela och sätta in det på mitt "dum och naivitetskonto". Annars är risken stor att man gör något man själv får ångra, vilket givetvis inte löser något, och jag vill gärna kunna se mina barn i ögonen och säga att farsan är (och alltid har varit) en reko kille även i framtiden
Fast visst, ibland har man "dåliga" dagar när det svider värre en annars, och då sätts moral och etik på viss prövning kan jag säga
Till trådskaparen:
Finns det substans nog för en polisanmälan, och en förhoppning om att det löser något, så tveka inte. Annars är det bara att sätta så mycket press du kan på dom du handlade av, och sedan hoppas på det bästa...