Hej! ytterligare en ny tjej på SH.com

Troll1

Hon med korta ben
Gick med
3 Oct 2008
Hoj
Ducati monster 900 ie dark -01
Hej!
Köpte min monster s2r 800 i maj som jag övningskörde på och körde upp med! Jag är jättenöjd med den! Kämpa på-det är värt allt slit med övningskörning och tjuriga inspektörer vid uppkörningen! Monster rekommenderas alltså!:tummenupp

Hej hej =) Jo jag e skapligt sugen på en monster, men jag e ju så kort..
Hur lång e du och har du sänkt den nå ?
Absolut så ska jag kämpa på :tummenupp

Roustabout

Gasar tills det Rasar
Gick med
16 Dec 2007
Hoj
96-DR 650SE
Här e en hoj som passar en puma. som du..

79314_450.jpg

kosefil

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2007
Hoj
2007 Buell XB12S
Klart du ska köpa monster... det kör alla tjejer (och korta killar) :slicka

Bullhund

jag har en berguv i huve...
Gick med
22 May 2008
Hoj
CBR RR

Magnus S

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2008
Hoj
07-Yamaha R6, 08-Yamaha xt660z, 10- Aprilia RSV4 2010
Men gardiner är det inte många som bryr sig om här eller.... so what the fuck.
Är det inte bättre att vi blir ett jävla stort forum o inte skrämmer bort alla. Det ökar ju chansen för fester och event där du kan träffa mer än bara det egna könet. Detta är föhoppningsvis vad alla normala killar vill som är singel och inte spelar på det egna laget.:yoparty

Last edited:

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Välkommen, lycka till med kortet.

Troll1

Hon med korta ben
Gick med
3 Oct 2008
Hoj
Tack allihopa för ett trevligt bemötande och många skratt =)
Ja det är väl tur att man inte är känslig av sig iaf.

Ska plugga på teorin nu i höst och vinter sen blir det förhoppningsvis uppkörning direkt i vår.

Ha det bra allihopa !!!

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Gul Hornet 600
Kul att så fort en tjej visar sig på Sporthoj så ska alla ligga med henne. Hmm undrar varför det inte är så många tjejer här.........
Finess krävs Månskens promenad på stranden lite hålla handen.... eller lång tur tillsammans i regn och väta lite vin och sedan sedan sätter ni på dem......
Bara för att de är på denna sidan och säger att de kör hoj så lägger de sig inte o särar på benen för att du kör hoj.......
De gör ju redan det själva så vad ska de med dig till......
Det är då man får visa att det finns en kille som både kör hoj och har finess......Då får man Kn....... mkt...... Ha det gott killar men skräm inte iväg alla som om ni vore 15 och aldrig hade rört vid en tjej det vinner ingen på inte forumet och definitivt inte ni. Jag skiter i det för jag har flickvän och hon tar sitt egna Mc kort nu men för er som inte har så,
Lite finess...... please
Man behöver inte vara bög för att ha det.....
GO Girl RIDE safe

Kort och gott: Ligga?

La Ragazza

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2008
Hoj
Ducati Monster S2r 800
Jag är 1,67 och höjden på min monster är 80 tror jag. Jag har inte sänkt den. Det som var så bra var ju att det var tillräckligt många kubik för att kunna köra upp med den också! Jag åkte runt och provsatt en hel del hojar och monstern kändes bekväm. Höll på att köpa yama-FZ1 för den var också ganska låg men jag tyckte det var onödigt många hk för en förstahoj.
Övningskör nu så länge du kan i höst så börja tidigt i vår igen-det gjorde jag (så fort det var barmark) och boka en uppkörningstid i vår, så har du hela sommaren på dig att köra sen!
Lycka till!:yoparty

Hej hej =) Jo jag e skapligt sugen på en monster, men jag e ju så kort..
Hur lång e du och har du sänkt den nå ?
Absolut så ska jag kämpa på :tummenupp

Kiina0

Professionell Lackvårdare
Gick med
15 Jul 2007
Hoj
R1 -01. Fas III. 140Nm.
Kul att så fort en tjej visar sig på Sporthoj så ska alla ligga med henne. Hmm undrar varför det inte är så många tjejer här.........
Finess krävs Månskens promenad på stranden lite hålla handen.... eller lång tur tillsammans i regn och väta lite vin och sedan sedan sätter ni på dem......
Bara för att de är på denna sidan och säger att de kör hoj så lägger de sig inte o särar på benen för att du kör hoj.......
De gör ju redan det själva så vad ska de med dig till......
Det är då man får visa att det finns en kille som både kör hoj och har finess......Då får man Kn....... mkt...... Ha det gott killar men skräm inte iväg alla som om ni vore 15 och aldrig hade rört vid en tjej det vinner ingen på inte forumet och definitivt inte ni. Jag skiter i det för jag har flickvän och hon tar sitt egna Mc kort nu men för er som inte har så,
Lite finess...... please
Man behöver inte vara bög för att ha det.....
GO Girl RIDE safe

Jösses..... :mattias :skrämd

LiNiC

Performens
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Ducati S4 monster, Suzuki Gsxr 1000 K4
Finns sänkta sadlar att köpa till monstret.
Ser väl så här ungefär, men den på bilden är nog hemmagjord om man kollar vid tanken och sadelkanten. Ser ut att saknas en bit där.

9229883628.jpg

Troll1

Hon med korta ben
Gick med
3 Oct 2008
Hoj
Finns sänkta sadlar att köpa till monstret.
Ser väl så här ungefär, men den på bilden är nog hemmagjord om man kollar vid tanken och sadelkanten. Ser ut att saknas en bit där.

9229883628.jpg

Japp ska ta och kolla up de där..
Har ju iaf lite extra tid på mig nu när säsongen börjar lida mot sitt slut så, Tack för tipsen. :tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024