Hej!
Köpte min monster s2r 800 i maj som jag övningskörde på och körde upp med! Jag är jättenöjd med den! Kämpa på-det är värt allt slit med övningskörning och tjuriga inspektörer vid uppkörningen! Monster rekommenderas alltså!
tjöp motosykel!
Instämmer i vanlig ordning
Hörrni grabbar denna har ni sett förut och kan vara värd att tänka på innan ni spricker i brallan
http://treebeard31.wordpress.com/2007/10/30/the-art-of-cropping-for-my-space-facebook/
Hörrni grabbar denna har ni sett förut och kan vara värd att tänka på innan ni spricker i brallan
http://treebeard31.wordpress.com/2007/10/30/the-art-of-cropping-for-my-space-facebook/
Ligga?
Hur mycket kostar det?
Hur mycket kostar det?
Man behöver inte vara bög för att ha det.....
GO Girl RIDE safe
Kul att så fort en tjej visar sig på Sporthoj så ska alla ligga med henne. Hmm undrar varför det inte är så många tjejer här.........
Finess krävs Månskens promenad på stranden lite hålla handen.... eller lång tur tillsammans i regn och väta lite vin och sedan sedan sätter ni på dem......
Bara för att de är på denna sidan och säger att de kör hoj så lägger de sig inte o särar på benen för att du kör hoj.......
De gör ju redan det själva så vad ska de med dig till......
Det är då man får visa att det finns en kille som både kör hoj och har finess......Då får man Kn....... mkt...... Ha det gott killar men skräm inte iväg alla som om ni vore 15 och aldrig hade rört vid en tjej det vinner ingen på inte forumet och definitivt inte ni. Jag skiter i det för jag har flickvän och hon tar sitt egna Mc kort nu men för er som inte har så,
Lite finess...... please
GO Girl RIDE safe
Hej hej =) Jo jag e skapligt sugen på en monster, men jag e ju så kort..
Hur lång e du och har du sänkt den nå ?
Absolut så ska jag kämpa på
Kul att så fort en tjej visar sig på Sporthoj så ska alla ligga med henne. Hmm undrar varför det inte är så många tjejer här.........
Finess krävs Månskens promenad på stranden lite hålla handen.... eller lång tur tillsammans i regn och väta lite vin och sedan sedan sätter ni på dem......
Bara för att de är på denna sidan och säger att de kör hoj så lägger de sig inte o särar på benen för att du kör hoj.......
De gör ju redan det själva så vad ska de med dig till......
Det är då man får visa att det finns en kille som både kör hoj och har finess......Då får man Kn....... mkt...... Ha det gott killar men skräm inte iväg alla som om ni vore 15 och aldrig hade rört vid en tjej det vinner ingen på inte forumet och definitivt inte ni. Jag skiter i det för jag har flickvän och hon tar sitt egna Mc kort nu men för er som inte har så,
Lite finess...... please
GO Girl RIDE safe
Finns sänkta sadlar att köpa till monstret.
Ser väl så här ungefär, men den på bilden är nog hemmagjord om man kollar vid tanken och sadelkanten. Ser ut att saknas en bit där.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|