Hej! ytterligare en ny tjej på SH.com

LisaLP

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2006
Hoj
Yamaha R6
de behövs mer tjejer till mc världen tycker jag. jag kör en yamha r6 som jag har sänkt och jag står endast 1,57 cm över marken. fungerar fint, även fast jag får hoppa av när jag ska backa den. :tummenupp

coolhero

go girl
Gick med
20 Oct 2008
Hoj
suzuki sv650s 2001
de behövs mer tjejer till mc världen tycker jag. jag kör en yamha r6 som jag har sänkt och jag står endast 1,57 cm över marken. fungerar fint, även fast jag får hoppa av när jag ska backa den. :tummenupp
Hello tog ditt ord till handling!! har tjuvläst på forumet ett tag :D men får väl ta å lägga mig i lite oxå!! Mitt första år som hojåkare och jag överlevde!! Helt såld dock varför kom jag inte på detta tidigare!!!! Längtar redan till våren:yoparty !! //C

Johanna

Guest
och jaag är bara 1,62. men behövde inte sänka min cbr 600 rr. så den e bra=) men däremot får tårna va i när man stannar och får göra som du lisa. hoppa av om man ska backa=)

Bikerbabe08

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2007
Hoj
Honda CBR 929 RR -01
och jaag är bara 1,62. men behövde inte sänka min cbr 600 rr. så den e bra=) men däremot får tårna va i när man stannar och får göra som du lisa. hoppa av om man ska backa=)

Jag e oxå kort o har haft både cbr 600 o 929. Funkar bra när man inte e så lång, men Firebladen e ju helt klart roligare ;)

Välkommen hit o lycka till med kortet!

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Jag är inte heller speciellt lång, är 165cm och har precis köpt en Yamaha FZ6-N, och jag får ner halva foten.
Jag joinade SH idag och jag hoppas att man kan få en massa bra tips och ideér och några att åka med till våren:)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024