Mattias skrev:2577260Var kommer alla lycksökerskor ifrån?!
Jag klistrar in en gammal trotjänare här:
Inte för att jag är särskilt pessimistiskt lagd eller gillar att gå händelser i förväg, men om du är här för att du är mer intresserad av motorcyklister än motorcyklar och kommer att fiska uppmärksamhet och ragga skamlöst så sitter du JÄTTELÖST.
Sporthoj.com är inte en kontaktsida, och den som använder den som sådan kommer att bli avstängd. Spamma i varandras gästböcker och prata med andra medlemmar via MSN/ICQ/whatever går bra, men uppenbart raggande i trådar fungerar icke.
Jag hoppas att du inte besannar mina farhågor. Jag är hellre safe än sorry, med tanke på alla stolpskottbrudar utan hoj eller kort (jorå, det finns rätt gott om stolpskottbrudar och -killar MED hoj och kort också) som reggat sig på sistone.
PS. Att flasha brösten lite lagom i garaget är smått patetiskt, faktiskt. DS.
Hahaha förbannad igen, eller har du bara fått nobben av en tillMattias skrev:2577260Var kommer alla lycksökerskor ifrån?!
Jag klistrar in en gammal trotjänare här:
Inte för att jag är särskilt pessimistiskt lagd eller gillar att gå händelser i förväg, men om du är här för att du är mer intresserad av motorcyklister än motorcyklar och kommer att fiska uppmärksamhet och ragga skamlöst så sitter du JÄTTELÖST.
Sporthoj.com är inte en kontaktsida, och den som använder den som sådan kommer att bli avstängd. Spamma i varandras gästböcker och prata med andra medlemmar via MSN/ICQ/whatever går bra, men uppenbart raggande i trådar fungerar icke.
Jag hoppas att du inte besannar mina farhågor. Jag är hellre safe än sorry, med tanke på alla stolpskottbrudar utan hoj eller kort (jorå, det finns rätt gott om stolpskottbrudar och -killar MED hoj och kort också) som reggat sig på sistone.
PS. Att flasha brösten lite lagom i garaget är smått patetiskt, faktiskt. DS.
hej hej! hopppas det går bra med hoj köpet sen.roxxanna skrev:2576896tänkte bara säga hej hej på detta forum.
Jag är ny här som ni ser, ville bara uppmärksamma er om det.
Sålde hojen i våras, sparar nu pengar till min drömhoj som är en honda fireblade. Hoppas det är okej att jag är på forumet ändå
roxxanna skrev:2577358Hoppsan, någon vaknade på fel sida imorse.
Självklart är jag här för att jag är intresserad av motorcyklar, men det finns ju även en person bakom visiret och ett mc-intresse handlar väl lika mycket om dom som kör (lr åker) på hojen som det dom kör på
Men jag looooovar att inte ragga i några trådar, så nu kan du sova lugnt.
Har faktiskt kort, sålde hojen i våras o ska köpa ny till nästa år
Lam-Kaka skrev:2577404Bry dig inte om honom han är bara sur för att RoLLER har gjort slut med honom
Mattias skrev:2577714I vilket sammanhang kan en kille betala med kewken i utbyte mot hjälp inom ett mer kvinnoorienterat intressområde?
Nej men han är väl bara här för att ragga hejdlöst ellerpucken skrev:2583323Välkommen !
Ps. Mattias har inte heller någon hoj....
roxxanna skrev:2576896tänkte bara säga hej hej på detta forum.
Jag är ny här som ni ser, ville bara uppmärksamma er om det.
Sålde hojen i våras, sparar nu pengar till min drömhoj som är en honda fireblade. Hoppas det är okej att jag är på forumet ändå
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |