hejsan ny tjej här!

ksgixxer

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
1100 GSXRatbike och en minimoto..
hallåååååå o välkommen då.......alltid kul med brudar som kör hoj...........

roxxanna

Gasglad :D
Gick med
24 Oct 2006
Hoj
Såld
Mattias skrev:
2577260 Var kommer alla lycksökerskor ifrån?!

Jag klistrar in en gammal trotjänare här:

Inte för att jag är särskilt pessimistiskt lagd eller gillar att gå händelser i förväg, men om du är här för att du är mer intresserad av motorcyklister än motorcyklar och kommer att fiska uppmärksamhet och ragga skamlöst så sitter du JÄTTELÖST.

Sporthoj.com är inte en kontaktsida, och den som använder den som sådan kommer att bli avstängd. Spamma i varandras gästböcker och prata med andra medlemmar via MSN/ICQ/whatever går bra, men uppenbart raggande i trådar fungerar icke.

Jag hoppas att du inte besannar mina farhågor. Jag är hellre safe än sorry, med tanke på alla stolpskottbrudar utan hoj eller kort (jorå, det finns rätt gott om stolpskottbrudar och -killar MED hoj och kort också) som reggat sig på sistone.

PS. Att flasha brösten lite lagom i garaget är smått patetiskt, faktiskt. DS.

Hoppsan, någon vaknade på fel sida imorse.

Självklart är jag här för att jag är intresserad av motorcyklar, men det finns ju även en person bakom visiret och ett mc-intresse handlar väl lika mycket om dom som kör (lr åker) på hojen som det dom kör på:confused:

Men jag looooovar att inte ragga i några trådar, så nu kan du sova lugnt.

Har faktiskt kort, sålde hojen i våras o ska köpa ny till nästa år:fakta

Billson

South Coast Supermotards #95
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
Mattias skrev:
2577260 Var kommer alla lycksökerskor ifrån?!

Jag klistrar in en gammal trotjänare här:

Inte för att jag är särskilt pessimistiskt lagd eller gillar att gå händelser i förväg, men om du är här för att du är mer intresserad av motorcyklister än motorcyklar och kommer att fiska uppmärksamhet och ragga skamlöst så sitter du JÄTTELÖST.

Sporthoj.com är inte en kontaktsida, och den som använder den som sådan kommer att bli avstängd. Spamma i varandras gästböcker och prata med andra medlemmar via MSN/ICQ/whatever går bra, men uppenbart raggande i trådar fungerar icke.

Jag hoppas att du inte besannar mina farhågor. Jag är hellre safe än sorry, med tanke på alla stolpskottbrudar utan hoj eller kort (jorå, det finns rätt gott om stolpskottbrudar och -killar MED hoj och kort också) som reggat sig på sistone.

PS. Att flasha brösten lite lagom i garaget är smått patetiskt, faktiskt. DS.
Hahaha förbannad igen, eller har du bara fått nobben av en till :D

78

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2005
Hoj
R1 + VARM GSXR 750-88
roxxanna skrev:
2576896 tänkte bara säga hej hej på detta forum.
Jag är ny här som ni ser, ville bara uppmärksamma er om det.

Sålde hojen i våras, sparar nu pengar till min drömhoj som är en honda fireblade. Hoppas det är okej att jag är på forumet ändå:)
hej hej! hopppas det går bra med hoj köpet sen.

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
roxxanna skrev:
2577358 Hoppsan, någon vaknade på fel sida imorse.

Självklart är jag här för att jag är intresserad av motorcyklar, men det finns ju även en person bakom visiret och ett mc-intresse handlar väl lika mycket om dom som kör (lr åker) på hojen som det dom kör på:confused:

Men jag looooovar att inte ragga i några trådar, så nu kan du sova lugnt.

Har faktiskt kort, sålde hojen i våras o ska köpa ny till nästa år:fakta

Bry dig inte om honom han är bara sur för att RoLLER har gjort slut med honom :arsele

O välkommen!
Föresten gillar du norge turer ? , tänkte på bilden du hade i garaget.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag behövs som motvikt till alla lystna hyenor som bara väntar på en korkad tjej (behöver jag ens ge exempel?) att sätta tänderna i.

Tjejer med hår på bröstet (eller om det var skinn på näsan) som ger sig fan på att klara allt själv och inte reducerar sig till ett hjälplöst våp som delar ut kisse i utbyte mot mekhjälp är ganska få.

Se det inte som hat eller avund, se det som ett inlägg i jämställdhetsdebatten. I vilket sammanhang kan en kille betala med kewken i utbyte mot hjälp inom ett mer kvinnoorienterat intressområde? "Sadla min häst så får du stock"? I don't think so.

Ni tjejer som känner er träffade engagerar er aktivt i att motarbeta allt som feminism står för. Det är inte kvinnligt och framåt att sälja sig. Kom ihåg det!

:mad:

JayZin

If I Only Had Wings On My Gixxer.......
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
GSX-R 1000
Välkommen till the Hood !

En liten varning! Akta dig för moraltanterna på detta forum så de inte biter dig :tungan

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Borttappad
Mattias skrev:
2577714 I vilket sammanhang kan en kille betala med kewken i utbyte mot hjälp inom ett mer kvinnoorienterat intressområde?

Fan, nu när du säger det så!

Jag har försökt ragga förortsmorsor på ICA.se´s receptguide ett halvår nu utan lycka!

:mad:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Välkommen !

Ps. Mattias har inte heller någon hoj....:D

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Välkommen..

Kul med tjejer som har MC intresse, och dessutom är tillräckligt engagerade för att ta ett eget A-kort..

Lycka till med hojköpandet!

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Hjuling
Hej och välkommen! Smart att vara mellan hojar just nu när vi snart får se vad det kommer kosta och begagnatpriserna kommer sjunka! :tummenupp

Bli inte ledsen över Mattias inlägg, han menar väl även om han kan verka ha ett stört sätt att visa det på, du kommer förstå honom när du hängt här ett tag.

Med Mattias inlägg med många andras här, får man inte läsa vad dom skriver utan försöka förstå vad dom menar bara, sedan är det en perfekt sida att vara på när man inte kan sitta på hojen!

Mvh Stephenj

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
roxxanna skrev:
2576896 tänkte bara säga hej hej på detta forum.
Jag är ny här som ni ser, ville bara uppmärksamma er om det.

Sålde hojen i våras, sparar nu pengar till min drömhoj som är en honda fireblade. Hoppas det är okej att jag är på forumet ändå:)

Välkommen hit!

Mattias är egentligen en riktig hedersknyffe om man träffar han på riktigt.

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Tjing!
Hare gott!

*host* ja, välkommen med. :D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...