GSXR1100R skrev:
Hur blir man snabbare om man inte får tävla.
Genom att träna

GSXR1100R skrev:
Hur blir man snabbare om man inte får tävla.
CorbenDallas skrev:Mannen har onekligen en poäng här. MEN, varför tävla om man är långsam?
Eller, är det kanske dags att starta SnigelCupen?? Då kan snart jag också vara med....![]()
Chrille skrev:De där ä bare DRÖL som dom säger i värmland. Att hitta ett rejsvärdigt tempo enligt mina förslag hittar du på några få träningar om du bara försöker. Plätt-lätt!
Träning är bra men tävling är bäst, på tävling så får du rutin på att starta med lampa/flagga och dessutom kommer du att gasa mera på en tävling jämfört med en träning.CorbenDallas skrev:Mannen har onekligen en poäng här. MEN, varför tävla om man är långsam?
Eller, är det kanske dags att starta SnigelCupen?? Då kan snart jag också vara med....![]()
GSXR1100R skrev:...man måste inte va snabbast i Sverige för att köra RRFA
GSXR1100R skrev:Träning är bra men tävling är bäst, på tävling så får du rutin på att starta med lampa/flagga och dessutom kommer du att gasa mera på en tävling jämfört med en träning.
....
GSXR1100R skrev:Träning är bra men tävling är bäst, på tävling så får du rutin på att starta med lampa/flagga och dessutom kommer du att gasa mera på en tävling jämfört med en träning.
Sen finns det dom som skaffar rejshoj och bara kör ändå utan att känna suget av att tävla, man måste inte va snabbast i Sverige för att köra RRFA
Kanske det men det finns stor risk att du inte kör snabbare för det.GSXR1100R skrev:
dessutom kommer du att gasa mera på en tävling jämfört med en träning.
Chrille skrev:Du svarar hela tiden som att jag säger emot dig, men fundera på tiderna jag gett dig. De är skithöga! Det enda jag säger är att man bör ha en viss grundnivå innan man går upp på griden.
valmers skrev:Man behöver inte ens nå ned med knäna till backen.
Madhonda skrev:Tackar...tackar...det va snällt att tänka på "pyggarna"...
![]()
Om farbror Valmers tar på sig läsglasögonen så ser han kanske att kurvan på bilden tar slut, jag ligger i utgången av långa högern, om man fortsätter att luta på raksträckan så ligger man snart i spenaten.valmers skrev:Det är nog inga som helst problem för dig.
Den här gamle gubben är det värre för:
GSXR1100R skrev:Om farbror Valmers tar på sig läsglasögonen så ser han kanske att kurvan på bilden tar slut, jag ligger i utgången av långa högern, om man fortsätter att luta på raksträckan så ligger man snart i spenaten.
Sluta tjata om Madde... Hon kan inte heller knäskrapa.valmers skrev:Nu ska inte farfar hetsa upp sig bara för att Madde är med i diskussionen.
Ja, vad hände med den fina avataren GSX1100R?valmers skrev:Nu ska inte farfar hetsa upp sig bara för att Madde är med i diskussionen.
GSXR1100R skrev:Sluta tjata om Madde... Hon kan inte heller knäskrapa.
valmers skrev:Aha, det är därför du är så på. Hon ska alltså värvas till TIBA?
Sweedo skrev:Ja, vad hände med den fina avataren GSX1100R?
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |