Street skrev:En sak är bara att konstatera. Dessa "klubbar" berör... Hur hade denna tråd annars kunnat blivit 10 sidor lång....
Nicke skrev:Ändra inställning i din profil så slipper du bläddra så mycket. Jag ser bara 3 sidor.
Slappa skrev:Vart i profilen ändrar man de ?
Nicke skrev:"Ändra Forumval" och "Number of Posts to Show Per Page". Sätt till 80 så ska det till en jävligt lång tråd för att man måste börja bläddra.
Nicke skrev:"Ändra Forumval" och "Number of Posts to Show Per Page". Sätt till 80 så ska det till en jävligt lång tråd för att man måste börja bläddra.
G-MAN skrev:Klanka int ner på oss "fotbollsfans" nu, det är inte alls samma sak!
Kimen skrev:Ok tyckte jag. Förklarade sittiotationen samt att jag alldrig gjort en formell a
nmälan. Frågade om de kunde lämna mig ifred efter som jag inte gjort någon anmällan. Fick till svar att om de ser mig så skall de döda mig. om inte så är allt som vanligt. Obbs. detta är 14 år sen och jag är övertygad att HA bara består av vanliga trevliga meniskor nu mera.
TheBarone skrev:Hälsar man hälsar dom tillbaka. Alla jag mött iaf. Har tagit ett par öl med flertalet av dom. Lägger man sig inte i deras affärer så är dom som vem som helst.
JiMpA skrev:När farsan var och knallade runt med sina gubbers på bikemeet så kom dom till slut fram till Hells angels tält (dom har en stor ingång med flaggor och såntdär röd/vitt plaststaket runt sitt område).. farsan som fått i sig lite frågade "vakterna" ,som stog vid ingången, om han fick komma in.. Vakten svarade såklart NEJ, och spände musklerna en aning. farsan säger då "men ni har ju bara ett plaststaket runt, det är ju bara att hoppa över... Vakten: "prova så får du se vad som händer"
IronMike skrev:Synd att han gick med från början, annars hade han sluppit skottlossning..
Chrille skrev:Intressant. Chefen kommer in med vinkelslipen för att diskutera förra veckans timrapport.
Kostet78 skrev:Få höra.... vad är ledarskap??
Kostet78 skrev:Det är klart..man kan inte införa deras metoder i vanliga företag.... Men du förstod vad jag menade....
Försvarsmakten....där har vi ett till exempel på Ledarskap som fungerar bra.
Dagens underdrift.fazerfun skrev:Du menar säkert väl men du har faktiskt ingen vidare koll......
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|