Hells Angels & Bandidos

Status
Ej öppen för fler svar.

Street

X-jell fanclub
Gick med
18 Aug 2004
Hoj
Honda VF
En sak är bara att konstatera. Dessa "klubbar" berör... Hur hade denna tråd annars kunnat blivit 10 sidor lång....

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Ändra inställning i din profil så slipper du bläddra så mycket. Jag ser bara 3 sidor.

Street skrev:
En sak är bara att konstatera. Dessa "klubbar" berör... Hur hade denna tråd annars kunnat blivit 10 sidor lång....

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
"Ändra Forumval" och "Number of Posts to Show Per Page". Sätt till 80 så ska det till en jävligt lång tråd för att man måste börja bläddra.

Slappa skrev:
Vart i profilen ändrar man de ?

Gabor

Guest
Nicke skrev:
"Ändra Forumval" och "Number of Posts to Show Per Page". Sätt till 80 så ska det till en jävligt lång tråd för att man måste börja bläddra.

Är det sånt här som kallas att vara dryg :va

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Nicke skrev:

OBS. Det är dock fortfarande lika många inlägg att läsa. :näsblod

/I

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Nädå, bara ett tips för de som kör med defaultinställningarna.

tassen skrev:
Är det sånt här som kallas att vara dryg :va

Gick med
11 Apr 2005
Hoj
Honda XL600R -83
G-MAN skrev:
Klanka int ner på oss "fotbollsfans" nu, det är inte alls samma sak! :huvet

O nej, detta är en grupp som gillar sin masspsykos.....
Tror faktiskt att många fotbollssupporters hade uppskattat all underhållning
bara man kan stå på en läktare tillsammans med 30 000 andra och skrika.
Kanske lite gladiatorspel?

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
Kimen skrev:
Ok tyckte jag. Förklarade sittiotationen samt att jag alldrig gjort en formell a
nmälan. Frågade om de kunde lämna mig ifred efter som jag inte gjort någon anmällan. Fick till svar att om de ser mig så skall de döda mig. om inte så är allt som vanligt. Obbs. detta är 14 år sen och jag är övertygad att HA bara består av vanliga trevliga meniskor nu mera.

blev du hotat när du förklarade att du inte hade gjort nån anmälan och inte tänkte göra det heller? och dom kände igen dej? för jag misstänker att det inte var samma medlemar? fattade inte riktigt ditt inlägg, förklara mer ingående om du vill, det enda som har varit riktigt intressant i denna tråd, inte allt tjafs om ledarskap osv...

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
TheBarone skrev:
Hälsar man hälsar dom tillbaka. Alla jag mött iaf. Har tagit ett par öl med flertalet av dom. Lägger man sig inte i deras affärer så är dom som vem som helst.

Vet inte om det är generellt för just de klubbarna men tycker det är väldigt få med H-D som hälsar tyvärr...hoj som hoj! :yoparty

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
JiMpA skrev:
När farsan var och knallade runt med sina gubbers på bikemeet så kom dom till slut fram till Hells angels tält (dom har en stor ingång med flaggor och såntdär röd/vitt plaststaket runt sitt område).. farsan som fått i sig lite frågade "vakterna" ,som stog vid ingången, om han fick komma in.. Vakten svarade såklart NEJ, och spände musklerna en aning. farsan säger då "men ni har ju bara ett plaststaket runt, det är ju bara att hoppa över... Vakten: "prova så får du se vad som händer" :D

Respect!!! :Bugar

:hihi :hihi :hihi

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Tycker dom e helt ok bråka inte med dom så bråkar inte dom med dig!

Hur många här inne resonerar inte på samma sätt?

När någons hoj försvinner tycker jag det låter som ingen här inne kan kasta sten på varken H-A eller Bandidos o vad deras affärer innefattar så drabbas sällan oskyldiga tror jag.

Har varit på ett par fester i gbg o det har varit mindre tjafs o bråk där på en kväll ån vad du ser på krogen

//Blondie

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
Delzanno skrev:
keyboard4.jpg

Humor
:hihi :hihi :hihi

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Kostet78 skrev:
Få höra.... vad är ledarskap??

Lyhördhet/respekt för och tillit till medarbetarnas förmåga. Att finnas till för att medarbetaren/gruppen ska prestera optimalt utifrån verksamhetens mål snarare än att framhäva sig själv och sin egen ställning. Att förstå skillnaden mellan att vara chef och ledare/coach (man kan visa auktoritet utan att vara auktoritär...) Att ha integritet, vara ärlig och kunna ta snabba beslut och tydligt kommunicera varför. Ödmjukhet och prestigelöshet: att inse man inte är eller behöver vara expert på alla delar av verksamheteten.

tex.....

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Kostet78 skrev:
Det är klart..man kan inte införa deras metoder i vanliga företag.... Men du förstod vad jag menade....

Försvarsmakten....där har vi ett till exempel på Ledarskap som fungerar bra.

:lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol ¨

Försvaret????????????? Fan. är du hög eller????? Som kostar lika mycket idag som det gjorde för 10 år sedan trots att antalet förband mer än halverats? Är det ett tecken på bra ledarskap? Vilket företag skulle överleva det tror du???

Du menar säkert väl men du har faktiskt ingen vidare koll...... :pannkyss

blackis1

Fri fart under ansvar åt folket!
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSX-R 1100, gillade skarpt K1200S, Väntar på ny Blackbird?
En HA (tror jag) stannade och frågade mig om jag behövde hjälp när jag stod efter vägen i Göteborg. Men hade fullt sjå att höra efter vägbeskrivning per telefon. Jag blev ganska förvånad. Schysst gjort, men det borde alla hojåkare göra såklart. :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM