Inte kritik mot dom utan mer en tanke om hur man bör förhålla sig till en tjänst!
Att få en vara du betalt för skickad till dig på en rimlig tid ska väl inte mer än förväntat?
Gör man inte detta som företag så är det dåligt!
Blir det problem för att företaget gjort fel så är det ännu sämre men är det du som gjort fel och dom löser det ändå så är det bra!
Tycker du att när du köpt en sak på en butik och fått det du betalat för samt får ta med det hem att affären gjort ett bra jobb?
Ok, då var det jag som tolkade det lite fel.
Det var väl kombinationen av snabb leverans och kraftigt nedsatt pris som TS tyckte var bra, vilket jag kan förstå. Visst är det väl inget särskilt att dom kan skicka en vara inom 24 timmar efter beställningen, men det finns ju många företag som säljer över hela Europa (och världen) som tar bra mycket mer tid på sig att behandla ordrar.
Kollar man i FCmoto-tråden så verkar ju en månads leveranstid inte vara helt orealistiskt så om någon kan leverera grejer billigt och ännu snabbare så är det väl bra att uppmärksammas.
Att hitta hjälmar till så nedsatta priser verkar ju helt orimligt då skojare som Boove och Duells sköter importen här i Sverige.
Jag blir ju inte direkt impad av att köpa något till fullpris i butik och få ta med det hem nej, men gör jag ett fynd så visst. Betalar man fullpris (och ofta överpris för att butiken inte ska ligga ute i skogen i ingenstans) så tar man det väl lite mer för givet, även om man får känna/prova grejerna och extra bra är det när man frågar en säljare relevanta frågor som dom faktiskt kan svara på direkt (händer väldigt sällan nu för tiden).
Sen har jag aldrig behövt returnera något till internethandlare så jag vet inte hur dom sköter det då, och vid dom få tillfällena som jag har behövt gå tillbaka till en handlare så har jag varit trevlig och fått ett trevligt bemötande tillbaka samt fått bra hjälp, något som många kunder verkar glömma...