überkill
Guest
Looki looki
R1 racer skrev:2132937Då blir det en R1 04-05 nu då?
Såg i nån tråd att du var sugen på att införskaffa en sådan.
Beck skrev:2134041Du vet att den inte räknas som stulen när den står i polarens garage va
Synd hojen e borta, jag var ute ensam en lång sväng idag. Inte lika kul ensam men kul ändå...
Såg förresten en blå R1 ute vid Drottningsgatan/Kronborgsgatan men såg aldrig plåten tyvärr
Jaja dags för mat, syns väl imorgon i gråa grottan (Classic )...
alisheik skrev:2134331jag önskar den stod i en kompis garage, så hade jag inte gått runt förbannad varje dag. ....Och man blir ju påmind hela tiden med tanke på alla andra hojar som är ute nu i sommar värmen...
yesss vi ses på gymmet,,,trångt de har blivit eller hur???
Addonic skrev:2136094Om du har Länsförsäkringar så får du ett inköpskvitto , så att du kan gå till en mc-firma och inhandla en mc för den summan som dom värderar den till.
alisheik skrev:2136458okej tack för infon men jag har IF. Någon som vet hur If sköter sina affärer så att säga????
Hatar verkligen dem här jävla smut_ _ _ _ tjuvarna! Kan inte sluta vara pissed offffff
Fick tag på killen som tjyvat min aprilia för många års sen.alisheik skrev:2136028
Va hade ni gjort om ni hade fått syn på eran hojjj i stan om den hade varit stulen??? jag vet vad jag hade gjort, vill bara kolla om andra tycker och tänker som jag.....
Creds till dig!Zmurfen skrev:2138254Fick tag på killen som tjyvat min aprilia för många års sen.
Klapp han med bollträ när han körde,hjälmen gick sönder men han fortsatte vinglandes hem på en gångstig.
5 minuter senare var vi ca 40 pers runt hans hus,han ringde själv snuten o bad om att bli hämtad
Efter det har han fått stryk ett par gånger bara för o va på den säkra sidan
Detta skedde iofs när man var ung o galen,hade nog tänkt två ggr idag innan man tryckt nån med bollträ.
Kan sluta illa och det är det inte värt.
Dock lite stryk ska dem allt ha
Zmurfen skrev:2138254Fick tag på killen som tjyvat min aprilia för många års sen.
Klapp han med bollträ när han körde,hjälmen gick sönder men han fortsatte vinglandes hem på en gångstig.
5 minuter senare var vi ca 40 pers runt hans hus,han ringde själv snuten o bad om att bli hämtad
Detta skedde iofs när man var ung o galen,hade nog tänkt två ggr idag innan man tryckt nån med bollträ.
Kan sluta illa och det är det inte värt.
Dock lite stryk ska dem allt ha
wonderwizard skrev:2136861Du får nog vänta 30 dagar iaf.
har den inte kommit tillbaka då, så kanske hjulet börjar snurra.
men mitt tips är att du skickar in alla kvitton, nycklar & alla andra papper på hojen redan nu (kopior på allt)
Bilder på hoj och tillbehör, lås mm är väldigt bra
så handläggaren redan har allt på bordet när de 30 dagarna gått.
Miggepigge skrev:2134263Jobbigt som satan, jag ska hålla ögonen öppna i trelleborg, jag har själv en 99-a och har inte sett någon annan blå r1-a här, så kommer det fler så raporterar jag här...
heliac skrev:2138569På bilderna fattas ju även vänster sidokåpa, höll du på att fixa den oxå?
Edit: Jag menar, finns det kännetecken på den med?
alisheik skrev:2138855sidokåpan och bakkåpan hade jag tagit av för att sätta på dekaler,,,men sidokåpan ser helt vanlig ut,,,bak kåpan ser annorlunda ut den här dekalen här nedan sitter på.........
http://www.tankpads.com/paddisplay.asp?padref=RY003U
prime88 skrev:2138900va är det för teoriprogra, du har ?
wonderwizard skrev:2138904vad pratar du om & med vem pratar du ?
Zmurfen skrev:2138254
alisheik skrev:2130177Så J_ _ _ _ tristtttttt. Min älskling har blivit stulen
Går till garaget idag för att kolla till hojen och garaget är helt TOMT!
Det är en blå yamaha R1 -99 års modell....
Yoshimura Rs-3 slip on på...Öhlinsstyrdämpare...Stålomspunna bak och fram...Ny undertail...vita miniblinker...
Bakkåpan har en ganska ovanlig dekal (har inte sätt någon annan med en sådan) den är köpt på motografix.com, är en vit Number board...Har inga fotton, jag han aldrig ta på det nya "utseendet".
Tacksam för alla tips om ´mc:n eller idioterna som har tagit den
PS. Håll bra kolll på era cyklar det är en så jävla tom och äcklig känsla när man står i garaget.....som är helt tommmmmmmmm
Om jag sett min hoj och den hade varit stulen hade jag fort som fan satt dit ett lås på något strategiskt ställe, skivbromslås" t.ex., och ringt till snuten. Samt hade jag haft koll på den med en kamera i beredskap.alisheik skrev:2136028
Va hade ni gjort om ni hade fått syn på eran hojjj i stan om den hade varit stulen???
wonderwizard skrev:2138894jag såg en blå R1 -99:a i stan för en timme sedan, utan skylt .. tyvärr från morsans balkong nere på söder.
ska ta en tur eftersom jag ändå ska iväg ett tag.. ska ha ögonen öppna efter din "dekal" som du har
EDIT.. den jag såg hade iaf orginal bakljus & ev orginal undertray.
vad har du för bakljus ?
abethebabe skrev:2138937vafan colo! du har väl försäkrat den?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|