Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du en helfordonsgodkänd hoj, är det nog bäst att du besiktigar med originaldämpare.
. Tror väl inte dom e så hårda på styren o speglar kanskeNär det gäller helfordons godkännande får man inte byta styre, backspeglar, fotpinnar osv men kollar de det på besiktningen?
Det är dock inget som säger att det måste vara originaldelar, däremot måste det vara motsvarande originalHar du en helfordonsgodkänd hoj, är det nog bäst att du besiktigar med originaldämpare.
Japp, som jag skrev innan. Såvida dom inte är E-märkta. Hade en E-märkt Akrapovic på min bmw innan, med intyg osv. En E- märkt ska man ju kunna besiktiga med förutsatt att DBkillern är monterad. Men E märkta dämpare är ju inte sååååå roliga heheDet är dock inget som säger att det måste vara originaldelar, däremot måste det vara motsvarande original
Och utsläppsvärden mäts inte på hoj, än.
Jag brukar ha grova problem på db tested.... Tror fan ingen hoj går igenom om dom inte vill. Dom kör ju in den där microfonen 1mm från utblåset tamefan...
När det gäller helfordons godkännande får man inte byta styre, backspeglar, fotpinnar osv men kollar de det på besiktningen?
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning