Jag vill inte på något sätt godkänna eller försköna hans roll i det hela.
Men något känns ändå fel när ett annat land på ett sätt som är lagligt där men inte i Sverige,
Lockar över en Svensk medborgare och sen griper honom där.
Egentligen tycker jag faktiskt att dom skulle ha hoppat över honom och tagit en amerikan istället.
Det är inte deras ansvarighet att ta våra pedofiler med sätt som är lagliga i deras land men inte här.
(Vilket iofs känns som en bra plan att komma runt lagen hehe, men ändå)
Missförstå mig verkligen inte nu, jag tycker att han gott kunde ha åkt dit.
Men tillvägagångssättet känns fel.
Där har du en poäng, jag störde mig bara på att det känns som ett lagbrott men det är inte det, Själv tycker jag att brottsprovokation kan vara fel.Man övertalar inte någon på internet att komma och köpa droger, knulla barn, skjuta nån man hatar eller vad fan somhelst som är helt sjukt om inte personen i fråga själv är sjuk i huvudet.
Heja USA!
Ta fler av våra avskum vi har i landet så vi slipper betala för dem i våra fängelser
Han skulle bjudit en femtonåring i sverige på lite folkisar istället, både billigare och lagligt
seriösHur tänker du nu?
Där har du en poäng, jag störde mig bara på att det känns som ett lagbrott men det är inte det, Själv tycker jag att brottsprovokation kan vara fel.
Dock är det som du säger, vissa saker kan bara "vissa" provoceras till att göra.
Jobbar du som säljare?
seriös
Du och jag tänker lika blått har jag märkt. Vi startar ett aprti där man får framprovecera brott mot barn som ett sätt att trygga dem lite me....... MASSA TEXT...
Ligger du med en 15-åring är det förförelse av ungdom och du får böter första gången. Andra gången åker du in och tredje gången kommer du också åka in.
Nu vet vi alla vilka värderingar som cirkulerar mellan öronen på dig så gå och omskola dig lite nu ett tag. Tack!
seriös
manne;Han skulle bjudit en femtonåring i sverige på lite folkisar istället skrev:app app app det är inte alls lagligt att bjuda 15-åringar på folkisar!!
app app app det är inte alls lagligt att bjuda 15-åringar på folkisar!!
HELATEXTEN
Stod på gp.se att han tjattat med nån snubbe i staterna under ett år, som lovade svennen att ligga med hans dotter. Haken var bara att han tjattade med en snut som gillrat en fälla....
Sicken lirare! Lär ju inte vara så pinigt när han väl kommer ut.
När jag var i Berlin och var ute med kompisarna på fyllan så träffade vi på polis-polisen. De par tunga vapen(K-pistar) och gick i en grupp om 3 pers med en schäfer. Hjälmar och skottsäkra västar gick de runt och höll koll på gatorna. Det kändes tryggt.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|