helvete, hur kåt kan man vara!

Sledneck

Fa si på globbana
Gick med
28 May 2006
Hoj
CBR 900 rr 99:a
Herregud sä "tjinlitt" åt han.
Lite skevt dock med jänkarnas brottsprovokation, på 1år hinner man övertala folk till en hel del.

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Hoj
Honda CBR600F 2011
Hmm jag tycker inte det här är helt 100% självklart! Givetvis så ska killen åka in! En jävla gubbe som vill ligga med små tjejer.

Men tar det 1 år at övertala honom att åka så kanske det finns värre fiskar i sjön typ såna som ger sig på riktiga småbarn.

Nu verkar det ju vara så att han tror att han pratat med föräldern som vill sälja sitt barn och då är det livstid som gäller.

Som sagt va killen kommer få ligga varje kväll många år framåt, även om det kanske inte riktigt blir som han tänkt!

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
Gammal och slö
Han skulle bjudit en femtonåring i sverige på lite folkisar istället, både billigare och lagligt:näsblod

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Jag vill inte på något sätt godkänna eller försköna hans roll i det hela.

Men något känns ändå fel när ett annat land på ett sätt som är lagligt där men inte i Sverige,
Lockar över en Svensk medborgare och sen griper honom där.

Egentligen tycker jag faktiskt att dom skulle ha hoppat över honom och tagit en amerikan istället.

Det är inte deras ansvarighet att ta våra pedofiler med sätt som är lagliga i deras land men inte här.
(Vilket iofs känns som en bra plan att komma runt lagen hehe, men ändå)

Missförstå mig verkligen inte nu, jag tycker att han gott kunde ha åkt dit.
Men tillvägagångssättet känns fel.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jag vill inte på något sätt godkänna eller försköna hans roll i det hela.

Men något känns ändå fel när ett annat land på ett sätt som är lagligt där men inte i Sverige,
Lockar över en Svensk medborgare och sen griper honom där.

Egentligen tycker jag faktiskt att dom skulle ha hoppat över honom och tagit en amerikan istället.

Det är inte deras ansvarighet att ta våra pedofiler med sätt som är lagliga i deras land men inte här.
(Vilket iofs känns som en bra plan att komma runt lagen hehe, men ändå)

Missförstå mig verkligen inte nu, jag tycker att han gott kunde ha åkt dit.
Men tillvägagångssättet känns fel.

Den som inte är pedofil reser heller inte ens till grannbyn om nån fjortis vill bli av med oskulden.
Jag tycker gott Sverige hade fått tillåtelse att chatta till sig alla de jävla ruttna asen som knullar barn så de får sitta LÄNGE! och fundera varför alla hatar dem.

Detta var helt rätt gjort.
Man övertalar inte någon på internet att komma och köpa droger, knulla barn, skjuta nån man hatar eller vad fan somhelst som är helt sjukt om inte personen i fråga själv är sjuk i huvudet. Heja USA! :tummenupp
Ta fler av våra avskum vi har i landet så vi slipper betala för dem i våra fängelser :)
(fast kanske US skickar fakturan till Reinfeldt efter han suttit sina sista 40 år :D )

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Man övertalar inte någon på internet att komma och köpa droger, knulla barn, skjuta nån man hatar eller vad fan somhelst som är helt sjukt om inte personen i fråga själv är sjuk i huvudet.
Där har du en poäng, jag störde mig bara på att det känns som ett lagbrott men det är inte det, Själv tycker jag att brottsprovokation kan vara fel.
Dock är det som du säger, vissa saker kan bara "vissa" provoceras till att göra.
Heja USA! :tummenupp
Ta fler av våra avskum vi har i landet så vi slipper betala för dem i våra fängelser :)

Jobbar du som säljare? :tungan :yoparty

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Där har du en poäng, jag störde mig bara på att det känns som ett lagbrott men det är inte det, Själv tycker jag att brottsprovokation kan vara fel.
Dock är det som du säger, vissa saker kan bara "vissa" provoceras till att göra.

Jobbar du som säljare? :tungan :yoparty

Du och jag tänker lika blått har jag märkt. Vi startar ett aprti där man får framprovecera brott mot barn som ett sätt att trygga dem lite mer, fast en vuxen person är lika mycket värd egentligen så nu blev det svårt. Ja, all brottsprovokation får vara tillåtet. Gränserna stängs 10 år framåt som en slags prövoperiod för att se vart ekonomin och välfärden och tryggheten hamnar :rolleyes:
Minst snatteri=hela familjen åker ut till nån ökendel de säkert kom ifrån, Irak är ingen skillnad. Vi kan inte hjälpa att de beter sig så illa där nere och får en supermakt att reagera 1400mil därifrån...

Hmm, vad mer?
Alla böter&straff höjs med 400% första året :)
Bensinen höjs till 15kr så vi får bort patrasket från vägarna. Bilskatterna sänks som kompensation och trafikförsäkringsskatten avskaffas igen. 50kr för att ställa på ett fordon slopas men skyltpriser höjs i gengäld(får väl för fan hålla koll på skylten...).
Finns ju mer man stör sig på men detta verkar vara en god start tror jag.

Man kan ju överdriva och föra in SA och SSpatruller igen i städerna så det "rensas upp" lite på skiten. När jag var i Berlin och var ute med kompisarna på fyllan så träffade vi på polis-polisen. De par tunga vapen(K-pistar) och gick i en grupp om 3 pers med en schäfer. Hjälmar och skottsäkra västar gick de runt och höll koll på gatorna. Det kändes tryggt.
Hunden fick jag inte klappa får då kunde han inte stå till svars för vad som hände sa han :tungan I övrigt trevliga trots att vi var fulla och sparkade på varandra(tävlade i Taekwondo den helgen och vi hade just vunnit så det var en massa firande som gällde).
Jag fungerade som tolk då ingen annan kunde språket :D

Jag är säljare ut i fingerspetsarna japp. :tummenupp

Ligger du med en 15-åring är det förförelse av ungdom och du får böter första gången. Andra gången åker du in och tredje gången kommer du också åka in.

Nu vet vi alla vilka värderingar som cirkulerar mellan öronen på dig så gå och omskola dig lite nu ett tag. Tack!

Last edited:

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Du och jag tänker lika blått har jag märkt. Vi startar ett aprti där man får framprovecera brott mot barn som ett sätt att trygga dem lite me....... MASSA TEXT...

Just nu sitter jag inte inne med orken att skriva lika mycket tillbaka :D :tummenupp

Men jag måste tillägga; Individuella fartbegränsningar.
Körprov, syntest och reaktionstest som sätter en individuell fartbegränsning som klassas 0,75, 1,0 och sen decimal för decimal
1,1 1,2 1,3.....

0,75 = tre fjärdedelar av skyltarna, 1,0 = skyltad hastighet, 1,1 = 77 på 70-väg

(Eller 1,1 = 75 på 70-väg, 1,2 = 80 på 70-väg osv. för förenklad räkning)

Sitter på en egen rad på körkortet.

Samt en extrafil för pensionärer och 0,75or på hårt trafikerade vägar som får uttnyttjas av alla,
men 0,75or får ej köra utanför den filen.

Oddjob och Mavve FOR PRESI... STATSMINISTER!!:yoparty

Edit: Kul att någon träder fram och erkänner sig blå med.
Ofta i heta diskussioner känner jag mig lite lämnad ensam och vänstersympatisörerna får störst utrymme trots högerdominans på forumet.:huvet

Last edited:

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
Gammal och slö
Ligger du med en 15-åring är det förförelse av ungdom och du får böter första gången. Andra gången åker du in och tredje gången kommer du också åka in.

Nu vet vi alla vilka värderingar som cirkulerar mellan öronen på dig så gå och omskola dig lite nu ett tag. Tack!

gå och kamma dig! jag var ironisk.....

Black Pearl

Vem tror du att du e då?
Gick med
21 May 2006
Hoj
Yamaha TTR 600, Honda cr250, Honda cr80 ovh ombyggd virago 535.
Stod på gp.se att han tjattat med nån snubbe i staterna under ett år, som lovade svennen att ligga med hans dotter. Haken var bara att han tjattade med en snut som gillrat en fälla....

Sicken lirare! Lär ju inte vara så pinigt när han väl kommer ut.

Tyvärr finns dessa personer närmare än vad man tror. Vissa kan finnas i din bekantskapskrets utan att du har en aning om det.. vissa vet... Min fråga e bara vad fan ser man hos en 14 åring när man e över 30 själv?! (kom bara på att tänka på en kille jag vet...)Själv tycker jag det e fruktansvärt! Men som sagt.. det finns dom som e dumma i huvudet som inte har något vett i skallen..:mad:

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Killen kan ju inte vara särskilt snabbtänkt som åker till USA och begår ett brott som där kan ge honom tio gånger så långt straff som i Sverige.

Men man får se det positivt. Han lär inte komma hem på några år, sannolikt till fromma för ett antal svenska barn som nu slipper stifta pervots bekantskap.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
När jag var i Berlin och var ute med kompisarna på fyllan så träffade vi på polis-polisen. De par tunga vapen(K-pistar) och gick i en grupp om 3 pers med en schäfer. Hjälmar och skottsäkra västar gick de runt och höll koll på gatorna. Det kändes tryggt.

Det kändes tryggt? :va Om det behövs så tung beväpning innebär det väl endast att det finns extremt råa busar som stryker runt i staden?

Jag hade nog kännt mig mer trygg i en stad där brottsstatistiken såg sådan ut att det inte behövs tungt beväpnad polis. Men det är ju bara jag. :)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Skämtar ni? Vad finns att inte gilla med teens? Slår ju 30+-tackor any day of the week. :finger :finger :FU

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC