helvete, hur kåt kan man vara!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Skämtar ni? Vad finns att inte gilla med teens? Slår ju 30+-tackor any day of the week. :finger :finger :FU

Javisst, det är helt underbart att ta hem en 18åring som varit ute och firat sin 18årsdag på krogen för att testa gå hem med en kille för första gången - eftersom alla hennes polare gör ju så. Hon vågar inte säga ett ord, kan inte föra sig där hon ligger, stelfrusen som ett gammalt lik och helt frånvarande under akten.
Men fin var hon ju, tills sminket smetades ut över henne :va

Nä fan, teens har inte mycket att komma med...

Gabor

Guest
Skämtar ni? Vad finns att inte gilla med teens? Slår ju 30+-tackor any day of the week. :finger :finger :FU

Bara för att nu vissa inte klarar av mer än 4 juck å en suck...och teensen utan erfarenhet ser ju det som en riktigt snabb kille....:yoparty

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Hoppas den jäveln får ruttna bort riktigt länge i nått amerikanskt skräpfängelse och att hans kära medfångar verkligen tar tillvara på honom.

Givet är ju att fina Sverige kommer göra allt dem kan för att få hem han men förhoppningsvis blir det lika lyckat som försöken att få hem den avskyvärda polismörderskan Annika Östberg.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag såg ett program om dessa operationer på kunskapskanalen. Då kom gubbarna från flera hundra mils radie för att ligga med 12-14 åriga killar och tjejer. När dom anlände till huset så var det fullproppat med snutar och dom blev arresterade. Dom hade intervjuer med alla äcklen innan dom togs därifrån och alla hade ju intressanta anledningar att vara där.

Lite fränt att dom tillochmed lyckas lura dit svenska äckelpeddos så dom kan haffas. Tycker absolut att vi skall göra samma sak i Sverige..men vi har väl inte plats på våra lyxhotell för "nästan"förbrytare.

Inför bröd och vatten i en cell på 2 gånger två meter med en toa i ena hörnet och kanske lite extra lakan som dom senare kan hänga sig i. Ev rakblad med instruktioner på förpackningen. Inget mera daltande!!!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag såg ett program om dessa operationer på kunskapskanalen. Då kom gubbarna från flera hundra mils radie för att ligga med 12-14 åriga killar och tjejer. När dom anlände till huset så var det fullproppat med snutar och dom blev arresterade. Dom hade intervjuer med alla äcklen innan dom togs därifrån och alla hade ju intressanta anledningar att vara där.

Lite fränt att dom tillochmed lyckas lura dit svenska äckelpeddos så dom kan haffas. Tycker absolut att vi skall göra samma sak i Sverige..men vi har väl inte plats på våra lyxhotell för "nästan"förbrytare.

Inför bröd och vatten i en cell på 2 gånger två meter med en toa i ena hörnet och kanske lite extra lakan som dom senare kan hänga sig i. Ev rakblad med instruktioner på förpackningen. Inget mera daltande!!!

:yoparty Hårdare batonger!

Gellio

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
KTM
Hmm, värför är det bara gubbar som är pedofiler?

Inte bara gubbar som är pedofiler. Som "Newk" skrev här: kolla youtube efter Dateline NBC: To Catch a Predator. En del unga där med.

Varför finns det inte heta MILFS som jagar små pojkar som mig? Me would like :tuttar

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Inte bara gubbar som är pedofiler. Som "Newk" skrev här: kolla youtube efter Dateline NBC: To Catch a Predator. En del unga där med.

Varför finns det inte heta MILFS som jagar små pojkar som mig? Me would like :tuttar

Det jag menar, värför bara män, det är ju inge roligt för mig.

Engstrom

Bannad
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Vit Aprilia.
att flyga i 16 timmar för att få köpa sex är som att åka till thailand för att hämta sig en brud:näsblod

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det är ju rätt många kvinnliga lärare i USA som har haft sexuella förhållanden med sina elever,

Det förekommer nog, men i fallet ung pojke/kvinna är nog inte anmälningsfrekvensen lika hög.
Det är nog rätt stort mörkertal där.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Vilken jävla riksdåre, han hade väl för böveln bara behövt vrida ur slanen och lagt ner chattandet så hade hela fadäsen varit ur världen, men nää då. :mad:

Man blir mörkrädd när man ser vad folk är villiga att göra för att (i detta fallet) få gnida snotte en repa, med olovlig partner dessutom.
Jag läste att hans päron var förtvivlade och inte begrep ett skit.

"Jag har närt en pedofil vid min barm" Hade Tyko Johnsson utbrustit.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC