Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Vet inte varför, men jag kommer att tänka på "Tocar" när jag läser om den här killen..
Att lacka bromsskivor är inget jag ens skulle drömma om att göra, kan du gissa varför?
Varför är inte skivorna lackade från fabrik?
någon gissning?
Ja för färgen sitter kvar mil efter mil efter mil då eller???
Färgen försvinner på ett par varv... Lackade själv bakskivan för att
får bort ett skavmärke nära navet och tro mig.. Kör man 100 meter med bromsen på så är det soprent där klotsarna ligger mot...
Tar du sen ut klotsarna och gör rent dom med stålborste och bromsrengöring är behöver man inte oroa sig för några restan..
Har även fått sprillans nya bromsskivor med powder coating till bilar som man sliter ner på samma sätt...
Inte för att jag förstår varför man skulle vilja smörja under gasrullen och det finns väl viss risk för gashäng men eftersom du har ett plaströr mellan fettet och själva handtaget så spelar det faktiskt mindre roll, för jag misstänker att du tänkte på att handtaget skulle hoppa av?
Just det, trodde han smörjde under gummit, otur när jag tänkte...
Satte mina gummihandtag med 2 komponent och dom lossnade ändå...
Vilket fall verkar det vara en understimulerad snubbe med många fina tips
Här smörjs gummit.Just det, trodde han smörjde under gummit, otur när jag tänkte...
Satte mina gummihandtag med 2 komponent och dom lossnade ändå...
Vilket fall verkar det vara en understimulerad snubbe med många fina tips
Här smörjs gummit.
http://www.flickr.com/photos/shervinrrr/4348574442/in/photostream/
Jag får nästan intrycket av att killen gör allt det här på jävelskap för att skapa en internetprofil. Att han är fullt medveten om vad han gör och har lika roligt åt folk som häpnas över honom som de har åt honom. Det är för mycket som felar.
Ja det kanske stämmer att det är röret som syns där, så noga tittade jag inte. Dömde nog hans lösning på förhand av någon anledning.Jo jag såg den också men fick för mig att man ser plaströret inuti..
Staxt nedanför kletet på fingret..
Oavsett så saknar killen ett gäääng hjärnceller...
Då kanske min aning var rätt då.Har ni inte hittat tråden där han beskriver hur han driver med folk än?
Ja det kanske stämmer att det är röret som syns där, så noga tittade jag inte. Dömde nog hans lösning på förhand av någon anledning.
Då kanske min aning var rätt då.
"The purpose of these kind of stickers are protection for men testicle. They got made for that at first. This one -or similar ones- does not do it's job. If you have accident, they are not going to do anything.
There are veriety of these sticker (front of gas tank, on the side of gas tank, below of gas tank, on the top of gas tank, behind the pessenger seat and....) "
http://www.flickr.com/photos/shervinrrr/4233418004/
"The purpose of these kind of stickers are protection for men testicle. They got made for that at first. This one -or similar ones- does not do it's job.
Har ni inte hittat tråden där han beskriver hur han driver med folk än?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|