Solhagaracing4
Vifferist
Snälla sätt en kula alternativt granat genom hojen. bättre att avliva den ist för att låta den torteras sådär
Jag måste medge att denna individ fascinerar. Han har bevisligen visst tekniskt handlag men han saknar ju samtidigt totalt förmågan att inse konsekvenserna av sitt handlande. Han klarar av att rita/göra pappersmallar/plåtark som när de viks ihop blir tredimensionella ting med många olika vinklar, vilket tyder på ovanligt stor s.k. rumslig intelligens, men samtidigt så tycks han inte förstå att han snudd på har sågat av sin hoj vid styrkronan?!
hmmm... här måste jag ju faktiskt medge att för 10 år sedan så var sådana där tankskydd betydligt tjockare... Mina är nog närmare 1 cm tjocka och (förhoppningsvis) betydligt mycket mjukare att slå tasken i än dagens klistermärken.
Förslag: Om du själv hittat den tråden så lägg ut en länk tack...
OM det här är ett troll så har han flyttat gränsen för "trollning" till en helt ny dimension! I så fall är det bara att lyfta på hatten och buga sig i respekt!
:internetbalrog
Vilken jävla lirare!!!
ramair grejen han kapade till tar fan priset.
Ramair?
Du menar väl luffarturbo vad?
DVS där luften pressas in i framåtriktade öppningar för att ge tet övertryck i luftboxen och då ge en högre effekt.
Jag är klart tveksam til detta, inte tat det inte skulle funka, Kawasaki började med det här tideigt först falskt men sen på riktigt i början av 90-talet.
Men jag har alltid avskytt att de uppger effekten med övertryck som ju kan innebära 200-250 km/t fart för att funka.
Lägg ner den här skiten och uppge ren vanlig stillastående effekt på alla hojar, det är väl för fan mycket ärligare, om man sen får några hästar mer i 250, happy day, och det var ju så det börjad med, Kawa ZZR1100 gav 147hk och inget jävla övertryck var uppgivit även om det säkert gav nåt då den var den snabbaste serietillverkade hojen tills Blackbird dök upp många år senare.
DEt var ärligt, FUCK OFF för de här jävla låtsaseffekterna.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |