Hemsidan uppe! Vad tycks?

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
Bikerbitch skrev:
Snygg förstasida!!
Stavning här; Vi begränsar oss inte till några specifika
genrer över huvud taget. [Kanske jag som är dum, men ska huvudtaget inte sitta ihop?]

Annars tycker jag det ser jättebra ut och önskar dig lycka till!

Betvivlar att det ska vara ihopskrivet då man förkortar det ö.h.t.
 

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
nej
Ser bra ut! Start knappen borde inte försvinna på startsidan. Ser mycket bättre ut om den finns där oavsett om man är på startsidan eller någon annan sida :tummenupp
 
Last edited:

Coola Ola

Guest
Förresten, hur har du utvecklat siten? Kodat för hand eller använt nåt i stil med Dreamweaver? (väldigt prydlig kod så jag tippar på notepad =) O vad har du för grejer när du gör musik? Bara en laptop o typ reason eller har du studio o hela kitet?
 

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
Out_Spinner skrev:
Ser bra ut! Start knappen borde inte försvinna på startsidan. Ser mycket bättre ut om den finns där oavsett om man är på startsidan eller någon annan sida :tummenupp

Hoppades att ingen skulle se det. *ler* Får ta tag i webkillen!
 

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Trallalalandet
Hoj
lånar ibland
SKitsnygg! Och det är inte ofta jag säger det om en sida så antar att du ska va nöjd.

Vet inte hur den funkar i andra upplösningar men i 1280*1024 fick jag scrolla vertikalt vilken kan va lite störande så dra ihop den lite så blir den bra.

Orkade inte lusläsa texten.
 

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Trallalalandet
Hoj
lånar ibland
Coola Ola skrev:
Förresten, hur har du utvecklat siten? Kodat för hand eller använt nåt i stil med Dreamweaver? (väldigt prydlig kod så jag tippar på notepad =) O vad har du för grejer när du gör musik? Bara en laptop o typ reason eller har du studio o hela kitet?

Prydlig kod får man i DW med, bara att det går 10 gånger fortare :)
 

Matador

Born to walk against the wind
Gick med
3 Oct 2003
Ort
Södertälje
Hoj
R6+KTM 625 SC
Schysst sida :tummenupp

Funderade bara på den här meningen:

Vi jobbar med ALL musik och är väldigt mångfacetterade och har tillgången till den bästa programvaran och utrustningen för att kunna utveckla det ni behöver.

Skulle nog funka bättre med:

Vi jobbar med ALL musik, är väldigt mångfacetterade och har tillgång till den bästa programvaran och utrustningen för att kunna utveckla det ni behöver.
 

gringo

polkarettski
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Lägergatan
Hoj
450 fyrsmäll
Tycker det blir lite "tårta på tårta" när du beskriver att ni gör all sorts musik fler ggr.

Vi erbjuder producering av all sorts musik som t.ex. filmmusik, reklamjinglar, loopar (till ex. flashsidor), spelmusik, musikproduktioner åt artister osv. Vi begränsar oss inte till några specifika genrer över huvud taget. Vill ni ha klassisk filmmusik, hård elektronisk musik, pianosolon eller rocklåtar så fixar vi det! Vi jobbar med ALL musik och är väldigt mångfacetterade och har tillgången till den bästa programvaran och utrustningen för att kunna utveckla det ni behöver.

Men annars :tummenupp :yoparty
 

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
Coola ola: Tackar, tror faktiskt att han bara använt notepad... vet inte men han jobbar nog rätt primitivt :D

utrustning jag använder... rätt basic. En kraftfull PC, bra ljudkort, midiklaviatur, ett mixerbord och ett par gamla ljudmoduler, sen är resten mjukvara med CubaseSX som huvudsequenser.

"Vi jobbar med ALL musik, är väldigt mångfacetterade och har tillgång till den bästa programvaran och utrustningen för att kunna utveckla det ni behöver."

Så står det nu :)


Angående tårta på tårta, ska nog fixa det me.


Tusen tack för att ni hjälper mig med barnsjukdomarna!
 

Matador

Born to walk against the wind
Gick med
3 Oct 2003
Ort
Södertälje
Hoj
R6+KTM 625 SC
Kay skrev:
Tusen tack för att ni hjälper mig med barnsjukdomarna!

Här också:

Lyssna gärna på våran demoavdelning för smakprov av tidigare projekt! Behöver ni endast en 10-sekunders lång loop till exempelvis en flashsida? Dra er inte för att kontakta oss. Vi ta allt ifrån småjobb till långfilmer!

Såhär blir bättre:

Lyssna gärna på vår demoavdelning för smakprov av tidigare projekt! Behöver ni endast en 10-sekunders lång loop till exempelvis en flashsida? Dra er inte för att kontakta oss. Vi åtar oss allt ifrån småjobb till långfilmer!

Lycka till med företaget! :banana
 

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
En liten svart
Här finns iaf inga STORA bilder som man tvingas titta på HELA tiden om man inte scrollar. (Naä, då har jag inte ens 800x600)
Jag tycker man direkt ska se den info man söker. Är man på en intressant sida och vill läsa mer är det helt ok att scrolla, inte annars.

Santo skrev:
Vad gör du då på SH, här får man ju scrolla som en tok!! :7peta :D
 

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
Matador skrev:
Här också:

Lyssna gärna på våran demoavdelning för smakprov av tidigare projekt! Behöver ni endast en 10-sekunders lång loop till exempelvis en flashsida? Dra er inte för att kontakta oss. Vi ta allt ifrån småjobb till långfilmer!

Såhär blir bättre:

Lyssna gärna på vår demoavdelning för smakprov av tidigare projekt! Behöver ni endast en 10-sekunders lång loop till exempelvis en flashsida? Dra er inte för att kontakta oss. Vi åtar oss allt ifrån småjobb till långfilmer!

Lycka till med företaget! :banana

Tack! Fixat!
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Kay skrev:
Betvivlar att det ska vara ihopskrivet då man förkortar det ö.h.t.

"
Svenskt uppslagsord
överhuvudtaget el. över huvud taget adv.
i stort sett, på det hela taget (i nekande och frågande sats närmast "alls")
"

Nu vet ni. :D
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
landen skrev:
Prydlig kod får man i DW med, bara att det går 10 gånger fortare :)

Lycka till att få ut xhtml 1.1-certad kod ur satans verktyg DW, det finns inte en chans i h-vete.

DW och alla andra wysiwyg-verktyg är roten till ALLT ont på Internet. I kombination med usla webmasters som inte vet nånting om www.w3c.org och sånt väldigt nyttigt om man vill göra siter som fungerar i alla miljöer, alla browsers.
 

Cbr

Livet börjat vid 12000rpm
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Solna
Hoj
Röööö CBR 600 FS
Snygga bilder men gör dem mindre, de lär synas och förmedla budskapet i alla fall...
 

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Sthlm-Sollentuna
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
tycker den såg bra ut! men jag tycker att den va nog aningen mörk..När jag kommer in på en sida med ljusa färger så har jag märkt att jag fastnar lite extra på dom sidorna faktikst..kanske låter larvigt? men ljusa färger gör helheten bättre! annars va den snygg väldigt snygga bilder!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top