Henga Racar Med Yamaha R1 (Torrent fil)

jiGGa

Fegis - Nu med nya ögon!
Gick med
24 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Retta
unlock26 skrev:
Då jag inte har nån aning om hur man gör med att lägga upp en film direkt så lägger jag torrenten här istället så kanske nån lägger upp filmen direkt sen: http://trackerwww.prq.to/download.php/3326421/Henga Racar Med Yamaha R1 -Film 1.mpg.torrent
Snacka om att leka med sitt liv och med andras..... :fatta!
Nån kille som kör i fränsta
70mb är den på

Edit: credit till xfader som lagt upp den så att alla kan se idioten :gnissla
http://213.100.44.62/Henga_Racar_Med_Yamaha_R1.mpg
Var fan hittade du denna film???
 

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vendelsö
Hoj
GSX1000R 07
Man upphör aldrig att förvånas att folk inte har några spärrar. Känner inte killen själv att han inte har någon kontroll över hojen? :kocko

Någon självbevarelsedrift har han inte. Tråkigt att det skall behöva sluta med en krash om det nu var det som hände.
 

junnu

Liten men naggande gooooooo
Gick med
31 Jan 2005
Ort
Pörtom
Hoj
sextresex ninnnnja
Vilken j..............a amatör :4skrika Hoppas idioten dog så att han inte utsätter medtrafikanter för fara mera.. :kocko :kocko
Den sämsta/idiotiska rullen någonsin :död Snacka om noll koll...
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
junnu skrev:
Vilken j..............a amatör :4skrika Hoppas idioten dog så att han inte utsätter medtrafikanter för fara mera.. :kocko :kocko
Den sämsta/idiotiska rullen någonsin :död Snacka om noll koll...
Kunde inte säga det bättre själv, eftersom jag inte vågade säga det du sa...
 

Eureka

Red Devil
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Skogen
Hoj
Vuxen = Bil
E22 skrev:
Kunde inte säga det bättre själv, eftersom jag inte vågade säga det du sa...


Och när jag sa det samma om Ghostrider så fick man skit för det.. han är väl snäppet säkrare än denna kille men han utsätter ju andras liv 5-10 ggr mer i de situationer som han kör så det jämnar väl ut sig.
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Vilken loser!

Vilken loser!
Visst man ska inte önska andras olycka men ändå hoppas jag att det var killen i den första filmen som klotade,bara o hoppas på att han inte skada någon annan.
Tycks mig ha sett en sådan silvrig R1:a av den årsmod på blocket,lycko sökare var denna person iallafall som begärde ett överpris för en silver omlackad hoj som förmodligen säkert haft nån blessyr sen innan.

Kan det vara denna? http://www.blocket.se/view/4586606.htm?caller=tr_s&l=0&c=1&city=0

(Ps. Numera omkullkörd i ca 15km/h = Lätt skönhetsskadad (höger sidokåpor)ds.)
 
Last edited:

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gothenburg
Hoj
ZX-12R SÅLD
tog en printscreen,, tycker den va lite rolig :näsblod

Ibland blire inte så bra med reklam :tungan
 

Bifogat

  • yamacrash.jpg
    yamacrash.jpg
    70.9 KB · Visningar: 852

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Ort
märsta
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
Önska att ngn skadar sig eller rent av kör ihjäl sig är ju inget man gör.
Men hur i helvete kan både han själv och polarna tycka att detta är ngt grymt som är värt att lägga på film?
Han har ju ingen koll alls, att man senare i tråden ser en kraschad hoj liknande den i filmen gör ju inte att man drar på smilbanden precis.
Det är bara ytterligare ett argument för att skärpa reglerna kring hojåkning.
Man blir så ledsen när man ser sån här skit, varför måste folk bränna omkring i trafiken och se det som deras egen högst personliga övningsbana.
Det finns gott om platser där man kan öva bakhjul, framhjul eller tvåhjul för den delen med.
Bara stanna till på valfri stormarknadspark eller industriområde så är saken löst.
Kör där kanske max en timme dra sedan vidare till nästa ställe så slipper man harry blå också.
Jag säger inte att man är dum i huvudet som leker lite med hojen, men om man gör det så att man äventyrar andras liv och lem är man fan dummare än dum, dvs JÄTTEdum :gnissla
Nu ska jag ut och köra mot trafiken på motorvägen för det har jag inte sett på film ännu :näsblod
Btw hoppas han/hon klarade sig oavsett vem det var...
//Tobbe
 

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Ort
Gefle
Hoj
Nope
R1 racer skrev:
Vilken loser!
Visst man ska inte önska andras olycka men ändå hoppas jag att det var killen i den första filmen som klotade,bara o hoppas på att han inte skada någon annan.
Tycks mig ha sett en sådan silvrig R1:a av den årsmod på blocket,lycko sökare var denna person iallafall som begärde ett överpris för en silver omlackad hoj som förmodligen säkert haft nån blessyr sen innan.

Kan det vara denna? http://www.blocket.se/view/4586606.htm?caller=tr_s&l=0&c=1&city=0

(Ps. Numera omkullkörd i ca 15km/h = Lätt skönhetsskadad (höger sidokåpor)ds.)

mcn på filmen+den i tidningen har en silver färgad dämpare,men det är ju klart att han kan bytt ut den i efterhand....Har försökt kollat om jag ser nånting som sticker ut på bågen i filmen+tidningen,men ser ingen skillnad på dom det lilla man ser.Så Det är nog samma kille :3freak kan ju inte finnas så många R1or i fränsta,känns inte som att det är en stor "by"
 
Last edited:

hulkenstrong

Ny medlem
Gick med
1 Feb 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki DRZ400S
Snacka om idiot körning. Hoppas dem tog han. Med tanke på att flera ansikten och hojens regnummer finns med i filmen så bör det inte vara alltför svårt.
 

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Ort
Gefle
Hoj
Nope
No1 skrev:
Gav upp och titta efter ca 1.50 då killen på motorcykeln uppenbarligen inte kan hantera sitt fordon för fem öre vilket gör filmen pinsam & han extra FARLIG...

Om han sen är person på bilden som vurpat så måste jag säga- OVÄNTAT!!!
(om INTE ber jag personen på bilden om ursäkt)

Patrik,
SWT Racing...

Han är långt ifrån lika duktig som vissa andra är :tummenupp
Nej han borde ge sig ut på en flygraka och lära sig att stegra rakt fram
och inte som en inoljad orm :7peta
 

junnu

Liten men naggande gooooooo
Gick med
31 Jan 2005
Ort
Pörtom
Hoj
sextresex ninnnnja
Hulkomania skrev:
Inte undra på att försäkringspremierna ser ut som de gör...


Detta e nog den största orsaken till att premien går rakt upp :huvet :huvet
Sedan vet nog alla som kör sporthoj hur kul de e att "gasa", men man hoppas ju att merparten kan lite mera om trafikvett än grabben på filmen...

Snacka om "nybörjare" i gympadoijor :död
Kan ju bara hoppas att vi inte behöver se sån s......t mera :4skrika
 

P-E

Guest
Trodde inte det fanns så dåliga förare. Då menar jag inte på att köra, utan på att bedömma sina skills. Tror han att han kan wheela med mötande trafik på en motorväg så är han inte mycket till förare. Han kan ju inte ens svänga på bakhjulet.. Jag skulle kunna göra en bättre film med en R1:a, tror nog folk heller vill se mig testa en tung sporthoj på inhängnat område för första gången i mitt liv än att se han köra. Han är både pinsam och töntig. Det där är vad jag kallar att riskera folks liv, när han inte kan hantera sin hoj för 5 öre.

I rest my case.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top