Henga Racar Med Yamaha R1 (Torrent fil)

Jaman

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Hoj
ZX9R
Psykfall skrev:
Klarade inte av att se hela filmen...så jävla förbannad blev jag!!! :mad:
IDIOT!!!!!!!!!!!!!!

Fränsta är en liten håla i utkant av Sundsvall.visst fan är kilen helt dum i :kocko. Vad jag har hört så är det samma kile som på filmen. :D

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
gurra snurra skrev:
En kille från fränsta körde en R etta körde som en fetta när han fick framhjulet att lätta
Galning ge mig namn adress ska jag :fatta!

Tyckte också jag kände igen Fränsta min farmor bor i den där hålan? Vilken dåre han blir inte långlivad med den där körstilen och inte kan han hantera hojen för 5 öre heller!

Last edited:

-=Gandy=-

why drag knee when you can drag tail ?
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
Yamaha R1 -03
FAN va STABLIT det såg ut !!!!

han kunde sina saker!!! :kocko :kocko

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Nämen, sicken liten raketforskare! Fränstas genpool ser ut att ha en lysande framtid. :tummenupp
(Har haft flickvän i den byn. Till er som undrar så är det inte stort. Håller du 110 km/h och nyser, så har du missat hela samhället).

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
R1 racer skrev:
Vilken loser!
Visst man ska inte önska andras olycka men ändå hoppas jag att det var killen i den första filmen som klotade,bara o hoppas på att han inte skada någon annan.
Tycks mig ha sett en sådan silvrig R1:a av den årsmod på blocket,lycko sökare var denna person iallafall som begärde ett överpris för en silver omlackad hoj som förmodligen säkert haft nån blessyr sen innan.

Kan det vara denna? http://www.blocket.se/view/4586606.htm?caller=tr_s&l=0&c=1&city=0

(Ps. Numera omkullkörd i ca 15km/h = Lätt skönhetsskadad (höger sidokåpor)ds.)
Att det är den är ju rätt troligt då han i filmen la den på höger sida efter en stunt...

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Jag är impad iaf. Han är ultra-frän, helt enkelt. :)

:pangihuve

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Inga märkvärdiga saker
Vilket fån - höll på att garva ihjäl mig när han tappade hojen i backen :rofl

Han måste ju vara drogad eller full... att kalla honom förståndshandikappad bryter väl mot forumreglerna...

Fränsta - har varit där flera gånger men inte minns jag att det var sååå platt :va
Höll på att få taket bortcabbat av en wire som en timmerlastbil hade spännt över vägen till snödskallegrottan...

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
No1 skrev:
Gav upp och titta efter ca 1.50 då killen på motorcykeln uppenbarligen inte kan hantera sitt fordon för fem öre vilket gör filmen pinsam & han extra FARLIG...

Om han sen är person på bilden som vurpat så måste jag säga- OVÄNTAT!!!
(om INTE ber jag personen på bilden om ursäkt)

Patrik,
SWT Racing...

Ibland slår dina ord mig med häpnad :va

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Tocken jävla idiot! :kocko För det första att bara komma på idén att visa upp så usla färdigheter som mc-förare offentligt tyder ju på dåligt omdöme, att sedan utsätta sina medtrafikanter för livsfara på det där sättet är ju helt obegripligt! Han har ju ingen som helst koll, lever han måste han ju ha fler liv än Eddie the Eagle...

Frågan är ju vem som hade rökt mest iofs, han eller kameramannen...

Har han inte slutat sina dagar som en kletig massa nånstans redan hoppas jag verkligen att han inte tar några andra med sig när han gör det!

Jabben

Full fräs
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
GSXR 1100 -92, Kawa Z400 -77 "dirt track", DRZ400E-00 ,fiddy 125cc
Suck.. vilket jävla grottmongo...

non-stop

Medlem
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
zx9r PVC-raket med slappa ostar...
om du som körde i filmen läser detta...Dö! Skada inte dig eller nån annan människa. Bara dö...det tjänar jag och de andra skattebetalarna mest på.
Fan va jag e trött på såna typer! Inte direkt nåt man föreslår som en kandidat till genpoolen...

Major Bif

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
Blåvit, R1000 K4. Yoshi Tri-oval bolt-on, Skidmarxz double bubble kåpglas. Bänkad vid 200mil, 155 SAE vid 11.000rpm.
unlock26 skrev:
Då jag inte har nån aning om hur man gör med att lägga upp en film direkt så lägger jag torrenten här istället så kanske nån lägger upp filmen direkt sen: http://trackerwww.prq.to/download.php/3326421/Henga Racar Med Yamaha R1 -Film 1.mpg.torrent
Snacka om att leka med sitt liv och med andras..... :fatta!
Nån kille som kör i fränsta
70mb är den på

Edit: credit till xfader som lagt upp den så att alla kan se idioten :gnissla
http://213.100.44.62/Henga_Racar_Med_Yamaha_R1.mpg

Faktiskt bland det värsta jag sett! Killen måste vara efterbliven, extremt närsynt eller så tittar han alltid en meter framför sig när han kör...
Jag har nog aldrig blivit så Oimpad av en film nån gång. :fatta!

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
loser skrev:
Nämen, sicken liten raketforskare! Fränstas genpool ser ut att ha en lysande framtid. :tummenupp
(Har haft flickvän i den byn. Till er som undrar så är det inte stort. Håller du 110 km/h och nyser, så har du missat hela samhället).

Hahah! :lol
det var de roligaste jag läst på länge! "110 och nyser" :rofl

För övrigt så suger killen! :gnissla

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Oh dear.. :fatta!

Ett rent under att han inte la sig i diket eller frontade med nån av "statisterna" i deras lågbudgetproduktion av film som skulle imponera på - vem? Inte mig.

Idiot :3freak

Wheela och sen hamna på andra sidan vägen och få mötande :3freak

Precis sånt här som gör att försäkringsbolagen får enorma mängder vatten(fall?) på sin kvarn.

:4skrika

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
tur att det är 50 mil härifrån... annars vågade man inte ut på vägarna... :brinnerup det är puckon som han som driver på försäkringsbolag och politiker som gärna skulle vilja skapa ännu mer problem för seriösa hojåkare... :fatta!

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring