Hennes

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Orkade inte plocka fram stativet heller så byrån fick bli mitt stativ o då kom de ju med mer av taket o min skalle än kläderna som va de viktiga i sammanhanget, men orkar inte dona mer tänkte mest höra om denna tröja är yes or no no

ja:tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Orkade inte plocka fram stativet heller så byrån fick bli mitt stativ o då kom de ju med mer av taket o min skalle än kläderna som va de viktiga i sammanhanget, men orkar inte dona mer tänkte mest höra om denna tröja är yes or no no

Det var snyggt, men har du något ljusare? Du ser jätte blek ut. :krama

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:krama till dig money! trodde det bara var "här uppe" som vi tjejer kollar sånt. Skorna är verkligen "A & O". Synd bara att killar inte verkar fatta det.. :huvet

Nejdå, herre jisses! skor....uhh....ja det är verkligen synd att killarna inte verkar fatta det. Alla killar som haft en flickvän MÅSTE ha fått höra hur viktiga skor är. :va

Sen finns det så klart massa olika typer av snygga skor, men välj tillfälle dudes! :tummenupp

Då fåre fan bli dehär, de funkar bättre att shaka rumpan i än kavaj :tummenupp

Det är vinter o full blixt på kameran! :mad:
Har en grå cardigan om ja byter till de svarta jeansen, skaaa ja behöva dra en till fotosession :gnissla

jupp.....fram med den stora igen. :tummenupp

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
I denhär byn får ja nog iof fler brudar om ja drar på mig nån av fox-hoodiesen o ultimate couture t-shirtsen o leker hooligan :S

ja, ta det du hade först.

Yee, blir inge suit up idag iaf, provade ett par kavajer o ja e ju såklart smokin hot i de men de e inte riktigt en sån dag :tungan

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
I denhär byn får ja nog iof fler brudar om ja drar på mig nån av fox-hoodiesen o ultimate couture t-shirtsen o leker hooligan :S

jaaa, du vet vad du får beroende på vad du har på dig. ;) ut o ha kul andreas, sluta tänka bruuuuuudar!! :tummenupp

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
jaaa, du vet vad du får beroende på vad du har på dig. ;) ut o ha kul andreas, sluta tänka bruuuuuudar!! :tummenupp

Ja tänker inte på brudar, tänker bara på att se så bra ut man kan :D
Dumt att gå ut extra ful i onödan.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ja tänker inte på brudar, tänker bara på att se så bra ut man kan :D
Dumt att gå ut extra ful i onödan.

det är så kul att du hittat till "ditt" forum. :D:D:krama

vi vill höra allt det snuskiga i morgon. eller i natt, vet att du kommer sitta här kl 4 i natt, dvs om du inte får hem ett ragg då. :arsele:D

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
det är så kul att du hittat till "ditt" forum. :D:D:krama

vi vill höra allt det snuskiga i morgon. eller i natt, vet att du kommer sitta här kl 4 i natt, dvs om du inte får hem ett ragg då. :arsele:D

haha :D

Hmm, krogen stänger 2, lite tid i kön ut, 10 minuter gång hem, ett par pizzerior att passera men jag håller mig nog, räkna med mig här vid 02:30 :gnissla :D

Jaha, ingen annan som vill visa upp sin kollektion för kvällen?
Missen kanske, titta på lite film i nå halvnaket o skönt sådär?
Kanske ska hjälp att välja ut? :D

:gnissla nu får fan polarn ringa innan ja blir för full här.

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Hmm, krogen stänger 2, lite tid i kön ut, 10 minuter gång hem, ett par pizzerior att passera men jag håller mig nog, räkna med mig här vid 02:30 :gnissla :D

ahh sorry, glömde att du bor i en hååååååååååååååla! ska du inte vara ute på diskoteket nu? skulle du förfesta oxå? herre jisses, du hinner ju knappt gå ut innan du ska hem igen! och ändå lägger du ner så mycket tid på att klä dig sessit! :tummenupp

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
ahh sorry, glömde att du bor i en hååååååååååååååla! ska du inte vara ute på diskoteket nu? skulle du förfesta oxå? herre jisses, du hinner ju knappt gå ut innan du ska hem igen! och ändå lägger du ner så mycket tid på att klä dig sessit! :tummenupp

Här i byn går vi inte till krogen förrns tidigast 00, sen stänger de 02, smartaste smartskaften är vi här.

På juldan tänkte vi att de lär ju va packat så vi gick dit innan 23, packat blev de men inte förrns en timme senare eller så.
Jättekul på krogen me 3 pers på dansgolvet :D

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R

Jaha, ingen annan som vill visa upp sin kollektion för kvällen?
Missen kanske, titta på lite film i nå halvnaket o skönt sådär?
Kanske ska hjälp att välja ut? :D

:gnissla nu får fan polarn ringa innan ja blir för full här.

:D:D tyvärr inte ikväll. Sitter i soffan iklädd underställ... Allt annat än halvnaket men jäkligt skönt. Lovar att be om hjälp nästa gång jag ska ut.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Här i byn går vi inte till krogen förrns tidigast 00, sen stänger de 02, smartaste smartskaften är vi här.

På juldan tänkte vi att de lär ju va packat så vi gick dit innan 23, packat blev de men inte förrns en timme senare eller så.
Jättekul på krogen me 3 pers på dansgolvet :D

hahaha ja men d e bra, då har ni koll på alla som kommer o kan välja ut ett offer direkt. :tummenupp el ja iofs, beror på hur nitad du är. :D:D

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
:D:D tyvärr inte ikväll. Sitter i soffan iklädd underställ... Allt annat än halvnaket men jäkligt skönt. Lovar att be om hjälp nästa gång jag ska ut.

Underställ kan ju vara intressant de me, jag har ett halvdussin olika, få se dina :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Jag sitter i ridkläder. :D:D:D var i stallet för typ 2 timmar sen, kom hem laga mat o sen har ja fastnat i soffan med datan i knät. Ska ut me vovvarna nu, precis tinat upp. Roligt! *not* Men men, måste ut me dom. :D

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
hahaha ja men d e bra, då har ni koll på alla som kommer o kan välja ut ett offer direkt. :tummenupp el ja iofs, beror på hur nitad du är. :D:D

Jag är alltid städad.
Lite för nykter för o våga mig på att välja ut offer :huvet

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha