Orkade inte plocka fram stativet heller så byrån fick bli mitt stativ o då kom de ju med mer av taket o min skalle än kläderna som va de viktiga i sammanhanget, men orkar inte dona mer tänkte mest höra om denna tröja är yes or no no
ja
Orkade inte plocka fram stativet heller så byrån fick bli mitt stativ o då kom de ju med mer av taket o min skalle än kläderna som va de viktiga i sammanhanget, men orkar inte dona mer tänkte mest höra om denna tröja är yes or no no
Det var snyggt, men har du något ljusare? Du ser jätte blek ut.
till dig money! trodde det bara var "här uppe" som vi tjejer kollar sånt. Skorna är verkligen "A & O". Synd bara att killar inte verkar fatta det..
Nejdå, herre jisses! skor....uhh....ja det är verkligen synd att killarna inte verkar fatta det. Alla killar som haft en flickvän MÅSTE ha fått höra hur viktiga skor är.
Sen finns det så klart massa olika typer av snygga skor, men välj tillfälle dudes!
Då fåre fan bli dehär, de funkar bättre att shaka rumpan i än kavaj
Det är vinter o full blixt på kameran!
Har en grå cardigan om ja byter till de svarta jeansen, skaaa ja behöva dra en till fotosession
jupp.....fram med den stora igen.
nä, det andra.
oookidoki, får man byta om igen dååå
ja, ta det du hade först.
I denhär byn får ja nog iof fler brudar om ja drar på mig nån av fox-hoodiesen o ultimate couture t-shirtsen o leker hooligan :S
jaaa, du vet vad du får beroende på vad du har på dig. ut o ha kul andreas, sluta tänka bruuuuuudar!!
Ja tänker inte på brudar, tänker bara på att se så bra ut man kan
Dumt att gå ut extra ful i onödan.
det är så kul att du hittat till "ditt" forum.
vi vill höra allt det snuskiga i morgon. eller i natt, vet att du kommer sitta här kl 4 i natt, dvs om du inte får hem ett ragg då.
haha
Hmm, krogen stänger 2, lite tid i kön ut, 10 minuter gång hem, ett par pizzerior att passera men jag håller mig nog, räkna med mig här vid 02:30
ahh sorry, glömde att du bor i en hååååååååååååååla! ska du inte vara ute på diskoteket nu? skulle du förfesta oxå? herre jisses, du hinner ju knappt gå ut innan du ska hem igen! och ändå lägger du ner så mycket tid på att klä dig sessit!
haha
Hmm, krogen stänger 2, lite tid i kön ut, 10 minuter gång hem, ett par pizzerior att passera men jag håller mig nog, räkna med mig här vid 02:30
Jaha, ingen annan som vill visa upp sin kollektion för kvällen?
Missen kanske, titta på lite film i nå halvnaket o skönt sådär?
Kanske ska hjälp att välja ut?
nu får fan polarn ringa innan ja blir för full här.
Här i byn går vi inte till krogen förrns tidigast 00, sen stänger de 02, smartaste smartskaften är vi här.
På juldan tänkte vi att de lär ju va packat så vi gick dit innan 23, packat blev de men inte förrns en timme senare eller så.
Jättekul på krogen me 3 pers på dansgolvet
tyvärr inte ikväll. Sitter i soffan iklädd underställ... Allt annat än halvnaket men jäkligt skönt. Lovar att be om hjälp nästa gång jag ska ut.
tyvärr inte ikväll. Sitter i soffan iklädd underställ... Allt annat än halvnaket men jäkligt skönt. Lovar att be om hjälp nästa gång jag ska ut.
hahaha ja men d e bra, då har ni koll på alla som kommer o kan välja ut ett offer direkt. el ja iofs, beror på hur nitad du är.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|