Hennes

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Han var egentligen hennes, han va ju liten plutt för 2½-3år sen när ja träffa henne då hon just fått honom så för honom är ja lika mkt hans husse som hon hennes matte.. han saknar mig tydligen extremt mkt :(

Fundera på att ta hem min katt från farsgubben, men de vore ju inte schysst mot vare sig honom eller katten :D

Har bara en etta me gammal jävla kaffe latte stil kan man väl säga, har ju letat hus senaste åren o inte brytt sig om dehär skitstället, men nu blir man väl kvar ett tag te.

Lirat lite hockey o sådär som sagt, men de e trots allt -15 grader som varmast så uteaktivteter är lite sisådär...

kan du inte få lov att ha han lite?

serva crossen, serva gatmoppen. gör allt du skjutit upp. kolla med folk här från sh som bor i din närhet om dom har lust att göra något.

köp en sista minuten resa i morgon och åk bort en vecka. :tummenupp

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
kan du inte få lov att ha han lite?

serva crossen, serva gatmoppen. gör allt du skjutit upp. kolla med folk här från sh som bor i din närhet om dom har lust att göra något.

köp en sista minuten resa i morgon och åk bort en vecka. :tummenupp

De kommer hit imorrn :död
Jag vill inte riktigt ha han, blir man ju bara påmind..

Krängde isdäcken igårnatt i badrummet :D

Sista minuten har jag kollat upp, finns inte en enda, likaså är alla skidorter norröver fullsmetade.. :gnissla

Imorrn fåre bli en tur te hockeyrinken iaf, o te färghandeln om man kan få tips på nå bra färg, har vitt på alla väggar utan en, jävla kaffelattevägg jag gärna blir av me.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
De kommer hit imorrn :död
Jag vill inte riktigt ha han, blir man ju bara påmind..

Krängde isdäcken igårnatt i badrummet :D

Sista minuten har jag kollat upp, finns inte en enda, likaså är alla skidorter norröver fullsmetade.. :gnissla

Imorrn fåre bli en tur te hockeyrinken iaf, o te färghandeln om man kan få tips på nå bra färg, har vitt på alla väggar utan en, jävla kaffelattevägg jag gärna blir av me.

Ah okej. Sorry.

hhaaha ja men ut o åk då! ;)

köp tapetet med något snyggt mönster och sätt över på fondväggen. vet inte vad du har för stil hemma, men grått e snyggt. måla köksluckorna, snyggt med svarta köksluckor eller blankt silvriga, blankt porr röda om du har resten i svart. :tummenupp

eftersom du nu är shopoholic så borde d inte vara så svårt för dig att köpa någon snygg tapet eller färg. bara gå till färghandeln och köp den färgen som tilltalar dig. :D

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ah okej. Sorry.

hhaaha ja men ut o åk då! ;)

köp tapetet med något snyggt mönster och sätt över på fondväggen. vet inte vad du har för stil hemma, men grått e snyggt. måla köksluckorna, snyggt med svarta köksluckor eller blankt silvriga, blankt porr röda om du har resten i svart. :tummenupp

eftersom du nu är shopoholic så borde d inte vara så svårt för dig att köpa någon snygg tapet eller färg. bara gå till färghandeln och köp den färgen som tilltalar dig. :D

Tapet orkar ja inte, jag har försökt måla om tidigare men inte komme på va fan ja ska ha för färg.
Får se om man kan hitta nåt kanske, sen har ja länge funderat på att slita bort de fula jävla golvet som ligger nu o hoppas på att de är nå snygg gammal parkett under.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Tapet orkar ja inte, jag har försökt måla om tidigare men inte komme på va fan ja ska ha för färg.
Får se om man kan hitta nåt kanske, sen har ja länge funderat på att slita bort de fula jävla golvet som ligger nu o hoppas på att de är nå snygg gammal parkett under.

SE! finns alltid något att göra. :tummenupp

Som sagt, efter regn kommr sol. :):krama

Nu ska ja ut me mina vovvar o sen sova. Go natt o sov gott sen!

PinkPassion

Member of the Pink Ladies
Gick med
14 Aug 2008
Hoj
kawasaki er6n -12, Suzuki rm 125 -99
VARNING: Tejpa aldrig bröstvårtorna med plåster! auoch!!! Dom e fortf ömma sen nyårsafton :(

PinkPassion

Gick med
14 Aug 2008
Hoj
Alltså du och Tim är som gjorda för varandra:D

:rofl fatta vad ont jag har!! skulle dölja dom små odågorna under klänningen men plåster är inget att rekommendera kan jag lugnt säga :)
Bukar Tim oxå tjepa sina boppar? *fniss*...
vänta...nu när du säger det, d har han faktiskt...en t-shirt med ett tryck som skavde på hans boppar, då tejpade vi haha!!

PinkPassion

Gick med
14 Aug 2008
Hoj
Döljer bröstvårtorna för att slippa fåniga blickar eller kommentarer, inte alla men många tror att man e kåt för att bröstvårtorna är styva.

Nu har jag en fråga till er i det manliga könet, hur känsliga e ni på era bröstvårtor egentligen? Vi är ju rätt så känsliga om man säger så...

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Döljer bröstvårtorna för att slippa fåniga blickar eller kommentarer, inte alla men många tror att man e kåt för att bröstvårtorna är styva.

Nu har jag en fråga till er i det manliga könet, hur känsliga e ni på era bröstvårtor egentligen? Vi är ju rätt så känsliga om man säger så...

Vissa funktionströjor kan skava rätt friskt efter en fuktig mil i terrängspåret, men jag gillart'. :hihi

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

Ungefär lika känslig som övriga kroppen, lite lite känsligare...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

åhh ja älskar killars bröstvårtor!! :drool Vi? Räkna inte in mig i det dära vi, kanske därför ja gillar killars bröstvårtor för att det inte påverkar mig något nämnvärt men att dom flesta killar är rätt känsliga på tuttarna. :D njamnjam! :)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Ganska känslig fast på ett mysigt vis... :)
Och nej, alla tjejer är inte känsliga där och vissa som är det är det inte på rätt sätt... *nynnar* "You can't touch this na na naa na"

PinkPassion

Gick med
14 Aug 2008
Hoj
jag kan uppleva ibland att det blir en jobbig känsla om man "pillar" förmkt men för det mesta är det okej. Då kan man summera att det varierar ganska mkt från person till person oavsett kön. Någon större skillnad mellan tjejer och killars bröstvårtor är det kanske inte förutom storleken :)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
så lägligt man kommer in i tråden!:hihi

Som många säger kan fan en tröja skava/svida som fan vid träning och liknande, men annars tycker jag mina är rätt okänsliga, förutom när det kommer till det "mysiga känsliga" som Krister så fint uttryckte det.. tjejer får gärna naffsa helt enkelt!:brynad

jag kan uppleva ibland att det blir en jobbig känsla om man "pillar" förmkt men för det mesta är det okej...

pilla? "they should be up for grabs"!

...älskar låga engelska skämt!:hihi

Last edited:

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
SÅ sh-systrar. Vad sjutton gör man en lördag em/kväll när man är heeelt ensam & allt mest känns skit? :confused:
Har suttit framför datorn i timtal redan, gått en lååångpromenad, målat i lite skavanker på väggarna, till & med lagat riktig lunch för att få dagen att gå... :död
Så vad fasen kan jag hitta på en lördagkväll? Det får dessutom inte kosta mkt alls. Plånboken svälter...

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring