Money
Pink Ladie member #1
- Gick med
- 30 Aug 2006
- Hoj
- Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nä, Mongo behöver man inte va för att göra brazilian Om det är rätt person som gör det är smärtan "lagom".
Har en polare som är hudterapeut (Honorine som va på mitt kalas, om du minns henne Money?). Hon är grym på det där
Hojta till om du vill ha hennes nummer.
Som sagt, jag var hos en hudterapeut och det gjorde inte mindre ont. Vaxa bikinilinjen också så brazlilian är absolut inget för mig. Rakar hellre, blir precis lika lent.
Finns det sk brazilian för killar?
Kan tänka mig att det kan gå rätt illa eftersom skinnet inte är så stramt där på oss.
Känns nog inte så värst kul när remsan dras bort och halva säcken följer med.
Har testat epilator på överkroppen, slutade innan jag ens hade börjat.
Har vaxat några ggr och jag tycker inte smärtan är så överdriven som endel påstår men det e klart alla är inviduella så alla får olika ont.
Nån dag efter jag hade vaxat så fick jag en massa röda prickar på hela bröstkorgen typ hårsäcksinflammation, såg inte allt för sexigt ut kan jag säga.
Har vaxat benen och det är inga problem, men försök på dom mer känsliga ställena som armhålan eller öhh bikinilinjen, så kanske du känner skillnad.
Last edited: