Hennes

PinkPassion

Member of the Pink Ladies
Gick med
14 Aug 2008
Hoj
kawasaki er6n -12, Suzuki rm 125 -99
jag ska bada lite imorgon på aqvakul, någon som vill hänga med? tyvärr kommer d mesta bestå av motionssim men lite lek efteråt hör ju till :) jag har inte bestämt tid ännu men eftersom jag e ledig imorgon så kan jag närsom.
http://www.aq-va-kul.com/

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
tjejhoj moppe edition
jag ska bada lite imorgon på aqvakul, någon som vill hänga med? tyvärr kommer d mesta bestå av motionssim men lite lek efteråt hör ju till :) jag har inte bestämt tid ännu men eftersom jag e ledig imorgon så kan jag närsom.
http://www.aq-va-kul.com/

Hade varit riiiktigt skönt med lite bubbel och bastu.. kanske ta simning ist för kond-pass i morgon. :) Om du kan tänka dig att vänta till em/kväll så joinar jag gärna! 0733836221 om du inte har mitt nr.

PinkPassion

Gick med
14 Aug 2008
Hoj
Hade varit riiiktigt skönt med lite bubbel och bastu.. kanske ta simning ist för kond-pass i morgon. :) Om du kan tänka dig att vänta till em/kväll så joinar jag gärna! 0733836221 om du inte har mitt nr.

Hej snäckan! Klart jag kan vänta. Vilken tid kan du tänka dig? Tänkte försöka köra 1 timme kondition sen kan vi bubbla resten av tiden om det blir tid över till d. Nu är jag nybörjare o hoppas på att du har tålamod med mig för jag kommer förmodligen inte ha lika bra kondis som du :) Skickar ett sms oxå så kan vi komma överens om en tid.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
är det bara jag som blir avskräckt från simbadhus då man bara vill spy av åsynen av nakna gamla gubbar som går omkring i killarnas omklädningsrum?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
är det bara jag som blir avskräckt från simbadhus då man bara vill spy av åsynen av nakna gamla gubbar som går omkring i killarnas omklädningsrum?

japp, d e bara du. vi slipper se gamla gubbar som går omkring i killarnas omklädningsrum. :tummenupp

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!

Jag tycker lite samma sak. Jag menar vem vill se när dom står och tvålar in sina fötter med anuset pekandes ut mot folkmassan? Vi yngre fattar ju att man blickar ut mot folkmassan när man gör såna övningar.

Nä, man borde ha ngn sorts test vid entre`n. Män vars pung hänger längre ner än ollonet får gå in på pensionärsavdelingen!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag tycker lite samma sak. Jag menar vem vill se när dom står och tvålar in sina fötter med anuset pekandes ut mot folkmassan? Vi yngre fattar ju att man blickar ut mot folkmassan när man gör såna övningar.

Nä, man borde ha ngn sorts test vid entre`n. Män vars pung hänger längre ner än ollonet får gå in på pensionärsavdelingen!

HAHAHAHA:rofl Ja exakt!:fakta de som har en gångstil som ser ut som att de spelar boule kan vara i sitt egna omklädningsrum!

japp, d e bara du. vi slipper se gamla gubbar som går omkring i killarnas omklädningsrum. :tummenupp

nä det är bara vi killar, men du får istället se gamla tanter som måste vända sig om för att sammla ihop pattarna som kommit lite efter.. :zpy

Last edited:

PinkPassion

Gick med
14 Aug 2008
Hoj
Jag, Linnea och Jenny hade iaf JÄTTEKUL när vi försökte slå rekord på rutschkanan :) Vi körde först 200 meter bröstsim, rutschkana, vattengympa (som faktiskt var svår o jobbig), rutschkana, bubbelpool, rutschkana, basta :) D bästa med kvällen var att d knappt vart ngt folk där o inga ungar som skriker o är jobbiga. Linnea kom undan med att betala 45 spänn (CSN) o vi andra fick betala 75. Nästa gång hoppas jag att vi blir fler! 1 gång i månaden kan vi skämma bort oss tycker jag.

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
tjejhoj moppe edition
Jag, Linnea och Jenny hade iaf JÄTTEKUL när vi försökte slå rekord på rutschkanan :) Vi körde först 200 meter bröstsim, rutschkana, vattengympa (som faktiskt var svår o jobbig), rutschkana, bubbelpool, rutschkana, basta :) D bästa med kvällen var att d knappt vart ngt folk där o inga ungar som skriker o är jobbiga. Linnea kom undan med att betala 45 spänn (CSN) o vi andra fick betala 75. Nästa gång hoppas jag att vi blir fler! 1 gång i månaden kan vi skämma bort oss tycker jag.

Måndagar och torsdagar är "vuxenkvällar" i äventyrsbadet = åldersgräns 18 år = inga andra barn än vi i vattenrutschbanan! :tungan:tuttar

En gång i månaden låter som en bra plan, åtminstone nu under vintern.

http://www.aq-va-kul.com om nån undrade var vi var förresten :)

PinkPassion

Gick med
14 Aug 2008
Hoj
Glasögon har jag betalat dyrt för att slippa. Det var ca 5 år sedan jag gjorde en laseroperation på båda ögonen med ett lyckat resultat. Nu några år senare märker jag att jag blir supertrött i ögonen, detta i samband med att jag har ett jobb där jag sitter mer än 5h framför en datorskärm. Jag var på undersökning hos synoptik o fick också reda på att jag hade synfel på båda ögonen, Jag hade L +0,25 R +0,75. Min optiker vill påstå att det var vanliga läsglasögon jag skulle ha inte bildskärmsglasögon, för det var endast till dom över 40 år. Eftersom mitt företag inte finansierar läsglasögon blev jag pissed!! Vad gör bildskärmsglasögon? Trodde det korrigera det lilla synfelet som uppstår för ögonen när man kollar in i en datorskärm? Aja, iaf, jag e skitsur för hon kunde likabra sagt, ja men vi "skriver" bildglasögon. Företaget finansierar ändå glaset o undersökningen o bågarna får max kosta 1200 kr. D borde ju det lätt täcka om jag nu ska ha ett par bildskärmsglasögon + läsglasögon i ett.

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Glasögon har jag betalat dyrt för att slippa. Det var ca 5 år sedan jag gjorde en laseroperation på båda ögonen med ett lyckat resultat. Nu några år senare märker jag att jag blir supertrött i ögonen, detta i samband med att jag har ett jobb där jag sitter mer än 5h framför en datorskärm. Jag var på undersökning hos synoptik o fick också reda på att jag hade synfel på båda ögonen, Jag hade L +0,25 R +0,75. Min optiker vill påstå att det var vanliga läsglasögon jag skulle ha inte bildskärmsglasögon, för det var endast till dom över 40 år. Eftersom mitt företag inte finansierar läsglasögon blev jag pissed!! Vad gör bildskärmsglasögon? Trodde det korrigera det lilla synfelet som uppstår för ögonen när man kollar in i en datorskärm? Aja, iaf, jag e skitsur för hon kunde likabra sagt, ja men vi "skriver" bildglasögon. Företaget finansierar ändå glaset o undersökningen o bågarna får max kosta 1200 kr. D borde ju det lätt täcka om jag nu ska ha ett par bildskärmsglasögon + läsglasögon i ett.

Ta om dedär så man förstår om de va nå problem så ska lilla foureyes-Norman hjälpa.

PinkPassion

Gick med
14 Aug 2008
Hoj
Jag missbrukar Coca Cola rätt mkt, iaf minst 5 glas/vecka. Jag vet att den innehåller en massa socker med hur är det med Cola Zero egentligen? Kan man bli tjockis utav det? *hoppas inte* för då dör jag av Coca Cola abstinens!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag missbrukar Coca Cola rätt mkt, iaf minst 5 glas/vecka. Jag vet att den innehåller en massa socker med hur är det med Cola Zero egentligen? Kan man bli tjockis utav det? *hoppas inte* för då dör jag av Coca Cola abstinens!

Om man blir tjock vet jag inte, men där är ju en massa sötningsmedel i Zeron, och det är icke bra att förtära.

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.

5 glas/vecka tycker inte jag låter så hemskt mycket, hade varit värre om du hade sagt 5 flaskor/dag.
Sen ang zero och andra light läsker som inehåller sötningsmedel ist för socker är aldrig bra.
Du behöver nog inte oroa dig för att bli nån tjockis sålänge du förbränner den mängd du får i dig gemon träning och motion,
teoretist sett borde man ju kunna trycka i sig 5 friterade pizzor med extra allt och en satans massa ost varje dag sålänge du förbränner kaloroerna med träning.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring