Hennes

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag menar tjejpolare.

Kass? Nä det tror jag inte. Om hon inte roat sig med att fejka i 5.5 år förstås. :gnissla

Kan bara tala för mig o mina vänner, men nä. Träffar man en ny kille o han e grym så kan det komma fram vid tillfälle till en riktigt nära tjejkompis men annars brukar jag inte disskutera sånt. :tummenupp

Men det är som sagt olika från tjej till tjej. :)

Klart de gör... annars får jag luta mig tillbaka och hänvisa till Moneys logik... :gnissla :D

Apropå att göra det på konstiga ställen...

http://www.expressen.se/sex/1.1792654/mystiskt-par-har-sex-i-ett-klocktorn

Hahahahahha!! :tummenupp

Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Beror på vem tjejen är och hur bra killen är, pratar hon känslor är han kass. Pratar hon om hur killen är i sängen så är han grym. :arsele:D

Hmmm! :va
Om tösens kompis komenterat att jag har en snygg kropp. Vad innebär det då!? Är jag helt kass i sängen eller? :näsblod

Klart de gör... annars får jag luta mig tillbaka och hänvisa till Moneys logik... :gnissla :D

Gôtt! Den måste läggas till på listan.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Damn vad Meaney spammar mycket här inne idag.

On Topic:
Vilken är den minsta bil ni haft sex i?

Minsta bilen:
Honda CRX (inte min på bild)
Honda-CRX-3.jpg

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Minsta bil: Audi 80 Coupé.

Konstigaste plats: På en studsematta, utanför en fest, i duggregn.

Övrigt: Strand, handikapptoalett, granodling, äng, i en bil på en parkering, på en bil på en parkering mm.

En annan konstig grej var när jag och en kille hade sex i gästrummet på en fest, och ägaren av lägenheten helt sonika öppnade dörren, struntade i vad vi gjorde, satte sig på sängkanten och sa att han "behövde prata ut".

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Minsta bil: Audi 80 Coupé.

Konstigaste plats: På en studsematta, utanför en fest, i duggregn.

Övrigt: Strand, handikapptoalett, granodling, äng, i en bil på en parkering, på en bil på en parkering mm.

En annan konstig grej var när jag och en kille hade sex i gästrummet på en fest, och ägaren av lägenheten helt sonika öppnade dörren, struntade i vad vi gjorde, satte sig på sängkanten och sa att han "behövde prata ut".

Då kan man ju lungt säga att du fick ett "skott i rottan". :D

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
tjejhoj moppe edition

Hehe påminner mig om min före detta balkong.. som låg precis ovanför en trafikerad korsning.. :D Andra kul ställen var ju på nåns gård i England.. det var kul tills vakthunden med ägare skulle ta sin kvällspromenad och kolla ägorna. :gnissla Och sen alla de "vanliga ovanliga" ställena. Bilar och diverse toaletter och skogen och sånt.. Men de räknas knappt.

Än så länge i denna tråd är det ju Tusse som har coolaste stället! :tummenupp

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Hehe påminner mig om min före detta balkong.. som låg precis ovanför en trafikerad korsning.. :D Andra kul ställen var ju på nåns gård i England.. det var kul tills vakthunden med ägare skulle ta sin kvällspromenad och kolla ägorna. :gnissla Och sen alla de "vanliga ovanliga" ställena. Bilar och diverse toaletter och skogen och sånt.. Men de räknas knappt.

Än så länge i denna tråd är det ju Tusse som har coolaste stället! :tummenupp

Påminner mig om ett visst öppet fönster från lägenheten på tredje våningen ut mot Birger Jarlsgatan (VÄLDIGT central i sthlm)... :gnissla:yoparty

Fast en rolig historia är ändå när vi bodde på Kungsholmen och en granne i huset (487 lägenheter där huset går helt runt) har nån skrikande brud över... det ekar över hela innergården... när de var klara så var MÅNGA som apploderade. :D

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Antingen e ni jefligt gammla o berättar om era bravader. Lr så är ni sjukt kåta o hatar o ligga i sängen :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Damn vad Meaney spammar mycket här inne idag.

On Topic:
Vilken är den minsta bil ni haft sex i?

Gnällröv!

OnT: Ehh en gammal golf, tror jag.

Hmmm! :va
Om tösens kompis komenterat att jag har en snygg kropp. Vad innebär det då!? Är jag helt kass i sängen eller? :näsblod

Gôtt! Den måste läggas till på listan.

ditt utseende har inget med ditt borrande att göra. borrmaskinen kan vara urgammal och but ugly men borra jävligt grymt. en ny och snygg borr kan vara rena skiten. :tummenupp

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Så du påstår att jag är dålig på att borra!? :va
Det tycker jag är riktigt elakt av dig.

påstår inget om dig, det var ett generellt uttalande. hela världen cirkulerar inte runt dig. :tummenupp

har du blivit blödig sen du skaffa tjej eller det är bara du som har rätten att retas och störa dig?? ;)

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
påstår inget om dig, det var ett generellt uttalande. hela världen cirkulerar inte runt dig. :tummenupp

Va, gör den inte det!?

har du blivit blödig sen du skaffa tjej eller det är bara du som har rätten att retas och störa dig?? ;)

Alltid varit blödig. Nej, det är inte bara jag som har den rätten. Det vet du. Du vet dessutom att jag gillar att retas, särskilt med andra som reats tillbaka. :krama

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Hur ska money kunna veta hur du e på o borra? :rolleyes:

Det skulle du bra gärna vilja veta va!? :D

Ska jag vara helt ärlig kommer jag inte ens ihåg vilket märke jag har på borren. Tror att det är Black & Decker.
Orange är den iaf till färgen. Hmm, då kanske det är en KTM!? :va
Borrhammare är det iaf. Så mycket vet jag. Huggmejsel finns tillgänglig också ifall någon vill ha något lättare bilat.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring