Hennes

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Vad det det tråden handla om? Läs om läs rätt!

"Jag öppnar härmed en tråd som är lite riktat till just "henne" dvs det kvinnliga könet.

Det får givetvis snackas om lite allt möjligt här och det manliga könet får givetvis vara med och ge sin expertis."

Hmm, bland annat jau...

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Lugn bara lugn. Jag tänkte återkomma till ämnet o göra en lista på platser och vilka platser man skulle vilja prova på:krama

Platser på önskelistan:
Varmluftsballong (både på själva ballongen och i korgen)
I cockpit på ett flygplan, övriga utrymmen i planet duger också (uppe i luften givetvis)
Tåget
Motorhuven på valfri bil
Diverse publika platser

Jag tycker denhär tråden har spårat ur...

Ungefär som samtliga SH-trådar. :hihi

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Falsk marknadsföring är väl det rätta ordet för de där sakerna.

Nej, hitta kläder som sitter bra på din figur istället för att hitta en figur som passar i dina kläder.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Nej, hitta kläder som sitter bra på din figur istället för att hitta en figur som passar i dina kläder.

Haha ja, det är det. Tror dessutom att de bara finns i typ A och B, möjligtvis upp till C.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

what d fakk, e du säker på att du har snopp? smart kille! gillar vi! :tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu har jag ingen aning om vad övriga här har för Bh-storlek, men vart fan köper ni era Bh:ar?

Jag råkar ju då inte sitta inne med A eller B-kupa, så jag måste köpa mina på Change/Triumph. Har inte en enda BH som kostat under 1500, och det är ju ett vansinnespris för en liten jävla BH....

fajfor

gsxr 1100 -91
Gick med
23 Nov 2004
Hoj
gsxr 1100
Nu har jag ingen aning om vad övriga här har för Bh-storlek, men vart fan köper ni era Bh:ar?

Jag råkar ju då inte sitta inne med A eller B-kupa, så jag måste köpa mina på Change/Triumph. Har inte en enda BH som kostat under 1500, och det är ju ett vansinnespris för en liten jävla BH....

liten????:va:va

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

du kan inte säga att du har en stor bh storlek och måste handla på speciella ställen o sen säg att det är ett vansinnespris för en LITEN jävla BH! :D:D

:arsele:arsele

har helt vanlig storlek så ja kan handla var som helst, nästan. inte på barnavdelningen då. :D

fajfor

gsxr 1100 -91
Gick med
23 Nov 2004
Hoj
gsxr 1100
du kan inte säga att du har en stor bh storlek och måste handla på speciella ställen o sen säg att det är ett vansinnespris för en LITEN jävla BH! :D:D

:arsele:arsele

har helt vanlig storlek så ja kan handla var som helst, nästan. inte på barnavdelningen då. :D

Problemet du har är att nå upp till hyllan..:D:D
Där dom ligger alltså....:)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha