Dax me en lista kanske?
Sätt den på plats igen då! Kom igen fegis!
Vad det det tråden handla om? Läs om läs rätt!
Lugn bara lugn. Jag tänkte återkomma till ämnet o göra en lista på platser och vilka platser man skulle vilja prova på
Jag tycker denhär tråden har spårat ur...
Har nån provat en sådan dära silicon-bh nån gång?
Nyfiken.
Falsk marknadsföring är väl det rätta ordet för de där sakerna.
Nej, hitta kläder som sitter bra på din figur istället för att hitta en figur som passar i dina kläder.
Falsk marknadsföring är väl det rätta ordet för de där sakerna.
Nej, hitta kläder som sitter bra på din figur istället för att hitta en figur som passar i dina kläder.
Nu har jag ingen aning om vad övriga här har för Bh-storlek, men vart fan köper ni era Bh:ar?
Jag råkar ju då inte sitta inne med A eller B-kupa, så jag måste köpa mina på Change/Triumph. Har inte en enda BH som kostat under 1500, och det är ju ett vansinnespris för en liten jävla BH....
Nu har jag ingen aning om vad övriga här har för Bh-storlek, men vart fan köper ni era Bh:ar?
Jag råkar ju då inte sitta inne med A eller B-kupa, så jag måste köpa mina på Change/Triumph. Har inte en enda BH som kostat under 1500, och det är ju ett vansinnespris för en liten jävla BH....
du kan inte säga att du har en stor bh storlek och måste handla på speciella ställen o sen säg att det är ett vansinnespris för en LITEN jävla BH!
har helt vanlig storlek så ja kan handla var som helst, nästan. inte på barnavdelningen då.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|