Hennes

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Ska hem till en kille på middag imorgon. Funderar på om jag ska ta med en flaska vin eller inte.:va
Det är en bra bit mellan våra bostäder så jag måste ta bilen dit. Så om jag tar med vin innebär det att jag måste stanna där. (vilket jag nog kan tänka mig att göra :) ) MEN är det för "framfusigt??
What to do? Ta med vin & ett alkoholfritt alternativ, ta med en flaska vin eller komma tomhänt???

Ta med en flarra vin och låt han avgöra om den skall öppnas eller inte... Ta med tandborste i fall att... :tuttar

Lycka till!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ta med en flarra vin och låt han avgöra om den skall öppnas eller inte... Ta med tandborste i fall att... :tuttar

Lycka till!

Håller med! :tummenupp

Lycka till McMiss, vill oxå höra en update på söndag! :D

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
:D Okej, jag ska uppdatera er på söndag. Imorgon blir det en sväng förbi systemet & en fullskalig genomsökning av garderoben. Ha en bra helg ni med. :)

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
Ska hem till en kille på middag imorgon. Funderar på om jag ska ta med en flaska vin eller inte.:va
Det är en bra bit mellan våra bostäder så jag måste ta bilen dit. Så om jag tar med vin innebär det att jag måste stanna där. (vilket jag nog kan tänka mig att göra :) ) MEN är det för "framfusigt??
What to do? Ta med vin & ett alkoholfritt alternativ, ta med en flaska vin eller komma tomhänt???

Ja ta med en flaska rödtjut och ett alkoholfritt alternativ och låt honom välja. På så vis vet du ju var han står:) Ta inte fram vinet på en gång utan vänta och se om han har tänkt bjuda på någon dricka (till maten?) Du kanske inte blir först med frågan

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Ja ta med en flaska rödtjut och ett alkoholfritt alternativ och låt honom välja. På så vis vet du ju var han står:) Ta inte fram vinet på en gång utan vänta och se om han har tänkt bjuda på någon dricka (till maten?) Du kanske inte blir först med frågan

Nä, flaskan vin skall ju vara en present och lämna direkt, alternativet till honom att erbjuda vin eller alk fritt alt. Han torde ju veta om att hon måste ta bilen...

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
På "begäran", här kommer en update från gårkvällen:
Kom dit i tid, lämnade över flaskan & höll honom sen sällskap i köket medans han lagade maten.
Han gav mig ganska inledningvis även en komplimang "vad fin du är idag". :) (hade inte ansträngt mig nämnvärt gällande kläder utan körde basic outfit)

Maten var supergod & kvällen var mkt trevlig. Min vinflaska står dock kvar oöppnad på hans köksbänk...

...för han hade redan hällt upp ett glas rött åt oss var när jag kom. :hihi

Så maten & vintet var gott & sällksapet toppen. Tillbringade kvällen i soffan framför tvn tjötandes om ditt & datt. TJOFF! så var kl 00.30 & han var trött...

Kan väl säga som så att hans mkt breda säng var jääädrigt skön att sova i. Sov så gott! Sovsällskap är såååå underskattat! En go varm kropp tätt intill sin egen. *mmmmmmmm* :krama

......sen blir man tydligen rätt trött om man lägger sig ca 01.00 men inte somnar förräns ca 03.30 :tungan:tungan

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Kom dit i tid, lämnade över flaskan & höll honom sen sällskap i köket medans han lagade maten.
Han gav mig ganska inledningvis även en komplimang "vad fin du är idag". :) (hade inte ansträngt mig nämnvärt gällande kläder utan körde basic outfit)

Maten var supergod & kvällen var mkt trevlig. Min vinflaska står dock kvar oöppnad på hans köksbänk...

Så maten & vintet var gott & sällksapet toppen. Tillbringade kvällen i soffan framför tvn tjötandes om ditt & datt. TJOFF! så var kl 00.30 & han var trött...

Kan väl säga som så att hans mkt breda säng var jääädrigt skön att sova i. Sov så gott! Sovsällskap är såååå underskattat! En go varm kropp tätt intill sin egen. *mmmmmmmm* :krama

......sen blir man tydligen rätt trött om man lägger sig ca 01.00 men inte somnar förräns ca 03.30 :tungan:tungan

mmm visst e det jobbigt att inte kunna somna när man väl lägger sig, brukar också ha det så. man bara vrider o vänder på sig, är skit trött men det går bara inte att sova.

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
mmm visst e det jobbigt att inte kunna somna när man väl lägger sig, brukar också ha det så. man bara vrider o vänder på sig, är skit trött men det går bara inte att sova.

:D du e rolig du! Jag somnade på typ en minut blankt...

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jaha, bara gratulera då då. :)
Inte för att jag förstår hur man som tjej är "orolig" om det blir nåt ligga av eller inte... killar säger väl sällan nej. :gnissla

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Åhhh så mysigt!!! Jag är så jävla myssugen!! Skönt att kvällen gick som du ville iaf. :tummenupp
Har ni i planerna att ses igen? :)

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Åhhh så mysigt!!! Jag är så jävla myssugen!! Skönt att kvällen gick som du ville iaf. :tummenupp
Har ni i planerna att ses igen? :)

Antar det... han sa ngt om att vinet jag tog med "kan drickas upp nästa gång vi ses, vi kan ju höras av i mellandagarna" :)

JeJo

Varför smyga när man kan väsnas?
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Yamaha R6 -07
Last edited:
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...