Liquid_shadow
100% Awesome!
Japp, jag är helt körd. Kommer vara oskuld hela livet ut nu när jag blottat mig på SH.Nu är det ju kört för dig, för nu vet alla här hur du egentligen är när du är dig själv. .
Det ju tur för mig att jag inte reggade mig på SH för att ragga brudar.
Vi är alla olika men jag gillar inte den inställningen. Jag tycker det är våran skyldighet som män att alltid vilja bli en bättre man och att alltid ha projekt som för oss framåt och utvecklar oss.Det låter självklart bra det du skriver, att man ska vara sitt bästa jag - så är nog alla i början av ett förhållande - men ibland är man bara sitt jag och det får partnern antingen stå ut med eller inte.
Så när en tjej säger att hon vill ha en man som "vet vad han vill" så kan hon oftast inte svara på vad hon vill att du ska ha en passion för. Det handlar snarare om att du bara inte ska säga "jag duger som jag är, jag behöver inget mer, jag kan leva av min tid så här".
Alltså, det behöver inte vara sådana vuxna saker som att göra karriär i jobbet eller vilja bli en bättre pappa, utan kan vara massvis
- Jag ska lära mig hantverk så jag kan bygga mitt eget hus
- Jag ska träna så att jag kan klara en svensk klassiker
- Jag ska lära mig tillfreddsställa en kvinna så jag kan ge henne flera olika typer av orgasmer
- Jag ska ta MC kort och köra en roadtrip ner till Italien
osv.
Så... du behöver utveckla dig själv, för att utveckla ett förhållande. Det är min fasta övertygelse istället för att "partnern ska stå ut med mig när jag låter mina ovanor ta över och slutar vara mitt bästa jag som jag var i början"
Last edited: