Highsider bandag 20 maj på Gelleråsen

29Racing

SST600 2010
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
YZF-R6 2007
Du gör mig lite förvirrad, antingen har du skrivit fel lr så är jag ute o cyklar.
Men är inte Banåking.nu bandagar samma vecka? Dom är ju den 18-19 maj.
Och varför är man ledig på torsdagen, vad är det för dag?

ok, gick bara efter vad jag hört andra prata om, såg nu att den ligger samma vecka, vilket å andra sidan kanske är bättre!

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
Skickade in ett försök till anmälan i söndags eller måndags... bekräftelse/avslag kommer inom?

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Skickade in ett försök till anmälan i söndags eller måndags... bekräftelse/avslag kommer inom?

Alla som skickat under påskhelgen har fått svar, skicka hemst gärna igen om det försvunnit längs med vägen!

Det finns platser i samtliga grupper!

rrp

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En sån där svart sak
Fråga ang bankørningen,

Hej.
Nu e det ju så att køpt en plats i er medelgrupp. Placerade mig i den gruppen då det var lægesedan jag kørde men såg sedan att det ær er "långsammaste grupp" vad långsam nu innebær vet jag inte då ajg aldrig har kørt på gælleråsen. Om det skulle visa sig att tempot ær helt fel finns det møjlighet att byta grupp?
Læste något om att el inte ingick. Vad kostar elen. Får man ta med en generator?

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Hej.
Nu e det ju så att køpt en plats i er medelgrupp. Placerade mig i den gruppen då det var lægesedan jag kørde men såg sedan att det ær er "långsammaste grupp" vad långsam nu innebær vet jag inte då ajg aldrig har kørt på gælleråsen. Om det skulle visa sig att tempot ær helt fel finns det møjlighet att byta grupp?
Læste något om att el inte ingick. Vad kostar elen. Får man ta med en generator?

Har valt att köra med 25 personer per grupp så att man ska kunna byta grupp om man känner att man valt fel. Så det löser vi på plats. El kostar 125 kr och det löser vi på plats. Självklart får du ta med egen strömkälla om du vill.

Vi ses 20 maj!:tummenupp

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Liten uppdatering.

Det finns väldigt mycket platser kvar i gatgrupperna. 6 platser kvar i race/licens. Bara att boka på:tummenupp

Endast två veckor kvar till bandagen!

Gubbracing

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Husqvarna 701
Funkar de att åka motardhoj på sådana bandagar, eller är dom inte tillåtna?
Förstår att de kan bli lite annat flyt än vanliga gathojar..

Tommy..

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Funkar de att åka motardhoj på sådana bandagar, eller är dom inte tillåtna?
Förstår att de kan bli lite annat flyt än vanliga gathojar..

Tommy..

Klart man får köra med motard, men om man sladdar och utsätter de andra deltagarna för risk så blir man svartflaggad och kan bli nekad fortsatt körning.

Har man för avsikt att köra på "äkta motardvis" så är tyvärr inte denna bandag något för dig. Men hade du tänkt att inte köra på det viset så är du självklart välkommen!

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Idag åker jag upp till Gelleråsen, så vill man anmäla sig eller behöver information om antal lediga platser m.m. så får ni ringa till 0732-483993.

Platsinfo för tillfället:

1. Gatgrupp lugn/medel - 7 platser kvar
2. Gatgrupp Snabb - 8 platser kvar
3. Race/Licens - 6 platser kvar

Först till kvarn! Ring för platsinfo, maila ej!

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
5 tummar upp för en bra & välplanerad bankörning utan överdrivet dryga & fjantiga regler! :tummenupp

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife