HIGHWAY - Official trailer HD

Kvax

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2010
Hoj
En sån där dödsmaskin
Jag tror enbart gixxermixxer slängde fram en ironisk kommentar. Lägg inte för stor vikt på den...

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Hade de inte visat Audin i början hade jag trott att trailern var snodd från GR-filmerna.
Hade även hoppats att de burnade framför nått annat hus än Kungens lilla stuga...
Inget jag kommer varken köpa eller ladda ner.

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Hade de inte visat Audin i början hade jag trott att trailern var snodd från GR-filmerna.
Hade även hoppats att de burnade framför nått annat hus än Kungens lilla stuga...
Inget jag kommer varken köpa eller ladda ner.

Ladda ner kan man ju alltid göra även om man inte vill se den, seeders är alltid bra :D

SilentPlanet

Hatar Gubbar Med Hatt
Gick med
17 Sep 2005
Hoj
Ktm 300 -13
Hur många har fått filmen som betalat?
inte konstigt att folk väntar på en nedladdning istället.
var det 20 januari?
5 dagars leverans är ju rätt mycket
en lastbil kommer ju nästan jorden runt på den tiden :)
hade hellre sätt den på en server mot betalning o fått den samma minut
men för då halva priset
någon annan som tycker det är en bättre försäljnings knep?

MrC

\,,/(O_O)\,,/
Gick med
10 Sep 2009
Hoj
Moped
Lägg av med denna jävla pajkastningen nu :huvet
Vi alla tycker olika mm (visa tycker det är att stöld mm)
Jag personligen kommer säkert att tanka den (tror inte jag kommer till helvetet för det :rolleyes:)
Jag kommer inte försvara nerladdningen på något sätt! (lite fel är det, men jag är ibland slö/lat)

Fürstenhoff: Har du aldrig tankat nått från nätet?

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Ett litet moraliskt dilemma! stöld vill man ju inte syssla med(om man nu kan kalla det för det, tankar film gör väl alla dagligen ändå?) då blir det ju gnäll på de som gjort filmen. Å andra sidan vill jag inte heller betala för något några gjort olagligt(inte att producera filmen, men handlingarna i dem).
Så jag lär definitivt tanka ner den, men skulle det visa sig att den är spektakulär som TS gjort sken av kanske den har en plats i videohyllan och då beställer man en kopia.....

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
vill ni stötta dom som gör filmen/andra liknande filmer så köper ni filmen, vill ni inte det så tankar ni ner helt enkelt.

att lägga upp det på torrent och dessutom skylta med det i tråden där de som gjort den läser känns för mig ganska ruttet.

Bl@ck

Medlem
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Honda CB1000RA -16
Vill inte trampa nån på tårna men varför skulle det vara skillnad i det här fallet.. Exempel: Tror knappast det spelar roll om det är Ghostrider med Nicolas Cage eller Ghostrider med någon annan (Nu handlade filmen inte om spökryttaren, men antar att poängen gick fram ändå)
Om man tror att ens verk inte skulle läggas upp som en tracker så är man ganska naiv ;)

Sen kommer det säker dyka upp nån enstaka individ som hävdar att man inte tänker sponsra dylika galenskaper, fast det är en annan historia. :tuttar

Sååå, upp med den på TPB nu :notme :D :D

Last edited:

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
vill ni stötta dom som gör filmen/andra liknande filmer så köper ni filmen, vill ni inte det så tankar ni ner helt enkelt.

att lägga upp det på torrent och dessutom skylta med det i tråden där de som gjort den läser känns för mig ganska ruttet.

Tankar du aldrig film från TPB ? Jag gör. Det är ingen skillnad. Vad jag däremot brukar göra är att köpa de grejerna jag tankar, om jag tycker att de är bra. Oftast musik då.

Nut's

BADASS MOTHERFUCKER
Gick med
11 Dec 2005
Hoj
BMW S1000rr
Klart att majoriteten kommer att tanka ner den, vi har dock alla här ändå bidragit till filmen genom skattepengar till polisen som medverkar :fakta

Sedan är de ju dumt och bidra till något som inte direkt förbättrar samhällets syn på sporthojsåkare....

Last edited:

Bl@ck

Medlem
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Honda CB1000RA -16
Klart att majoriteten kommer att tanka ner den, vi har dock alla här ändå bidragit till filmen genom skattepengar till polisen som medverkar :fakta

Sedan är de ju dumt och bidra till något som inte direkt förbättrar samhällets syn på sporthojsåkare....

Där kom han, i told ya!! :notme :tuttar :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Lägger nån upp länk eller söka på ord när den kommer upp?

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Tankar du aldrig film från TPB ? Jag gör. Det är ingen skillnad. Vad jag däremot brukar göra är att köpa de grejerna jag tankar, om jag tycker att de är bra. Oftast musik då.

ärligt talat nej, men det beror mer på mitt modem och bristande datorkunskap än på min höga moral.

men mig veterligen är detta den första seriösa (har iofs inte sett den än) mc-film gjord i sverige sen ghostrider. det kanske finns en anledning att det inte görs fler filmer nu för tiden med högre budget än vad en tankkamera kostar?
att göra youtubeklipp och visa upp har sin charm men lägger man ner mer än en fredagskväll på att göra film tycker i alla fall jag att man är värd nåt för det. (de som gjort denna film om det är de jag tror har redan bjudit på x antal timmar youtube)

sista inlägget från mig ang nedladdning, efterssom det inte var det det handlade om men de som "producerar" dessa filmer har inte samma royalties från biobesök som den ghostrider med brinnande kedjor har.

om deras körning är moraliskt korrekt eller inte tar jag ingen diskution om men om det stör er har ni nog ingenting i tråden att göra öht.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kanske dags att vakna upp ur koman :D och inse att dessa filmer bara är en droppe i havet när det kommer till samhällets syn på motorcykelförare då säkert 99% av alla samhällsmedborgare aldrig kommer i kontakt med dessa filmer - dock så ser dom oss motorcyklister i verkliga livet (gäller garanterat dig också om du kör motorcykel), mängder av motorcyklister som dom uppfattar negativt pga deras framfart vid Skogskyrkogården och liknande platser runt om i Sverige!!:krama

Bara några ord om & i från verkligheten utanför SH!!:tummenupp

Det kanske har undgått dig att den här kategorin filmer både förekommit i kvällspress och tv? Jag tror att båda dessa medier representeras i samtliga hem som betraktar sig som en del av civilisationen.

:)

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke