...snart på en torrent nära dej![]()
Bra.... upp med den!
...snart på en torrent nära dej![]()
nån som faktiskt beställt den som fått sin?![]()
Rätt tänkt grabben!!
Du vill se filmen men ej betala - bra där!!
Tänker du och andra med samma inställning detsamma när Adnan vill låna din/er mc utan att betala!!??
Kallas för ironi om det sker!!![]()
Hade de inte visat Audin i början hade jag trott att trailern var snodd från GR-filmerna.
Hade även hoppats att de burnade framför nått annat hus än Kungens lilla stuga...
Inget jag kommer varken köpa eller ladda ner.
vill ni stötta dom som gör filmen/andra liknande filmer så köper ni filmen, vill ni inte det så tankar ni ner helt enkelt.
att lägga upp det på torrent och dessutom skylta med det i tråden där de som gjort den läser känns för mig ganska ruttet.
Klart att majoriteten kommer att tanka ner den, vi har dock alla här ändå bidragit till filmen genom skattepengar till polisen som medverkar
Sedan är de ju dumt och bidra till något som inte direkt förbättrar samhällets syn på sporthojsåkare....
Tankar du aldrig film från TPB ? Jag gör. Det är ingen skillnad. Vad jag däremot brukar göra är att köpa de grejerna jag tankar, om jag tycker att de är bra. Oftast musik då.
Kanske dags att vakna upp ur komanoch inse att dessa filmer bara är en droppe i havet när det kommer till samhällets syn på motorcykelförare då säkert 99% av alla samhällsmedborgare aldrig kommer i kontakt med dessa filmer - dock så ser dom oss motorcyklister i verkliga livet (gäller garanterat dig också om du kör motorcykel), mängder av motorcyklister som dom uppfattar negativt pga deras framfart vid Skogskyrkogården och liknande platser runt om i Sverige!!
Bara några ord om & i från verkligheten utanför SH!!![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |