Hedgehog
Talanglös...... :(
- Gick med
- 17 May 2006
- Hoj
- En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Den dyker nog upp antingen på RU eller PB så småningom så varför stressa? ![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Jag antar den kommer säljas på mässan? Sätt ett bra pris så kanske jag sponsrar lite![]()
ja precis, ett bra pris så kan även jag skippa nedladdningen och köpa en.Jag antar den kommer säljas på mässan? Sätt ett bra pris så kanske jag sponsrar lite![]()
Ah, glömde, det är obligatorisk beundran! sry.
HAHAHAHA, det där var en jävligt rolig kommentar som fjunisarna och "15-åringar i vuxens kropp" aldrig kommer att fatta.
PS. Vad hände med att sånt här inte skulle debatteras eller diskuteras på SH? Är det skillnad bara för att den inte heter GR eller är de sponsorer nu?
Alla sitter nu frenetiskt och går igenom inlägget om och om igen för att få tillhöra den där gruppen vuxna som förstår det vi andra inte förstår. Men tyvärr, humorn lyser med sin frånvaro...![]()
Du glömmer gruppen som är vuxna och som tycker om att se på dessa filmer, fast att man vet att det egentligen är fel och omoraliskt det som sker i filmen. Bara det att vi inte har några större problem att lägga vår höga moral på hyllan ett slag.
Vi som inte har några problem med att låta moralen vila ett slag skriker oss inte hesa som en tönt så fort en korrekt utförd omkörning fångats på film heller.
Måste vara så att reflexvästhjonen är mer trångsynta och har ett tråkigare liv![]()
Du glömmer gruppen som är vuxna och som tycker om att se på dessa filmer, fast att man vet att det egentligen är fel och omoraliskt det som sker i filmen. Bara det att vi inte har några större problem att lägga vår höga moral på hyllan ett slag.
Vi som inte har några problem med att låta moralen vila ett slag skriker oss inte hesa som en tönt så fort en korrekt utförd omkörning fångats på film heller.
Måste vara så att reflexvästhjonen är mer trångsynta och har ett tråkigare liv![]()
Tänkte köpa den på mässan igår, men efter jag hörde att den var rätt kort så kändes en kvarts tusing lite mycket att lägga på den.
Hur långt är avsnittet med blåljus och skit?
Extra materialet skiter man ju fullständigt i, finns ju hur mycket som helst sånt på youtube helt GRATIS![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |