HIGHWAY - Official trailer HD

Coolz1000

Snart är det vår igen!
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
Jag antar den kommer säljas på mässan? Sätt ett bra pris så kanske jag sponsrar lite :)

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Jag antar den kommer säljas på mässan? Sätt ett bra pris så kanske jag sponsrar lite :)
ja precis, ett bra pris så kan även jag skippa nedladdningen och köpa en.
ska även höra med spökgösta o se om han kan ge ett bra pris på sina...

memories

Medlem
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
suzuki gsx-r 1000 K7 .GasGas Ec300 Nordic
The castle eller vad man nu kallar denna sen med R6:an är ju alltid underhållande....:hojbusa

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
HAHAHAHA, det där var en jävligt rolig kommentar som fjunisarna och "15-åringar i vuxens kropp" aldrig kommer att fatta.

PS. Vad hände med att sånt här inte skulle debatteras eller diskuteras på SH? Är det skillnad bara för att den inte heter GR eller är de sponsorer nu?

Ah, glömde, det är obligatorisk beundran! sry.

Last edited:

Kvax

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2010
Hoj
En sån där dödsmaskin
HAHAHAHA, det där var en jävligt rolig kommentar som fjunisarna och "15-åringar i vuxens kropp" aldrig kommer att fatta.

PS. Vad hände med att sånt här inte skulle debatteras eller diskuteras på SH? Är det skillnad bara för att den inte heter GR eller är de sponsorer nu?

Alla sitter nu frenetiskt och går igenom inlägget om och om igen för att få tillhöra den där gruppen vuxna som förstår det vi andra inte förstår. Men tyvärr, humorn lyser med sin frånvaro... :rolleyes:

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Alla? Står du upp för någon missförstådd grupp? Det är bara det att du inte förstår så det är lugnt. Har varit medlem sedan 2003 så jag har sett de här diskussionerna 1000 ggr förut. Vissa tycker att såna här filmer är så fräsiga att man sitter med fjong i tonårsrummet medan andra tycker att det är mer tveksamt.

Alla sitter nu frenetiskt och går igenom inlägget om och om igen för att få tillhöra den där gruppen vuxna som förstår det vi andra inte förstår. Men tyvärr, humorn lyser med sin frånvaro... :rolleyes:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Du glömmer gruppen som är vuxna och som tycker om att se på dessa filmer, fast att man vet att det egentligen är fel och omoraliskt det som sker i filmen. Bara det att vi inte har några större problem att lägga vår höga moral på hyllan ett slag.

Vi som inte har några problem med att låta moralen vila ett slag skriker oss inte hesa som en tönt så fort en korrekt utförd omkörning fångats på film heller.

Måste vara så att reflexvästhjonen är mer trångsynta och har ett tråkigare liv :banana

Alcayna

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2008
Hoj
2008 Kawasaki Z1000
Du glömmer gruppen som är vuxna och som tycker om att se på dessa filmer, fast att man vet att det egentligen är fel och omoraliskt det som sker i filmen. Bara det att vi inte har några större problem att lägga vår höga moral på hyllan ett slag.

Vi som inte har några problem med att låta moralen vila ett slag skriker oss inte hesa som en tönt så fort en korrekt utförd omkörning fångats på film heller.

Måste vara så att reflexvästhjonen är mer trångsynta och har ett tråkigare liv :banana

Kunde inte sagt det bättre själv!

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Det är väl bara lägga ut den och länka url..
Vill man köpa den, köper man den, precis som med vilken film som helst.

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Reflexhjon och skrika får du ta med någon annan. Visst kan man kolla på sånt här, jag tar själv ner via TPB och snabbspolar för att jag är nyfiken. Tycker bara att det är rätt roligt med fjunisarna som tycker att det här är så fräsigt att de inte vet var de ska ta vägen. Bara för att man tycker att idiotkörning på allmän väg är helt åt helvete så har man knappast ett tråkigt liv. d1ce kommnetar om obligatorisk beundran var fan klockren. Filmerna går ju mest ut på att försöka reta upp Polisen och sen köra ifrån = gäsp. Enligt mig måste man vara rätt barnslig för att tycka att det är häftigt.

Hur var det med såna här diskussioner? Var inte GR totalförbjudet? Nu bidrar ju tom jag till reklam.

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
fick min film igår i posten iallfall, tackar, snygg produktion :tummenupp

mc åkandet va väl lite trist dock, känns ju som vilken söndagskörning som helst typ (han kämpar verkligen för att komma upp i 299 på mätaren på motorväg :va) men i övrigt va den skoj, lite väl kort kanske och lite trist att samma sekvens körs om och om igen..

hade varit coolt att sett lite mer från tex driftandet och rallyandet i extramaterialet.

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Tänkte köpa den på mässan igår, men efter jag hörde att den var rätt kort så kändes en kvarts tusing lite mycket att lägga på den.

Hur långt är avsnittet med blåljus och skit?
Extra materialet skiter man ju fullständigt i, finns ju hur mycket som helst sånt på youtube helt GRATIS :arsele

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Tänkte köpa den på mässan igår, men efter jag hörde att den var rätt kort så kändes en kvarts tusing lite mycket att lägga på den.

Hur långt är avsnittet med blåljus och skit?
Extra materialet skiter man ju fullständigt i, finns ju hur mycket som helst sånt på youtube helt GRATIS :arsele

själva filmen är väl 20 min kanske, varav hälften är bilåkandet som är kul, det är två MC turer med, en söndagskörning runt sthlm och en när han kämpar för att komma upp i 299 på motorvägen (kameran filmar bara hastighetsmätaren).

sen är extramaterialet kanske 20 min och det är det som är det roligaste.. massa drifting, diverse bil mässor/träffar och lite :tuttar

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
låter som nån/några slängt ihop nåt bara för att få ut en film på marknaden och dessutom ha mage att ta hutlöst betalt för skiten. satt o glodde på några Getaway rullar idag. Att folk ens betalar för sån skit är för mig helt obegripligt. mer värt att bara köpa extramaterialet.

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
seriöst nu har ingen ens kommenterat om att få nåt mässerbjudande, så jag vänder mig till alla andra SH'are. inge som hittat torrentlänk än? PM'a i såfall :D

lengan

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2009
Hoj
FZ1 - 08, KX450F -11
Jag hade tankar om att köpa filmen imorgon på mässan men efter dessa kommentarer så hoppar jag nog den idéen. Köper jag inte en vanlig film så känns det inte relevant att köpa denna heller, de filmer som verkar värda att lägga pengar på ser jag på bio och hade denna gått på bio och varit bra hade jag gjort samma sak. Håller med någon föregående om att jag inte heller betalar en kvarts tusing för 20 min "underhållning". Hoppas den kommer ut på torrent som alla andra filmer gör annars så får jag klara mig utan, väntar hellre på GR 6.66.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!