AsuddenBurstOf
Icke Medlem
Sen grabbar, håll förfan avstånd mellan er
Som i den här filmen
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=5303581&postcount=5603
Sen grabbar, håll förfan avstånd mellan er
kevlarjeans ?
Du upptäckte att de körde rätt fort? Sådana jeans håller inte många meter. De är mer anpassade för lagliga hastigheter. Skinn är bäst. Av de finare märkena.
Det är lätt att klaga, men tror inte alla här som skrivit är felfria heller, man ser lättare saker man gör fel/rätt om man blir filmad än när man själv bara är ute och kör.
Hur som helst, verkar det vara en go väg
jag körde med lindsrands jeans och han vanliga, vi kör 99% med skinnställ,men denna dagen smet vi från jobb två timmar för ut och köra.
Skinn är alltid bäst.Sådana [kevlar] jeans håller inte många meter. De är mer anpassade för lagliga hastigheter. Skinn är bäst. Av de finare märkena.
vi diskuterar innan och efter vi kör, hur vi ska köra osv, han tittar ju bak för att ae var han har mig,behöver han inte göra men han gör det av gammal vana som crossförare.ja och då blir det så.
till alla er, nu har vi bokat in oss på vår första bankörning. mycket nöje. vi hoppas på att bli svartlistade
ja som jag sakt innan, vi diskuterar innan och efter vi kör, hur vi ska köra osv, han tittar ju bak för att ae var han har mig,behöver han inte göra men han gör det av gammal vana som crossförare.ja och då blir det så.
Ja det e bara en tidsfråga innan vi blir svartlistade på TT R.o.H och onsdaggazzet med RR.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari