jetson
Guest
Ser ut som en rolig väg. Köp en gyrokamera och lägg upp en ny film
Varför kör din polare utan lyse på? Har han en dödsönskan?
Framförvarande förare ser ju tottalt livsfarlig ut?
Riktigt skum kroppspositionering, kan sluta illa en dag.
Kan bara hålla med som fd. mc instruktör i försvaret!!!
Sen grabbar, håll förfan avstånd mellan er annars kan ni kvickt bli ett... Du har inte en chans om han bromsar när du ligger så tätt!!!!
Ett tips på bra läsning en regnig dag är "Full kontroll" som ni hiittar på SMC:s hemsida. Gå in under "School" och sen klicka "MC böcker och informationsmtrl"
Ser gött ut. Skönt att se en tråd som inte blivit totalsågad av moralpolisen (ännu).
Man får lite lust att åka istället för att sälja av aset.
Tack, vi har kört i hop i tre år, det e den jävlen som lärt mig köra, vi pratar rätt mycket innan och efter vi kör, hur vi ska köra och hur vi körde efter åt, vi vill helt enkelt ha lite omkörningar och tajta inbromsningar med omkörning, visst det e inte riskfritt så som vi kör,men vi e helt medvetna om detta
Ni kommer bli jävligt tajta en dag om ni fortsätter med de avståndet mellan er...!!! Hoppas bara det inte drabbar någon annan!!!
LÄRT KÖRA... ni kan ju inte köra!!!!!!!!!
Tack för all kritik,bra som dålig,snällt men hårt,surt som sött.
Jag taar åt mig det ni har sagt och framför det till kometen(den svarte).jag framstår som att jag e mycket bättre,bra fortsätt så, haha.
diver6, nej klart vi inte kan, vi tränar ju inför TT isla man eller va fan det stavas
Inget illa ment... vill bara ni skall stanna kvar här hos oss
Ska vi lägga en 10a var så din kompis kan få ett par riktiga bysor? Köra på de viset och med jeans ja de känns ju inte så bra för hans hud när han ramlar.
Kör gärna inte så när ni kör i större grupper. Jag skulle fått frispel om någon lagt sig breve på de viset =)
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|