Hitta en go väg

jetson

Guest
Ser ut som en rolig väg. Köp en gyrokamera och lägg upp en ny film :D

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
Yamaha YZF750-94, Yamaha XJ600S diversion-92, Tidigare: Yamaha FZR600R -94, Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
Varför kör din polare utan lyse på? Har han en dödsönskan?

Phogelbice

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
Husabürg, Scott
Ser gött ut. Skönt att se en tråd som inte blivit totalsågad av moralpolisen (ännu).
Man får lite lust att åka istället för att sälja av aset.

TimR

Ny medlem
Gick med
25 May 2011
Hoj
Yamaha R6 -01 | Kawasaki kx 250 -03
Fin väg! Men va tusan gör lastbilen i början av klippet ?!

B89

Suit up!
Gick med
12 Feb 2009
Hoj
Yamaha R6 2008
jag får sneryck snart!!1 Varje gång jag e ute och ser en väg som ser rolig ut (där man tänker ooh här måste det vara fin o kurvig väg) så e där max 2 svängar o fullt med raksträckor :(

R$19

....
Gick med
18 Jun 2009
Hoj
Honda CB 1000RA -10
Ser ut att vara en go väg:tummenupp... Bra film med en underhållande karaktär framför som kollar mer bakåt än vad han gör på vägen.. Totalt livsfarlig... Men ändå:yoparty

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Everybody was kungFu ridiiiing the R6 was fast as lightning...

Fasligt sparkande... =)

diver6

Lite äldre, lite klokare.. hoppas jag ;)
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Ducati Diavel -11 Yamaha XJR 1300 -02 KTM 400 EXC -07 Honda CB 125 K3 -70
Framförvarande förare ser ju tottalt livsfarlig ut?
Riktigt skum kroppspositionering, kan sluta illa en dag.

Kan bara hålla med som fd. mc instruktör i försvaret!!!

Sen grabbar, håll förfan avstånd mellan er annars kan ni kvickt bli ett... Du har inte en chans om han bromsar när du ligger så tätt!!!!

Ett tips på bra läsning en regnig dag är "Full kontroll" som ni hiittar på SMC:s hemsida. Gå in under "School" och sen klicka "MC böcker och informationsmtrl" :)

rogbo

Smygbusar när ingen ser...
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
07' FZ1SA 11' Z1000SX, 06' ZX10R, 15' S1000RR, -16' Thruxton R, -22´ Tiger Rally Pro, -22* Scrambler 1200XE, -01´TT600R
moralpolis f'låt

Skön väg helt klart, antar att ni hade stängt av vägen för mötande trafik också med tanke på placeringen i en del kurvor utan sikt i? :krama Såg spännande ut här och där.

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
ducati superbike 848 KTM 625smc
Kan bara hålla med som fd. mc instruktör i försvaret!!!

Sen grabbar, håll förfan avstånd mellan er annars kan ni kvickt bli ett... Du har inte en chans om han bromsar när du ligger så tätt!!!!

Ett tips på bra läsning en regnig dag är "Full kontroll" som ni hiittar på SMC:s hemsida. Gå in under "School" och sen klicka "MC böcker och informationsmtrl" :)

Tack, vi har kört i hop i tre år, det e den jävlen som lärt mig köra, vi pratar rätt mycket innan och efter vi kör, hur vi ska köra och hur vi körde efter åt, vi vill helt enkelt ha lite omkörningar och tajta inbromsningar med omkörning, visst det e inte riskfritt så som vi kör,men vi e helt medvetna om detta

Ser gött ut. Skönt att se en tråd som inte blivit totalsågad av moralpolisen (ännu).
Man får lite lust att åka istället för att sälja av aset.

så sant,förvånad att ingen sågat ännu, men det kommer väl in nån snart(hoppas inte) men till dom kan jag bara säga, Titta och njut.!

Last edited:

diver6

Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Tack, vi har kört i hop i tre år, det e den jävlen som lärt mig köra, vi pratar rätt mycket innan och efter vi kör, hur vi ska köra och hur vi körde efter åt, vi vill helt enkelt ha lite omkörningar och tajta inbromsningar med omkörning, visst det e inte riskfritt så som vi kör,men vi e helt medvetna om detta

Ni kommer bli jävligt tajta en dag om ni fortsätter med de avståndet mellan er...!!! Hoppas bara det inte drabbar någon annan!!!

LÄRT KÖRA... ni kan ju inte köra!!!!!!!!! :död

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Najs film, polarn din skrämmande dålig på att utnyttja vägen till det bästa dock..även ett stort "orosmoment" verkar han vara:vaFladdrar med skallen som en uggla bakåt och frammåt, sparkar i luften:vaHar han sett för mycket moto gp:va Verkar vara väldigt ofokuserad på körningen?

Ser riskfyllt att hålla på att köra om så oharmonisk förare, jag skulle definitivt undvikit det iaf..

Last edited:

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Hoj
ducati superbike 848 KTM 625smc
Tack för all kritik,bra som dålig,snällt men hårt,surt som sött.
Jag taar åt mig det ni har sagt och framför det till kometen(den svarte).jag framstår som att jag e mycket bättre,bra fortsätt så, haha.

diver6, nej klart vi inte kan, vi tränar ju inför TT isla man eller va fan det stavas

diver6

Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Tack för all kritik,bra som dålig,snällt men hårt,surt som sött.
Jag taar åt mig det ni har sagt och framför det till kometen(den svarte).jag framstår som att jag e mycket bättre,bra fortsätt så, haha.

diver6, nej klart vi inte kan, vi tränar ju inför TT isla man eller va fan det stavas

Inget illa ment... vill bara ni skall stanna kvar här hos oss :tummenupp

tkdrille

Guest
Ska vi lägga en 10a var så din kompis kan få ett par riktiga bysor? Köra på de viset och med jeans ja de känns ju inte så bra för hans hud när han ramlar.

Kör gärna inte så när ni kör i större grupper. Jag skulle fått frispel om någon lagt sig breve på de viset =)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Det där kommer sluta illa en dag. Hur fn sitter han på hojen förresten?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!