Inte min mening att vara petig.
Absolut ingen fara. Rätt ska vara rätt. Jag har absolut inte för avsikt att sprida felaktigheter så om något jag skriver är felaktigt eller uppfattas som felaktigt så är det fritt fram att kommentera det.
Inte min mening att vara petig.
Jag skulle misstänka att det är pälsänger (Det som ofta brukar kallas för mal).
Se till att ta bort dom och håll ögonen öppna. Är det pälsänger så kan dom vara rätt jobbiga att bli av med och man får hål i massor av kläder och övriga textilsaker. börjar man få problem så är det tvätt i 60 grader alternativt infrysning i minst 3 dygn av saker som inte tål 60 grader tvätt.
Om det är pälsänger vill säga. Det går att spreja också. Anticimex fixar det men enligt uppgift är det inte garanterat att problemet är helt borta för det. Jag tror man måste spreja dom flera gånger med vissa mellanrum för att förhindra att dom återkommer då medlet inte biter på äggen utan bara på färdiga pälsängrar.
Har dina föräldrar hund?
Förmodligen nåt jycken släpat in....Jo, det har de. Men inte som är i det rummet något vidare mycket... "äggen" hittades under överkastet i en bäddad säng.
Vårtbitare?
Funderat på det, eller syrsa som någon föreslog... Syrsägg är hyfsat lika, några vårtbitarägg har jag inte lyckats hitta bilder på...
De var ju typiskt placerade på högkant och i grupp. I och med det var jag förvånad att biologen sa puppor av något slag. Varför samlas alla larver just där liksom...
Jag håller med dig, och dessutom var de ju som sagt hård nedtryckta i lakanet. Hur trycker en puppa ner sig själv mellan maskorna så att det säger plopp när man drar upp dem??
Ser nästan ut som blomfrön eller nåt men eftersom de sitter som de gör går ju det bort.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|