Nu blir jag tokig! Jag är en enkel man som vill köpa två delar ev en tysk firma men det verkar vara lögn i helvete.
Jag har mailat, DonQ har mailat skrivet på bästa möjliga tyska men får vi svar? Nääää!
Nu utlyser jag en tävling där första pris är en pôss på kinden om grejerna levereras i tid!
Kan någon hjälpa mig att rinag till den galna tysken så att jag kan få en ordentlig magkåpa/båt till min hoj senast den 12:e september ( så att jag hinner skämma ut mig på RR-träningen veckan efter och den 21/9)?!??
Sidan är. Info om vad jag vill ha får ni av mig. Betalar med kortet kan jag göra.
http://www.pferrer.com/www/seiten/produkte/yamaha.htm#TRX850
Sedan kan lite peppning och påminnelse om vad som behövs göras vara bra.
* Borra och naja. Bromsok, oljeplugg, oljefilter, oljepåfyllning.
* Leda alla slangar till uppsamlingskärl.
* Hajfena. KK-racing?
* Water-vetter eller dylikt i kylaren. KK-racing?
* Tankfoam. KK-racing?
* Medlemskap i klubb. -klart
* Licens. Fixas på plats.
Vad mer?
Ja, jag vet att jag söka men jag sitter med modem och TeliaSonera som bjussar på 26,4 kbit/sek i ledningarna så jag tyar inte!
Jag har mailat, DonQ har mailat skrivet på bästa möjliga tyska men får vi svar? Nääää!
Nu utlyser jag en tävling där första pris är en pôss på kinden om grejerna levereras i tid!
Kan någon hjälpa mig att rinag till den galna tysken så att jag kan få en ordentlig magkåpa/båt till min hoj senast den 12:e september ( så att jag hinner skämma ut mig på RR-träningen veckan efter och den 21/9)?!??
Sidan är. Info om vad jag vill ha får ni av mig. Betalar med kortet kan jag göra.
http://www.pferrer.com/www/seiten/produkte/yamaha.htm#TRX850
Sedan kan lite peppning och påminnelse om vad som behövs göras vara bra.
* Borra och naja. Bromsok, oljeplugg, oljefilter, oljepåfyllning.
* Leda alla slangar till uppsamlingskärl.
* Hajfena. KK-racing?
* Water-vetter eller dylikt i kylaren. KK-racing?
* Tankfoam. KK-racing?
* Medlemskap i klubb. -klart
* Licens. Fixas på plats.
Vad mer?
Ja, jag vet att jag söka men jag sitter med modem och TeliaSonera som bjussar på 26,4 kbit/sek i ledningarna så jag tyar inte!