Vad säger ni, ska vi formalisera tankarna om vårträff som vi snackat lite om i denna tråd?
Edit: då intresset för deltagande varit svalt åker jag redan på torsdagen. Ändrar därför datum nedan.
Föreslår att vi ses på aktuell camping skärtorsdagen den 1/4 på sena eftermiddagen/tidig kväll, så kan vi ägna aftonen åt att fika/ta en pilsner, snacka skit samt sparka på varandras däck. Och därefter krypa in i våra kyliga tält för en god natt sömn.
Har varit i kontakt med campingen. Den kommer att vara öppen, och man behöver inte boka i förväg. Bara att dyka upp.
Lägger även ut det här på ett annat ställe jag hänger också, så kanske vi blir några stycken.
Och skulle vädret vara riktigt jävla eländigt så blåser vi av det hela...
Den som är intresserad av att haka på kan väl kopiera listan nedan, och fylla på.
1. perjul
2.
3. Osv
Länk till campingen:
Hjälmaresunds camping, meetup i påsk?
Vad säger ni, ska vi ta säsongens första tält-meet up i påsk? Om vädret vill...
www.sporthoj.com
Edit: då intresset för deltagande varit svalt åker jag redan på torsdagen. Ändrar därför datum nedan.
Föreslår att vi ses på aktuell camping skärtorsdagen den 1/4 på sena eftermiddagen/tidig kväll, så kan vi ägna aftonen åt att fika/ta en pilsner, snacka skit samt sparka på varandras däck. Och därefter krypa in i våra kyliga tält för en god natt sömn.
Har varit i kontakt med campingen. Den kommer att vara öppen, och man behöver inte boka i förväg. Bara att dyka upp.
Lägger även ut det här på ett annat ställe jag hänger också, så kanske vi blir några stycken.
Och skulle vädret vara riktigt jävla eländigt så blåser vi av det hela...
Den som är intresserad av att haka på kan väl kopiera listan nedan, och fylla på.
1. perjul
2.
3. Osv
Länk till campingen:
Välkommen till Hjälmaresunds Camping
Lugn, fridfull camping och stugby mellan Katrineholm och Kungsör, inte långt ifrån Eskilstuna och Örebro. Här kan du njuta av både bad och fiske.
hjalmaresundscamping.com
Last edited: