doug_olsson
Doug
har en ombyggd cbr 900, vill byta till ett fräckare system. vet att alla slip on e gjorda speciellt efter model och år, men kan det verkligen göra så mycket om man tar en slipon från cbr 929 och sätter på en 900rr. någon som vet,
Hur långt är ett snöre?vilken ljuddämpare låter bäst till en ducati monster 600?
Tjenare!
Det här är ju inget svar men däremot en ny fråga...
Jag har en CBR600rr -03 och funderar på att skaffa ett slip-on till den.
Jag har bland annat kollat på ”two brothers” men vad som inte framgår (jag har inte ringt någon återförsäljare) är om man bara får själva ljuddämparen eller om man får lite rör med på köpet? Skulle det nu vara så att man bara får själva ljuddämparen så undrar jag om någon vet hur man enklast gör för att montera den? Original verkar ju vara ett helt system utan skarv vid ljuddämparen (i och för sig så har jag inte kollat så noga). Att tillägga så har jag aldrig skruvat med en motorcykel tidigare…
Skulle någon ha en slip-on till en 600rr -03 liggandes på en hylla i garaget med ett lager damm på 3cm så får Du gärna sälja det till mig…
Tjenare!
Det här är ju inget svar men däremot en ny fråga...
Jag har en CBR600rr -03 och funderar på att skaffa ett slip-on till den...
Det kanske är ett bolt-on iså fall. Ljuddämparen sitter med 3 skruvar i en fläns.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|