Alltså.....wtf.... ?Enda grejen som är kvar är reflexen i bak, men se bifogad bild, får suga på det priset lite...
Alltså.....wtf.... ?
Är det svenska kronan som störtdykt sista timmarna eller?
Jag har faktiskt kikat på just den delen länge. Den går inte att beställa från fabrik längre/partssweden, antagligen därför den är svindyr. Såg den delen för några år sen på ebay och även då låg den på runt 2000Snyggt jobbat!
Tycker den ser oerhört fin ut.
Vad gäller reflexen så skulle jag personligen ordna någon som ser så nära original ut som möjligt, det skulle duga för mig, och kosta en tiondel.
Men ska man promt ha original så är det ju så...
Tack! Har även en Triumph Daytona som syns längst bort på bilden, Hondan är pappas. Även Triumphen är ju utan elektronik, helt fantastisk som banhojDu har gjort ett riktigt bra jobb med hojen Det var ju hojar från den generationen man började med själv, och innan det blev så mycket elektronik och störsystem på hojarna, så dom är väl värda att bevara.
It's a race apart
Som en arbetskollega sa: -Förutom blinkersarna skulle man kunna tro reklamen var/är nutid
Vill du ha kontaktuppgifterna till honom? ?Ja, blinkersen och så det att klippet är filmat med en potatis då…
Ja, de är estetiska underverk.Fortfarande kär i första generationen R1:a... om någon har en till salu i oerhört perfekt skick. Hör av er
Har hört att försäkringen blivit "rimlig" pga åldern på hojen.
Unnade mig ny hjälm under black friday. Innan hade jag en HJC RPHA 11 med Ben Spies replika-lack. Nu blev det deras nya värsting RPHA 1 med liknande lack. Ben Spies körde ju bland annat Yamaha i MotoGP. Fantastiska hjälmar och stilren lackering som passar klockrent till R1an
Jag har storlek S precis som du och har samma storlek på båda. Har ju inte kört med den nya än men storleksmässigt känns den bra ?Hur är den i storleken invändigt? Tänkte mest på passformen/storleken.
Har själv RPHA 11 & RPHA 70 i storlek S då borde samma storlek på denna passa.
Har tänkt köpa ny hjäm och den verkar bra
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |