j_miller
Sporthojsnörd
Redan kollat med dom, slutet på juni tyckte jag dom sa ?Kolla med Autolane i Kungälv.
Redan kollat med dom, slutet på juni tyckte jag dom sa ?Kolla med Autolane i Kungälv.
Är för osäker för att göra de själv, hoppas på att hitta nån här som har en shimssats och vill tjäna 2 - 3k på någon timmas jobb ?Vad är det för shimsdiameter på dessa motorer? Leta shimssats på Ebay från EU-land å beställ.
Låsnings till veven behövs inte som sades i tidigare inlägg. Men det är en genial konstruktion.
Yes ska prova där, tack för tipsetDu vill ha hjälp fixa det. Gå med i en eller två större MC-grupper på FB så lär du få napp. Önskar dig all lycka till ?
Att skruva på sin egen hoj är inga problem. Att skruva på nån annans hoj och sen hantera ägaren med frågor, följdfel, följdfrågor oro, diskussion osv osv. Det är betydligt mer jobb än vad det är värt.Måste säga att de har varit svårare än jag trodde att hitta nån med lite tid över Zzz
Tänkte att shimsa ventiler kanske inte är jätte svårt för nån som kan de sen är jag inte 100 på att de är bara de som är felet, sen så mycket frågor osv hade kanske inte jag haft eftersom jag helt enkelt hade fått lita på den som gjorde de.Att skruva på sin egen hoj är inga problem. Att skruva på nån annans hoj och sen hantera ägaren med frågor, följdfel, följdfrågor oro, diskussion osv osv. Det är betydligt mer jobb än vad det är värt.
Då har vi inte ens pratat om att saker går fel ibland. Vems ansvar är det då om det är nån random som kommer till dig och skruvar?
Finns liksom ingen försäkring som täcker sånt.
Skruva själv eller frakta grejerna till en verkstad som vet vad som gör.
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |