så nu har min cykel varit på Gelleråsen för första gången

Efter en hel del strul där nere och meckande så fick vi den åtminstone körbar, inte klar men körbar
Åhh guuuud så kul jag har haft det trots att jag inte hann fixa gasvajrarna så gasen var svintung och jobbig och fotpinnarna hamnade lite galet och växelgrunkan bråkade och gick av

Men vi lyckades fixa det på plats och få den körbar men det råkade bli raceväxlat så det blev fel växel ett antal ggr och mitt fotmonent för att växla blev påtok förstort men nu vet jag iaf vad jag ska justera tillnästa gång
Cbr 600 kåpor? Daytona framdel?
Nej för helsike 600 kåpor är påtok förstora det RS 125 kåpor och annan tank på men de ska moddas lite till å så ska underkåpan passas till och sitta på såklart!
helsikke vad kompakt den blev då

ser nästan lite overklig ut?! Men förbannat bra jobbat tjejen

lycka till & Kör hårt!!
Den är superliten, väger ingenting! Tom jag orkarflytta på den vartsomhelst och då väger det inte mkt! och den är fullt verklig
Ser ju inte så dumt ut det där, men är inte svingen lite väl lång?
Angående gasvajrarna du frågade om förut så kan du köpa nipplar för vajrar hos moped och crosshandlare. Du klipper originalvajern till önskad längd och sätter nippeln i änden, sprider på vajern och gaslöder fast den. Sen får man fila lite. Använd inte skruvnipplar då dessa har en tendens att lossna vid helt fel tillfälle. En del använder lödkolv istället för gassvets men jag har dålig erfarenhet av det.
Lycka till.
Nop svingen e allldeles perfekt som den är