750-R
En dag på banan-andligt lavemang
- Gick med
- 26 Jun 2003
- Hoj
- CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Nu har jag slipat och polerat kopplingskorgen och den där klumpen till (jag hade ju faktiskt en sån där drummel men det brukar jag ha till att fila på hästens fötter med hihi)
Å nu har jag även rundat lite på kanterna på de där piggarna på plattorna så de inte ska fastna så lätt, dock inte på de där stålgrejorna utan på de andra.
Många kanter var det närmare bestämt 432 hörn óch det var drygt!
Å så när jag skulle sätta tillbaka skiten ja då kommer jag såklart inte ihåg hur det skulle vara, å behöver jag berätta att jag inte hittar boken där det står hur man gör?
Så nu är den inte körbar SUCK! Det var den ju trots allt innan jag började greja...
Men men ska se om jag kan lösa det imorrn istället...
Kolla på nån sprängskiss finns ju massor på nätet, annars kanske du offrar nån ban-dag på att kopplingen inte funkar som den ska. Ni ska väl upp till H-sand snart eller? Imponerad blir man ju av att sett dig köra och nu veta att vä handen inte funka som den bör Reespekt.
Hare så jävla bra, hoppas ni inte gjorde illa er så mycket sist i E4-kurvan.