techern skrev:Husaberg ska jag satsa på iaf. Värkar som goda hoj:ar.
FE650 e ju grymmast såklårt..
techern skrev:Är vel inte typ så jävligt? hehe
Stolten skrev:Jag känner 4 st som har husaberg enduro hojar, alla dom ska byta för dom bara pajar... Tittade på Armens lejon som uppträdde med Husaberg och när showen var slut så var 4 st av 10 trasiga..
En kompis körde VM i enduro och han blev så förbannad för "Som vanligt" (hans ord) så skär hojen.. Och farsan körde ryggsäcksåkare på en likadan husaberg och den pajade med... Och INGEN av dessa hojar va äldre än 02!! Och dom under 02 är inte heller bra... men jag vet inte, du kanse har tur och köper en bra, hehe...
thundrace skrev:Sicket skitsnack...har åkt och haft ett antal Husaberg både själv och i teamet,har aldrig haft bekymmer med mina,men dem kräver underhåll.
thundrace skrev:Sicket skitsnack...har åkt och haft ett antal Husaberg både själv och i teamet,har aldrig haft bekymmer med mina,men dem kräver underhåll.
Evil M skrev:And here we go again. Suck
Evil M skrev:Bara så fruktansvärt fokuserat på att Husaberg hojarna bara går sönder hela tiden. Köper du en Husaberg får du bo i garaget mm mm. Visst den har täta service intervaller mm, den håller inte lika bra som övriga hojar men att det rasar stup i ett är ett frågetecken för mig? Dom jag känner som har eller har haft Husaberg har skött dem som man ska och använt dem som man ska, alltså inte ligga mala landsväg dag ut och dag in som många gör och det är oftast dem som klagar att grejerna inte håller. Använd den som den ska och den mår bra men sen finns det ju måndags ex av Husaberg med(kanske mer än vanligt) som strular mest hela tiden fast man sköter den.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|