Hjälp! Hur har man "one night stand" utan förhållande?

Catway

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2006
Hoj
GSX-R 1000 -05
SKulle behöva lite hjälp här av experterna.

Har varit singel länge nu 3-4 år... haft den del brudar emellan men inget seriöst. I alla fall har jag plötsligt drabbats av ett uppsving, från 0 brudar till typ 3 =)

Första frågan är om det är okej för en 26åring att typ små date 18-19åringar?

Nästa fråga är nog den som gör att jag fortfarande är singel, är så himla rädd för att strula med någon då jag inte vill såra någon som jag tidigt känner att jag kanske inte vill bli tillsammans med. Så frågan är hur har man typ "one night stand" eller kanske till o med 3 nights stand, utan att det skall bli mer?

Tack på förhand.. snabba svar önskas he he (skall hämta ev. träffa en brud ikväll)

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Det kallas KK o de e helt okey...
Lätt hänt att nån får känslor om man håller på o nuppar me jämna mellanrum men mja...de e svårt som fan dedär...

Angående 18åringar så blev jag sur när en brud ja börjat snacka lite me o kåta mig på visa sig bara va 18, då gick de ju inte :D

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Den enda invändningen mot flickor i 18 års åldern är möjligen att man har ett begränsat livsutbyte av dem men skall ni ändå bara idka sexuellt umgänge så är det ju inget att bekymmra sig för.

Rädslan över att såra någon annan må vara sund men jag tror inte att du behöver bekymra dig över det då teensen snarare utnyttjar dig än tvärt om.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det är väl inget fel på 18-19-åringar! :drool

du håller på lammkött eller?:brynad

för min del är det inga problem att dejta 18-19 åringar då jag själv är 17:yoparty :tungan (och nej G1, då får mig inte:D )

angående one-night-stands tror jag att det är viktigt att du klargör från början vad som gäller. typ: "vi kan nuppa men för tillfället vet jag inte vad/om jag vill mer så vi kan väl hålla det på kk-nivå än så länge?:)" om detta är något ni kan komma överens om och acceptera bägge två (alla fyra:slicka ) så är det bara att pippa på och må bra:tummenupp köp presenter och impa med snygg bil, grym hoj och hög lön så kommer de vara så nöjda med ert förhållande så:D

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
Den enda invändningen mot flickor i 18 års åldern är möjligen att man har ett begränsat livsutbyte av dem men skall ni ändå bara idka sexuellt umgänge så är det ju inget att bekymmra sig för.

Rädslan över att såra någon annan må vara sund men jag tror inte att du behöver bekymra dig över det då teensen snarare utnyttjar dig än tvärt om.

:mattias

vi kanske skulle starta en tävling för dom födda -82 och senare: "Först in på 90-talet"

:gnissla

Catway

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2006
Hoj
GSX-R 1000 -05
Skönt att känna det manliga stödet!
Känns redan lite bättre faktist.. även om det inte jag som styr över detta utan det finns tydligen andra drifter =)

Har i alla fall kännt av det sk. ekorre hjulet som en vän till mig nyss lärde mig det bygger på följande! Har du ingen brud går det sämre och sämre med att skaffa någon... Har du däremot fått 1 på kroken så kommer fler och fler och det går lättare och lättare.

på bara 3 dar har jag förvandlat den ständiga 0;an till 3st =) fiska med en och fick bättre och bättre!

Är lite rädd för att börja gå in på det här med Kk osv... vill ju inte tappa betet...

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
:mattias

vi kanske skulle starta en tävling för dom födda -82 och senare: "Först in på 90-talet"

:gnissla

Ja det där är en gammal tävling. Är inne på -88 eller -89. Kommer inte ihåg då det inte är -90.
Är 82:a.

Vem har varit på äldst då? 68:a.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
"Nästa fråga är nog den som gör att jag fortfarande är singel, är så himla rädd för att strula med någon då jag inte vill såra någon som jag tidigt känner att jag kanske inte vill bli tillsammans med."

Jag har samma problem, drar mig hellre undan då jag känner av det här hos tjejen istället för att ge det hela en chans och faktiskt se om det kan bli nåt seriöst.

Enda tipset jag har är väl att du ska intala dig själv att tänka på dig själv. Så länge du inte säger nåt du inte menar och svarar ärligt om hon har några frågor så tycker jag inte att du gör nåt fel i att ligga runt lite eller vad du nu har för dig.

Angående tävlingen så väljer jag att inte kommentera det hela :hihi.

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
Ja, man måste ju tyvärr upp till 18 åringar iaf, annars är dom ju inte myndiga... Men men, man vänjer väl sig...

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Ja, man måste ju tyvärr upp till 18 åringar iaf, annars är dom ju inte myndiga... Men men, man vänjer väl sig...

Rent juridiskt får man ju ge sig på 16 åringar frågan är väl mest varför man skulle vilja.......

Äldre kvinnor is the shit ivf om man är född -86..

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Rent juridiskt får man ju ge sig på 16 åringar frågan är väl mest varför man skulle vilja.......

Äldre kvinnor is the shit ivf om man är född -86..

15-åringar om jag får be! Varför skulle man inte vilja det? Sen att man kanske inte gör det är ju en annan sak.....

GSX-R-Mikko

Vill mycket, Kan inget...
Gick med
12 Aug 2007
Hoj
Kawasaki ZZR 1400 -07
Käften!... Min dotter börjar närma sig tonåren! :mad:

Lär henne köra hoj och ge henne en användare här på SH :tuttar

KK funkar fint, Kör på tills den typiska kommentaren kommer!
Vilken brukar vara:
-Hon, vi måste snacka om en sak
-Du, vad är det då?
-Hon, inget jag vill ta över telefon

Då ska du dra dig ur....
:tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras