Blip
Dum spiro, spero
Är det bara jag som ställer högre krav på någon jag ska ligga med, än någon jag ska dricka kaffe med?
Ja! Kräsen blir utan!
Är det bara jag som ställer högre krav på någon jag ska ligga med, än någon jag ska dricka kaffe med?
Även om du nu gick i åttan är det ändå ganska äckligt att försöka ligga med tjejer som är åtta år.Den tävlingen har pågått sen ja gick i 8an åtminstone 83:a...
Även om du nu gick i åttan är det ändå ganska äckligt att försöka ligga med tjejer som är åtta år.
blir det sedan känslosamt för den andra så säg att du inte har några känslor och sen är det bara hejdå. Samvete är för sissies.
App app.
Nya Zeeländska-regeln lyder ålder/2+7 = lägsta åldern på ditt potentiella offer.
Ett tips: Säg att du har för mycket känslor i stället, och att du inte vet hur du skall hantera dem, att du är rädd för att bli sårad ... much better than the motsats. Och samvete rent som snö. Har du tur får du ligga ytterligare ett par gånger dessutom
HELT FEL!
HELT FEL!
Varför förnedra nån dagen efter?
För att:Varför inte?
Min inställning kan ju IOFS bero på att jag har barn födda på 90 talet...
Bilder?
Näru, det blir inget av med det, nog för att hon har kollat igenom 125'a delen men hon hittade inget intressant där...
Nä för dom är mina, allihopa
Jag har en son som är 16 också...
Näru, det blir inget av med det, nog för att hon har kollat igenom 125'a delen men hon hittade inget intressant där...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|