Hjälp! Hur har man "one night stand" utan förhållande?

Mecklarn

Skit bakom styret...
Gick med
12 Sep 2007
Hoj
zx7r -97

Är det bara jag som ställer högre krav på någon jag ska ligga med, än någon jag ska dricka kaffe med?

Ja..! Ställer högre krav på ngn jag ska bara dricka kaffe med... En veritabel pina att sitta på ett fik med "fel" person...

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
tanken slog mig att de som är födda -90 är fan 17 år gamla! Jösses!

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Även om du nu gick i åttan är det ändå ganska äckligt att försöka ligga med tjejer som är åtta år.

Men ditt lille fucko... tävlingen började då o de e först nu som de börjar bli aktuellt... den första som närmade sig va i 3an på gymnasiet när de blev en 88a på listan...de ansågs lite creepy då :D

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Vi hade en tävling om vem som kunde dra över äldst kärring. Jag tror jag leder....och det var fan inte kul. :näsblod

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Svårt att dra hem ett ragg och påpeka att det minsann bara är en engångsgrej. Men sånt där löser sig på något sätt. Du får vara tydlig och börjar det vandra åt något annat håll så får du väl sätta stopp och gå på nästa tjej.

Det är bra att leva singelliv ibland, nuppa runt och vara lite kräääjsi, så kör på!

Nappa inte på trenden som går just nu bara. Den stavas Klamydia och det är oftast kamikazefjollor som drabbas som inte vågar använda skydd.

Edit: Skit i åldern. Hål som hål.

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
blir det sedan känslosamt för den andra så säg att du inte har några känslor och sen är det bara hejdå. Samvete är för sissies. :fakta :D

App app.

Nya Zeeländska-regeln lyder ålder/2+7 = lägsta åldern på ditt potentiella offer.

Lägger genast in NZ-regeln i Excel och ser att jag aldrig mer kommer få ligga med någon som är under 25 ... snyft.

Ett tips: Säg att du har för mycket känslor i stället, och att du inte vet hur du skall hantera dem, att du är rädd för att bli sårad ... much better than the motsats. Och samvete rent som snö. Har du tur får du ligga ytterligare ett par gånger dessutom :yoparty

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Ett tips: Säg att du har för mycket känslor i stället, och att du inte vet hur du skall hantera dem, att du är rädd för att bli sårad ... much better than the motsats. Och samvete rent som snö. Har du tur får du ligga ytterligare ett par gånger dessutom :yoparty

HELT FEL!
Lova guld och gröna skogar, sen när du tryckt henne i både ettan och tvåan så säger du att det kändes som att stoppa in köttsvärdet i Willy's stormarknad och att hon luktar illa. Sen förklarar du att hon måste dra nu för din flickvän kommer om en stund. Rulla ihop en tjuga och stoppa innanför troskanten på henne när hon klär sig. Stå sedan i hallen och sucka och pusta besvärat och öppna ytterdörren innan hon fått på sig ytterkläderna.
Om hon ringer dig sen så är det bara att fria för då är hon giftasmaterial. :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept