Hjälp! Hur har man "one night stand" utan förhållande?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det där är en lögn! :D

Näru, hon började med att söka på Umeå som ort, men här fanns inga alls, så då gick hon in och läste trådar i 125'a forumet istället, men hon ratade alla...

Däremot satt hon och kollade igenom Apstolls "Hottistråd" med glädje....

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
jag måste bara säga att rubriken på denna tråd är det dummaste jag har läst...

one night stand är ju precis vad det låter, sen blir man kk och har du otur, ja då blir det ett förhållande, men det är inte direkt svårt att undvika.. ett enkelt sätt är att säga Jessica till henne om hon heter Marie t.ex.. :tummenupp

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Varför ska man förklara för någon att jag bara vill sätta på dig, man lovar väl inte guld och gröna skogar bara för man luftar snoken.

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Varför ska man förklara för någon att jag bara vill sätta på dig, man lovar väl inte guld och gröna skogar bara för man luftar snoken.

:hihi

För att cheyer är såna. Så fort man träffar en brud så vill dom gifta sig med en, fan jobbigt det är att vara oemotståndlig ibland! :tungan
Men tro mig, det finns brudar som bara vill en sak dom med.

Exempel:

Min kusins polare hade en polare (sant) som bad sina polare att inför och på varje förfest snacka skit om honom, att han var ett svin som bara knullade och sket i bruden sen, och att han var kaxig och tog det han ville ha.
När sen den här killen kom till festen var ju redan cheyerna förberedda på hur han skulle vara och han körde ju på exakt den stilen som dom väntade sig att han skulle göra, behöver jag säga om han fick ragg nästan varje gång? Ett one-nightstand och inget mer, cheyerna visste ju att han ändå inte kommer höra av sig och slipper då nåt äckligt pucko till kille som är efterhängsen, ville dom bara ligga av sig lite så var ju han ett kap!

Nu är frågan, vem är trådskaparen? Stenungsund är inte stort...hehe

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
När ni vaknar på morgonen så lägger du kådisen i näven på henne och ber henne slänga den på vägen ut... :näsblod

Alternativet är ju att ragga på upptagna/gifta tjejer, men det är ju inte särskilt hyggligt mot gubben deras.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Gör så här!

Jag och en polare har utveklat en vattentät metod som bygger på att utnytja tjejernas ack så maffiga egon.

När man har tagit kontakt med en tjej och smörat in sig som världens bästa kille (dvs när man fått respons) så ska man lite snabbt vända på klacken och säga att det kanske inte är så smart, osv. Då kommer hon fråga om varför, man säger då "vi är inte ute efter samma sak" (underförstått Jag vill ligga inte du). Tjejen skulle blivit grinig då hon förstår att man vill ligga men egot väger tyngre än förståndet och "du ska inte säga åt mig vad Jag vill och är ute efter" -attityden klipper in accompangerat av "Rickey Lake"-vickning på huvud i sidled .
Sedan är saken biff och det är bara att ligga!:tummenupp

Polarn född -82 var omåttligt stolt med att han var inne på 90-talet.

Been there, done that! :brynad

Last edited:

wildhoney

Black Rose Immortal
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
SV650s-06 säljes
HELT FEL!
Lova guld och gröna skogar, sen när du tryckt henne i både ettan och tvåan så säger du att det kändes som att stoppa in köttsvärdet i Willy's stormarknad och att hon luktar illa. Sen förklarar du att hon måste dra nu för din flickvän kommer om en stund. Rulla ihop en tjuga och stoppa innanför troskanten på henne när hon klär sig.

men vad i helvete! jag hoppas att du inte menar allvar. Hoppas den som du kommer rulla tjugan och stoppa in kommer ha nån värdighet kvar och ger dig en smaskig örfil eller i bästa fall rak höger. Fy fan :mad:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
3192849 men vad i helvete! jag hoppas att du inte menar allvar. Hoppas den som du kommer rulla tjugan och stoppa in kommer ha nån värdighet kvar och ger dig en smaskig örfil eller i bästa fall rak höger. Fy fan :mad:
Ironi tjejen ironi.

Den här tråden börjar bli riktigt vass.:corn :corn

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar