Äh, i nuläget har jag svårt att tro att jag kommer att vilja bo nån annanstans än norrland resten av mitt liv (fast jag är värmlänning från början...). Förstår inte vad alla jagar efter där ute, har aldrig ens suttit i ett flygplan själv... Den dagen jag ger mig ut i världen för att kika runt lite så ska det vara på två hjul, det är ett som är säkertDon Quixote skrev:Det verkar vara manga som aer sa vaeldans overtygade om att Sverige aer baettre aen resten av Europa, att vi har foerstatt en massa som andra inte foerstatt, att vi tar hand om vaar miljoe, kramar vaara djur och dessutom aer duktiga pa sport.
Ledsen att paapeka det men sa aer inte riktigt fallet. Ut och bo i andra laender med er. Europa aer vaarat land nu! Aer det verkligen sa manga som inte har en tanke pa att laemna Sverige? Det kaenns sa otroligt insnoat naer ni sitter daer och tjurar oever massa sma skitsaker. Jag foer min del skulle gaerna se mer av tyskarnas precision och punktlighet i Sverige. Mer av Irlaendarnas avslappnade instaellning till tillvaron och sydeuropeernas mat och kalas.
Nu laet jag riktigt dryg och internationell, men jag har faktiskt en poaeng med vad jag saeger. Har aldrig roestat men undrar om det inte boerjar bli dags nu. Kan tyskarna ge upp marken och fransmaennen ge upp frangen foer att foera europeerna naermare varandra sa borde vi klara av att dumpa vaara fjollpengar ocksa...
Där slog du huvet på spikenzykl0n skrev:Vill vi bli europas penis?
Äsch, insnöad kan du vara själv. Du är svensk medborgare med alla de rättigheter och skyldigheter det för med sig. Jag med. Att jag sedan trivs bra i Italien och gillar det landet har föga med en gemensam valuta och en gemensam penningpolitik att göra. Punktlighet, lättsam livsattityd osv har inget med valutan att göra. Någonting som kräver en grundlagsändring är fö något som ganska få anser varra en skitsak. Är du säker på att du har förstått frågan rätt?Don Quixote skrev:Det verkar vara manga som aer sa vaeldans overtygade om att Sverige aer baettre aen resten av Europa, att vi har foerstatt en massa som andra inte foerstatt, att vi tar hand om vaar miljoe, kramar vaara djur och dessutom aer duktiga pa sport.
Ledsen att paapeka det men sa aer inte riktigt fallet. Ut och bo i andra laender med er. Europa aer vaarat land nu! Aer det verkligen sa manga som inte har en tanke pa att laemna Sverige? Det kaenns sa otroligt insnoat naer ni sitter daer och tjurar oever massa sma skitsaker. Jag foer min del skulle gaerna se mer av tyskarnas precision och punktlighet i Sverige. Mer av Irlaendarnas avslappnade instaellning till tillvaron och sydeuropeernas mat och kalas.
Nu laet jag riktigt dryg och internationell, men jag har faktiskt en poaeng med vad jag saeger. Har aldrig roestat men undrar om det inte boerjar bli dags nu. Kan tyskarna ge upp marken och fransmaennen ge upp frangen foer att foera europeerna naermare varandra sa borde vi klara av att dumpa vaara fjollpengar ocksa...
Bingo skrev:Äsch, insnöad kan du vara själv. Du är svensk medborgare med alla de rättigheter och skyldigheter det för med sig. Jag med. Att jag sedan trivs bra i Italien och gillar det landet har föga med en gemensam valuta och en gemensam penningpolitik att göra. Punktlighet, lättsam livsattityd osv har inget med valutan att göra. Någonting som kräver en grundlagsändring är fö något som ganska få anser varra en skitsak. Är du säker på att du har förstått frågan rätt?
berggren_martin skrev:Jag tycker att vi borde införa mer lokala valutor istället. Skulle fungera alldeles utmärkt som ett komplement till kronan i mindre samhällen samtidigt som glesbygden inte skulle dräneras på resurser och avbefolkas på samma sätt.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |