Mavve
Ur-medlem sen 2002.
GSXR1100R skrev:Med den frisyren
Tack!!!Arctic#1 skrev:Jag har kuggat en enda gång i mitt liv under uppkjørning (och jag har behørighet till lastbil, buss, ambulans mm) och det va nar jag skulle få mc behørighet. Och det va for at jag va så himla nervøs...jag kjanner med dig...trana mera så går det nog battre..
Ja, faktiskt...GSXR1100R skrev:Med den frisyren
Nu tror jag iofs inte att jag är ensam om denna åsikt, men å andra sidan känner jag faktiskt inget behov av att hänvisa till andra, kanske för att jag inte känner mig lika osäker som du.Mavve skrev:Det kan jag leva med för vi känner inte varandra men tråden har varit väldigt underhållande en onsdagskväll som igår för mig och mina vänner
Bikerbitch skrev:Den dagen ni är såhär "trevliga" mot medlemmar som har förlorat körkortet och sitter och grinar över det så ska jag tamefan olla min egen hoj.
Det går finemang att dalta med såna som har klantat sig och tappat lappen, men inte att försöka peppa folk som försöker ta körkort.
GSXR1100R skrev:Hur ska du kunna olla, du kan väl bara musa.
Endast tjejer kan musa.Markus skrev:Kan du med en illustration visa hur man musar?
GSXR1100R skrev:Hur ska du kunna olla, du kan väl bara musa.
Bara om du lånar ett redskapBikerbitch skrev:Olla låter häftigare. Jag kan om jag vill.
Det här reagerar jag på! Du kan ju inte hålla på att kläcka ut dig och säga att man är dum i huvudet (verkar ju vara det du syftar på) för att man inte har körkort!Mavve skrev:Får jag förresten fråga vad du har gjort med ditt liv som gör att du inte har körkort?
Tack!Flamma77 skrev:Jag är kurskamrat med Warburton, han har inte alltid lika mycket hår...och oavsett om han har det eller inte, så går det inte att anklaga honom för att se ovårdad ut i allafall... Stockholmare som han är, eller bara fåfäng?
Warburton; Jag trodde seriöst att du skulle klara dig! Nästa gång får du låtsas att du vet vad du gör, det gjorde jag, och det funkar. Som tur är var kontrollanten en kvinna, så ingen kan anklaga mig att ha fått körkortet på otillbörligt sätt, trots att jag ibland kör så att folk undrar.
Var övertydlig utan att verka osäker. :ryggdunkarsmiley
Lycka till nästa gång!
Tack!MikkE skrev:Det här reagerar jag på! Du kan ju inte hålla på att kläcka ut dig och säga att man är dum i huvudet (verkar ju vara det du syftar på) för att man inte har körkort!
Jag är snart 21 och har varken A- eller B-kort, är jag ett pucko och dum i huvudet då eller!?!?
Ge dig för fan, tror de flesta här på forumet vet hur du är och att du blev bannad för en tid sedan pga sånt snack du skriver i den här tråden.
Warburton: Bara att köra på som du gör när du övningskör. Försök att glömma bort läraren, eller be någon sitta med dig? Lycka till och ge dig fan på att du ska klara det!
Legitimation räcker!Henkka skrev:Måste fråga nu när tråden ändå handlar om saken, vilka saker ska man ha med sig till uppkörningen?? Enligt min körkortsbok (med några år på nacken) så ska man ha med sig legitimation och något intyg från sin handledare, men jag har letat men kan inte hitta detta intyg nånstanns... såå vad gäller?
Jodå, det är jagktmjacke skrev:P.s behöver ju inte ens va han med mikrofonfrillan i avataren som är warburton ju d.s
Warburton skrev:Legitimation räcker!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |