Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Då måste juh Marcus vara snabbare än Tammer på blocket!![]()
Det är väl inte direkt svårt?
Då måste juh Marcus vara snabbare än Tammer på blocket!![]()
Tror att det inte säljs några vägreggade R1 i Europa längre är väl avgasregler som sätter käppar i hjulet.Det finns ju en vanlig retta också, men lika bra att på slå på stort - det är du väl värd?
![]()
2025 YZF-R1 | Yamaha Motorsports USA
Featuring iconic R‑Series styling, sophisticated electronic controls, Superbike braking and suspension performance, and the world-renowned crossplane CP4 engine. - The Yamaha 2025 YZF-R1yamahamotorsports.com
Som jag tolkar det hittills så är väl inte vägregistering en parameter.Tror att det inte säljs några vägreggade R1 i Europa längre är väl avgasregler som sätter käppar i hjulet.
Jag var på Yamaha idag
För på Yamaha vet de inte
Jag var på Yamaha i ett helt annat ärende
Precis, jag tror att Yamaha kommer att låta R125an ta över namnet R1 inom en snar framtid så det kanske är en sådan Markus ska köpa9 är väl större än 1?
Idag finns väl R125, R3, R6 race, R7, R9 och R1 race så nog finns det mellansteg.Så det kommer alltså en "R10"?
Men var är alla mellanstegen då, R2 - R8 ? Finns dom öht?
Det verkar ju vara det som är problemet, att det inte finns en vanlig.Det finns ju en vanlig retta också, men lika bra att på slå på stort - det är du väl värd?
![]()
2025 YZF-R1 | Yamaha Motorsports USA
Featuring iconic R‑Series styling, sophisticated electronic controls, Superbike braking and suspension performance, and the world-renowned crossplane CP4 engine. - The Yamaha 2025 YZF-R1yamahamotorsports.com
Bra råd!Vid tveksamhet - köp! Det är sedan gammalt.
Ja, tråden kan väl stängas tänker jag
Ursprungsfrågan var ju:
”Vad FAN ska man ha för hoj om man ska ha en ~R1?”
Så, svaret är väl hyfsat enkelt, eller….?
Det finns ju en "körskola" här på SH, "Rollers rullar" som är väldigt informativ!Ska inte tråden innehålla tips om körskola också?
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |