PågenLimpa
Ny medlem
Den du länka är sm modellen, inte wr. En bra variant mellan dt och exc/wr. I princip allt som passar wr modellen passar denna. så de e bara o slänga på ett hgs/doma/arrow rör!
Den du länka är sm modellen, inte wr. En bra variant mellan dt och exc/wr. I princip allt som passar wr modellen passar denna. så de e bara o slänga på ett hgs/doma/arrow rör!
avgasrörs tjafs :D [/QUOTE] Blir ... är det värt ca: 5000 helt enkelt? :confused:
Det brukar låta lite rejsigare när man byter pipa eftersom det är tunnare plåt i dem
Tack så mycket för alla svar ska försöka hålla mig rätt så lugn och undersöka marknaden en stund (man är ju rätt så duktig på impulsköpa och det kan ju sluta sådär ) men ifall priserna går upp så får jag väl helt enkelt hålla mig lugn och köpa hoj nästa höst när det är lite billigare håller på att bygga en varsin dator åt mor och far men pengar borde man väl kunna fixa fram ändå med lite hårt arbete
Hmm får se men blir nog till sommaren i vilket fall då jag inte pluggar hemma så men blir nog ganska perfekt med tanke på att jag har fått in pappa på banorna att skaffa hoj igen så då kan man ju övningsköra men om man ser något fint objekt så blir det nog svårt att hålla sig men är sjukt sugen på ktm för jag tycker den ser så sjukt snygg ut men jag håller lite kolla så får vi väl seÄsch, ta ett lån istället, det gjorde jag på min första hoj och nu igen med kawan.
Det är surt när lönebeskedet kommer och man använder nästan allt för att betala av lånet men så fort man sitter bakom styret är alla bekymmer borta
Skickat från min X10i via Tapatalk 2
Hmm får se men blir nog till sommaren i vilket fall då jag inte pluggar hemma så men blir nog ganska perfekt med tanke på att jag har fått in pappa på banorna att skaffa hoj igen så då kan man ju övningsköra men om man ser något fint objekt så blir det nog svårt att hålla sig men är sjukt sugen på ktm för jag tycker den ser så sjukt snygg ut men jag håller lite kolla så får vi väl se
Btw hur fick du lån som 16 åring? av föräldrarna?
Lån av morsan när jag köpte första hojen, var då 17 år gammal, kawan tog jag på avbetalning på mig själv.
Är 19 år fyllda i skrivande stund
Ja, gasgas är bra hojjar men kräver mycket underhållHar seta här o tittat på lite hojar nu och har stött på en som vi knappt har prata en GasGas som jag tyckte verka fin dock obesiktad men då har man ju nåt att pilla med http://www.blocket.se/stockholm/Gas_Gas_125_01_39887638.htm?ca=9&w=3
Vad tror ni?
Ja, gasgas är bra hojjar men kräver mycket underhåll
Så det är som en ktm exc 125 egentligen?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |