Långa farbron
Yster tokfrans
Kamikaze kid skrev:Det gamla klassiska kuktricket brukar lätt bryta isen!
Den dagen jag träffar en kvinna som gör motsvarande trick på våran första dejt så skall jag gifta mig med henne.
Last edited:
Den dagen jag träffar en kvinna som gör motsvarande trick på våran första dejt så skall jag gifta mig med henne.
Ronny skrev:Ta med digitalkameran på daten så lägger du upp bilderna här sen
Långa farbron skrev:Kamikaze kid skrev:Det gamla klassiska kuktricket brukar lätt bryta isen!
Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
RoLLER skrev:Sätt dig så nära henne som möjligt osså viskar du i hennes öra samtidigt som du slickar där. "Ohhh.... Touch my tralala..." Med så mörk röst som möjligt. Det funkar alltid!
D-one skrev:HAHAHA
Dom enda tipset som finns är planera inget, ha inga förväntningar, var dig själv.
och ang blommorna... det är väl från tjej till tjej men jag skulle inte vilja ha blommor på första dejten
RoLLER skrev:Sätt dig så nära henne som möjligt osså viskar du i hennes öra samtidigt som du slickar där. "Ohhh.... Touch my tralala..." Med så mörk röst som möjligt. Det funkar alltid!
SSDD skrev:Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
DanTheMan71 skrev:Du ska bara pröjsa för allt om du e intresserad av bruden ifråga,,,e det så att du ser att hon inte e nåt för dig betalar var o en för sig.
MrClean skrev:Du kan alltid avsluta dejten med "ska du med upp på lite öö vahettere öö vahettere" korv.
myztify skrev:
Miss av mig kompis, skulle givetvis skrivit att du inte skulle använda hyvel, vax kompis vax, då slipper du de röda prickarna, smörj nu in härligheten i rikligt med rakvatten så du inte får några infekterade sår.
LYCKA TILL
Apambulans skrev:Ni ska alla få en utförlig rapport när det är avklarat, oavsett hur det går.
Hoppas bara att hon inte är en medlem här på SH . Då blir det nog extra pinsamt. Tänk om hon mitt i daten frågar när jag ska göra "kuktricket" för henne.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|