Hjälp mig för fan!!

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Kamikaze kid skrev:
Det gamla klassiska kuktricket brukar lätt bryta isen!

Den dagen jag träffar en kvinna som gör motsvarande trick på våran första dejt så skall jag gifta mig med henne. :fakta

Last edited:

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
Långa farbron skrev:
Kamikaze kid skrev:

Den dagen jag träffar en kvinna som gör motsvarande trick på våran första dejt så skall jag gifta mig med henne. :fakta

:7peta Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.

:hihi

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
Kamikaze kid skrev:

HAHAHA :rofl

Dom enda tipset som finns är planera inget, ha inga förväntningar, var dig själv.
och ang blommorna... det är väl från tjej till tjej men jag skulle inte vilja ha blommor på första dejten :3freak

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
D-one skrev:
HAHAHA :rofl

Dom enda tipset som finns är planera inget, ha inga förväntningar, var dig själv.
och ang blommorna... det är väl från tjej till tjej men jag skulle inte vilja ha blommor på första dejten :3freak

Håller med,blommor ger man bara till någon speciell som man gillar och har sex med nykter. :7peta

Havoss

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2004
Hoj
Aprilia Rs Extrema
RoLLER skrev:
Sätt dig så nära henne som möjligt osså viskar du i hennes öra samtidigt som du slickar där. "Ohhh.... Touch my tralala..." Med så mörk röst som möjligt. Det funkar alltid!

HAhahahahhaha :rofl :tummenupp

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
DanTheMan71 skrev:
Du ska bara pröjsa för allt om du e intresserad av bruden ifråga,,,e det så att du ser att hon inte e nåt för dig betalar var o en för sig.

Ok ,själv hade jag nog betalat glassen i vilket fall.Om man nu inte gillar henne så behöver man ju inte gå någon mer date med henne och sen kan man ju vara såpass ärlig att man säger att det var trevligt men nej tack.
Men att bete sig små snålt för en glass skull kommer nog bara slå tillbaka på en själv.

MrClean

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Honda CBR 600
Du kan alltid avsluta dejten med "ska du med upp på lite öö vahettere öö vahettere" korv. :gnissla

t-quick

oldie but goldie, HSK
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 625sxc, zx636r -03*såld, gsx750r -05 *RIP*
helt seriöst så en öl eller två innan hon kommer inte märka det men du kommer ha lättare för att snacka o skämta med henne, jag har alltid gjort d..
snacka om saker du kan något om bara så det inte blir att du sitter och snackar om något som du inte vet något om bara för du tror hon vill höra det.
ska ni bara äta glass? ta med henne på hojen istället åk ut på djurgården(?) det ska vara fint där, (enligt gustav i rederiet?).

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
Tänk på att första intrycket är det viktigaste, du kan aldrig göra det första intrycket två ggr, alltså se till att du har porrpung, samt rapa inte under första kyssen, det kan upplevas som något ohyffsat. Tror nog du klarar denna dejt galant nu, efter alla tips. :yoparty

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Jäklar vilka tips man har fått in. Tack allesammans för tipsen. Många bra och en del mindre kanske... :rolleyes:

- Jag kommer nog inte viska det där i hennes öra. Ska det sägas nåt så ska det vara "säg att du är 14"... :arsele

- Om jag inte är intresserad av tjejen så gör jag nog kuktricket... För om det är nån tjej som blir impad/sugen efter det så är hon nog helt :kocko .

- Öl innan tror jag inte på. DÅ blir jag säkert bara för tjatig o kommer säkert verka oseriös... :banana

- Något korvätande blir det inte MrClean...

- "Matsa" Jag menade att jag inte brukar snacka med/umgås med så mycket tjejer när jag är nykter. Fast det kanske beror på att man är onykter för många gånger under sin livstid :fyllisar .

Sammanfattningsvis ska jag alltså vara en gentleman som pratar mycket, lyssnar mycket, vara rolig (det är jag ju jämt), dra på charmen, inga blommor

Detta blir ju inga problem. I can do this! Fast jag kommer säkert vara lika nervös som en skinnskalle ensam i Harlem.

Edit: Efter tre rakblad o sex plåster så är nu porrpungen fixad..

Last edited:

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
Undvik allt för mycket hoj snack OM hon inte nu har samma intresse,, sedan när du har henne fast är det bara o börja få henne till att ta körkort...

lite skämt,,, men fråga om henne o låt henne snacka om sig o sitt det gillar dom sedan kan du ju påpeka att du kör hoj o är ganska grym i allmänhet

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
:angel

Miss av mig kompis, skulle givetvis skrivit att du inte skulle använda hyvel, vax kompis vax, då slipper du de röda prickarna, smörj nu in härligheten i rikligt med rakvatten så du inte får några infekterade sår. :va

LYCKA TILL

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
myztify skrev:
:angel

Miss av mig kompis, skulle givetvis skrivit att du inte skulle använda hyvel, vax kompis vax, då slipper du de röda prickarna, smörj nu in härligheten i rikligt med rakvatten så du inte får några infekterade sår. :va

LYCKA TILL

Jävlar, det där med rakvatten var ju heller inge bra tips. Det svider ju så jag tro jag ska svimma. Vill tjejen verkligen att man ska lukta/smaka :hihi parfym på pungen... Nästa gång blir det vax. :arsele

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Gör det inte så svårt för dig. Var dig själv- i allt! Klädstil, sätt att vara, you name it. Sätt inte på dig någon mask och var någon annan, det är det värsta som finns. Killar som lyssnar är trevliga och kan bjuda på sig själv är alltid trevligt! :tummenupp

Och för jämställdhetens skull, varför i hela friden skall alltid killen bjuda på saker, köpa blommor, stå för kondomerna etc etc? :confused:

Lycka till med daten killen!

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Ni ska alla få en utförlig rapport när det är avklarat, oavsett hur det går.
Hoppas bara att hon inte är en medlem här på SH :hihi . Då blir det nog extra pinsamt. Tänk om hon mitt i daten frågar när jag ska göra "kuktricket" för henne. :näsblod

-Henka-

putsare
Gick med
12 Mar 2004
Hoj
SV
Apambulans skrev:
Ni ska alla få en utförlig rapport när det är avklarat, oavsett hur det går.
Hoppas bara att hon inte är en medlem här på SH :hihi . Då blir det nog extra pinsamt. Tänk om hon mitt i daten frågar när jag ska göra "kuktricket" för henne. :näsblod

Lycka till nu grappen! :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...