the_shadow
jag kommer att bli krockskadad :S
good luck
Långa farbron skrev:Bra ide ,men en bättre är att hon bjuder dig på glass så släpper du garanterat till sen.
Apambulans skrev:Edit: Efter tre rakblad o sex plåster så är nu porrpungen fixad..
Ronny skrev:Dåså, halva inne. Nästa gång kör du tiokronorstricket...
Apambulans skrev:Även tjejer/kvinnor får komma med tips på hur man får en flicka på fall för jag är skitkass...
Apambulans skrev:Nu har jag varit på date!
Funderar på om man kanske skulle föreslå en film eller nåt så man kan snacka lite mer . Hon var väldigt trevlig iallafall.
von reisen skrev:Kan bli nåt, fortsätt och rapportera du har vårt moraliska stöd.
Hadde för mig att det hette DVDA i filmen orgasmo.......Apambulans skrev:DVD = De vet du!!!
von reisen skrev:Kan bli nåt, fortsätt och rapportera du har vårt moraliska stöd.
matsa skrev:Antagligen vårat omoraliska stöd också...
Apambulans skrev:Jag ska på blinddate på tisdag . Det är en tjejkompis som ville leka "match maker" o jag är ju inte den som är den. Har snackat lite med tjejen ifråga o gjort upp en tid o plats där vi ska ses och om vädret tillåter så blir det väl en glass i solen, men va fan ska man snacka om??? Man vill ju inte verka helt tappad bakom ett HD-styre...
Kom igen nu alla don Juans och vardags-casanovor... Ge mig tips, vem vet det kanske är en snygg och trevlig tjej som man vill träffa igen.
Mavve skrev:Se till så att hon inte är ett kinesluder!!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|