Hjälp mig för fan!!

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Var dig själv! tycker hon inte om dig som du så är det bara gå vidare.
Då skonar du kanske både henne och dig själv eller tänkte du spela charader hela livet.

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
Långa farbron skrev:
Bra ide ,men en bättre är att hon bjuder dig på glass så släpper du garanterat till sen.

Släpper till?

Beror ifs på vad det är för en tjej man går ut med. Om hon är värd att fortsätta träffa. Förhoppningsvis är det ju det.

Apambulans skrev:
Edit: Efter tre rakblad o sex plåster så är nu porrpungen fixad..

Hur lyckas du? Hon kommer ju endå inte få se den på första daten.
Har aldrig lyckats skära mig nån gång, även fast jag rakat med hyvlar som borde kaserats för länge sedan.

Last edited:

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Klartt!!

Nu har jag varit på date!

Det började ju inte så bra. Biljäveln startade inte så jag blev tvungen att springa in (är alltid ute i sista sekund) o sätta på mig "mc-kondomen", hoppa på Banditen o köra fort som fan :hihi . Som tur är kunde jag åka fram till syrrans lägenhet o kränga av mig stället o byta till vanliga skor. Blev ungefär tre-fyra minuter sent så det blev lite pinsamt... :rodnar . Fast när jag förklarat så skrattade hon bara... Vi gick iväg o köpte glass (kanon för en som är mjölkallergiker :tummenupp ) o sätte oss i solen. Hon var faktiskt riktigt söt fast det blev väl inte direkt kärlek vid första ögonkastet. Vi satt o snackade i ungefär tre timmar om allt möjligt. Hon är utbildad massös :nicka :tummenupp o det kan ju inte vara annat än bra. Sen var hon tvungen att dra iväg o handla mat och hon frågade om jag vill följa med.. Som den gentleman som man är följde jag såklart med o bar kassar... Det blev lite stelt o konstigt när vi sa hejdå, så jag vet inte riktigt vad hon tyckte. Det var lite svårt att tyda...

Fick förresten reda på att hon är 79:a, dvs tre år äldre än mig o lika gammal som min syrra :hihi fast som hon sa: "-Åldern är ju bara siffror".

Funderar på om man kanske skulle föreslå en film eller nåt så man kan snacka lite mer :krama . Hon var väldigt trevlig iallafall.

von reisen

Snacka går ju...
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR -03
Apambulans skrev:
Nu har jag varit på date!
Funderar på om man kanske skulle föreslå en film eller nåt så man kan snacka lite mer :krama . Hon var väldigt trevlig iallafall.

Kan bli nåt, fortsätt och rapportera du har vårt moraliska stöd. :tummenupp

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
von reisen skrev:
Kan bli nåt, fortsätt och rapportera du har vårt moraliska stöd. :tummenupp

Ja, jag ska nog fortsätta o forska lite i ämnet... Jag ska uppdatera tråden så fort det har hänt nåt... Kanske efter helgen, vem vet :tungan .

Vad tycker ni om att hon är såpass mycket äldre då? Jag kommer ju inte ens in på vissa 23-ställen och de flesta av hennes polare lär ju vara 25 eller äldre. Det kan ju bli lite pinsamt när jag, "lammköttet" kommer...

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Gött,visste du skulle fixa det :tummenupp

Det verkar spelklart kör bara Gunther och kuktricket så är du i hamn :banana

Äh skit i åldern inget att bry sig om ,bara fördelar dom är mycket trevligare och lungnare i den ålder,det är sant kvinnor är som vin dom blir bättre med åren.Sen skall vi inte tala om sex :tummenupp Sen att du stressade för hennes skull betyder egentligen bara att du ansträngde dig för henne =2 plus

Lycka till jag ser fram mot fler rapporter.

*Farbron lyfter sin hatt o säger go kväll smiley*

Ädit: Du har vårt stöd,som någon annan sa.

Last edited:

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Vad tycker ni om att hon är såpass mycket äldre då? Jag kommer ju inte ens in på vissa 23-ställen och de flesta av hennes polare lär ju vara 25 eller äldre. Det kan ju bli lite pinsamt när jag, "lammköttet" kommer...[/QUOTE]

Bra att det gick bra på dejten, ser du, man ska inte vara nervös och bara vara sig själv....så grattis!!

Det där med åldern har faktiskt inget betydelse, men oftast är ju kvinnan mer mogen än mannen så där kan det bli lite strul, för då kan hon tycka att han e för omogen, men det verkar inte du va... :tungan Om hon inte har nåt emot åldern så tcker inte jag att du heller ska det...
ring henne nu så hittar ni på nåt kul. Som nån annan sa, du har vårt stöd!! :tummenupp

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Jag tyckte daten lät lyckad, bara det att hon frågade om du ville hänga med och handla är en positiv grej :)
Att det kändes stelt är väl inte så konstigt... Ingen av er visste väl hur ni skulle säga hejdå, en kram eller ett handslag eller bara ett hejdå och "vi hörs".
Lycka till!!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Apambulans skrev:
:confused: Jag ska på blinddate på tisdag :tuttar . Det är en tjejkompis som ville leka "match maker" o jag är ju inte den som är den. Har snackat lite med tjejen ifråga o gjort upp en tid o plats där vi ska ses och om vädret tillåter så blir det väl en glass i solen, men va fan ska man snacka om??? Man vill ju inte verka helt tappad bakom ett HD-styre... :3freak

Kom igen nu alla don Juans och vardags-casanovor... Ge mig tips, vem vet det kanske är en snygg och trevlig tjej som man vill träffa igen.

Se till så att hon inte är ett kinesluder!!!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln